Loppuis tää helle jo!
Kommentit (94)
Mä en ole edes pannut merkille mitään helteitä kun päivät töissä ja illat kotona pimennysverhot kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Laihduttakaa niin elämä ja nukkuminen on kuin silkkiä vaan.
No. Minulla on aivovaurion seurauksena ongelmia kuumuuden kanssa. Laihdutus ei siis oikein auta tähän eikä muihinkaan ongelmiin. Ei sillä, että ylimääräistä olisi muutenkaan.
Täällä hikipajassa (töissä) on yli 29 astetta sisällä. Onneksi autosta ja kotoa löytyy molemmista viilentävä ilmastointi. Pysyn sisällä suosiolla loppupäivän, kunhan täältä pääsen. Pidän nyt 10 min. tauon joka tunti, koska ta ei saa järjestettyä viileämpiä sisätiloja, kannattaisiko ehkä panostaa?
Uliuliuliuliuli. Valivalivalivali. On liian kylmä, kuuma, liian sateista tai liian pilvistä, lopeta nyt hyvä ihminen valittaminen! Huomaa ettet oo paljoa vielä kokenu ku säästä jaksat valittaa, kyllä se elämä suakin vielä kuule kouluttaa.. :)
Ihanat säät ollu tällä viikolla <3 Masentuneet ihmiset varmaan valosta kauhuissaan:)
perus juntit jotka hienosta säästä valittaa. Suomessa harvoin näin upeeta säätä, miten joku edes kehtaa valittaa? Ja muutenkin, onko se joku yllätys että kesäkuussa voi olla kuuma, etkö tiennyt??!!
Come on! kirjoitti:
Yölämpötilat siinä +10 - 13 välillä koko maassa. Onko lämpöpatterit täysillä? Tuli takassa? Vai kenties ihon alla reilu "lämpökerros"?
Mitä se ulkolämpötila mihinkään kuuluu? Meillä oli makuuhuoneessa viime yönä 27.6 astetta lämmintä, ja huone on muutenkin ns. ilmaton. Kolmas ylin kerros, peltikatto kerää lämpöä auringosta koko päivän ja luovuttaa lämpöä myös öisin. Turkulainen lähiö, tällä hetkellä lämpöä varjossa olevan mittarin mukaan +27 C, auringossa mennään reippaasti yli kolmenkymmenen. Eilen oli samanlainen päivä, Artukaisten mittarissa oli jopa kevään lämpöennätys. Onneksi pikkuisen tuulee, se helpottaa helteen tuntua.
Vierailija kirjoitti:
Ihanat säät ollu tällä viikolla <3 Masentuneet ihmiset varmaan valosta kauhuissaan:)
Mä olen masentunut enkä ole kyllä yhtään kauhuissani. En ihan ymmärtänyt kommenttiasi. Mulle näin masentuneena ihan sama minkälainen ilma on, olen silti masentunut.
Täällä 167/56 helteenvihaaja. Kesä ja valo on mukavaa, ei hiostava kuumuus, jolloin ei jaksa tehdä mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monet lähtee juoksulenkille tossa säässä.
Suuri riski sydänkohtaukseen, varsinkin jos on lisäksi popsittu tai piikitetty lihaksenkasvattajia. Mutta ehkä se on vain hyväksi: typerykset kuolevat nopeammin pois.
Jep. Toivottavasti tuo toteama pätee myös suhun, typerys kun selvästi olet. :)
Vierailija kirjoitti:
Siis mikä helvetti tämä uusi av-meemi on, että ainoastaan ylipainoiset voisivat inhota hellettä? Ilmoittaudun mukaan inhoajien kerhoon, vaikka olen 164/52.
Tiedätkö edes mikä on meemi?
Ei itseäni muuten haittaa, mutta välillä ärsyttää ihmiset jotka makaavat auringossa keskipäivällä tuntitolkulla ja vievät lapsetkin sinne. Tuntuu että säteilyn haitat ovat ihan hepreaa noille palvojille. Lisäksi saan lähes aina hellepäivinä ihmettelyä siitä miksi käytän pitkähihaisia ym. Ihoa suojaavia vaatteita. Huoh.
Suomalaiset ne jaksaa aina valittaa, niin perus juttu suomalaisilta tää valittaminen. :)
Hävettää olla suomalainen.....
Täällä ei osata nauttia mistään, kaikesta vaan vikistään ja kitistään. Onnettomia ihmisiä, surullista :(
Kamalaa valitusta, kesä kun on just vasta alkanut.
Tänne hiton kylmyyspisteeseenkin on tullut lämmintä. Ou f..... jees. Päivällä eilen ja tänään 23-24 joka tuntuu niin hyvälle. Ainahan "siitä" tykkää ja kiva painaa syvälle. Lämpö ja vähäpukeiset naiset taitaa vähän vaikuttaa? Taitaa? Retorinen kysymys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mikä helvetti tämä uusi av-meemi on, että ainoastaan ylipainoiset voisivat inhota hellettä? Ilmoittaudun mukaan inhoajien kerhoon, vaikka olen 164/52.
10 kg tosta pois ni olo helpottaa
Minun mitat on 161 / 41. Silti helle ei sovi elimistölleni. Onko tähänkin neuvo, että 10 kg tästä pois vai löytyykö joku muu letkautus? Miten se on sinulta pois, jos esim. minä en pidä helteestä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laihduttakaa niin elämä ja nukkuminen on kuin silkkiä vaan.
Mä painan 69 vitun turvenuija. Ap
Aika paljon naiseksi laihduta hyvä ihminen ja nuku yösi rauhassa.
T: Muscleboy
Missä kerrottiin ap:n olevan nainen?
Vierailija kirjoitti:
Ei itseäni muuten haittaa, mutta välillä ärsyttää ihmiset jotka makaavat auringossa keskipäivällä tuntitolkulla ja vievät lapsetkin sinne. Tuntuu että säteilyn haitat ovat ihan hepreaa noille palvojille. Lisäksi saan lähes aina hellepäivinä ihmettelyä siitä miksi käytän pitkähihaisia ym. Ihoa suojaavia vaatteita. Huoh.
Voi hyvät hyssykät sentään. Monissa maissa eletään vuositolkulla pelkän auringon alla, oletko muuten kuullut uv-säteilyä estävistä aurinkorasvoista? Toimivat pikkusen paremmin ku noi sun pitkähihainen- viritelmät, jotka btw ei toimi sori vaan, ja mistä tiedät ettei auringonpalvojilla ole uv-suojat ihan kunnossa? Minulla ainakin on. Ainii, syöthän varmasti todella terveellisesti, meinaan vaan että ruokavaliossasi saattaa olla puutteita jotka altistaa erilaisille terveyshaitoille....... Tarkistapas tämä kipinkapin.. :)
Suuri riski sydänkohtaukseen, varsinkin jos on lisäksi popsittu tai piikitetty lihaksenkasvattajia. Mutta ehkä se on vain hyväksi: typerykset kuolevat nopeammin pois.