Kuparikierukka ja langat ei tunnu?!
Mulle asennettiin 11.5 kuparikierukka. 20.5 gynekäynnin yhteydessä se katsoi että se on paikallaan. Tunsin langat itsekin pari kertaa kun kokeilin. Nyt niitä ei enää tunnu vaikka miten syvälle tunkisi sormet? Voi vittu.... Pää halkeaa kun on nin paha raskaudenpelko ja hormonehkäisyä en voi käyttää.
Kommentit (10)
Miten voi edes itse tietää onko kuparikierukka paikallaan niinkuin pitää jos langat ei tunnu? :O
Vierailija kirjoitti:
Miten voi edes itse tietää onko kuparikierukka paikallaan niinkuin pitää jos langat ei tunnu? :O
Vuoto, vuodat ekat kuukaudet kuitenkin.
On äärimmäisen harvinaista, että kupari- tai hormonikierukka lähtee pois paikaltaan. Langat ovat vain muljahtaneet kohdunkaulan puolelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vuoto, vuodat ekat kuukaudet kuitenkin.
2 viikkoa kesti vuoto ja sitten loppui kuin seinään. Ekat 1,5 viikkoa sitä asennuksen jälkeistä vuotoa ja sitten vajaan viikon selkeät menkat, kun oli kovempia kipuja ja enemmän vuotoa. Nyt ei tuu enää tippaakaan.
Ne langat on kamalia, ensiavussa on niitä näkynyt, kun lanka puhkoo peniksestä verisuonen.
Vierailija kirjoitti:
Ne langat on kamalia, ensiavussa on niitä näkynyt, kun lanka puhkoo peniksestä verisuonen.
Ei se lanka mitään rautalankaa ole :D Nailonia ja pehmeneekin vielä sitten sisällä ollessaan
Ei niiden tarvitse tuntua. Ovat uineet kohdunkaulaan.