Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä, joka pidät itseäsi rumana

Vierailija
01.06.2016 |

Katso tämä video niin ymmärrät kuinka kaunis olet.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin tuon videon juuri muutama päivä sitten. Tuosta naisesta näkee, että hänellä on sairauden (harvinainen verisuonisairaus) aiheuttama epämuodostuma. Eipä sillä, onhan sairas ja epämuodostunutkin ihminenkin osa meitä ihmsiä. Olen ihmetellyt, kun joskus ulkonäkökeskusteluissa etsitään esimerkkejä rumuudesta ja sitten erikseen rajataan sairaat ja epämuodostuneet etsinnän ulkopuolelle, että heitä ei saa mainita. Ihan törkeää ulossulkemista! Sitäpaitsi on monia epämuodostuneita ja sairaita, jotka ovat kokonaisuudessaan viehättävämpiä kuin moni terve ja tavallinen.

Vierailija
2/9 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsoin tuon videon juuri muutama päivä sitten. Tuosta naisesta näkee, että hänellä on sairauden (harvinainen verisuonisairaus) aiheuttama epämuodostuma. Eipä sillä, onhan sairas ja epämuodostunutkin ihminenkin osa meitä ihmsiä. Olen ihmetellyt, kun joskus ulkonäkökeskusteluissa etsitään esimerkkejä rumuudesta ja sitten erikseen rajataan sairaat ja epämuodostuneet etsinnän ulkopuolelle, että heitä ei saa mainita. Ihan törkeää ulossulkemista! Sitäpaitsi on monia epämuodostuneita ja sairaita, jotka ovat kokonaisuudessaan viehättävämpiä kuin moni terve ja tavallinen.

Minusta kukaan ihminen ei ole ruma jos ei ole epämuodostumia. Mietin miksi tuo videon nainen ei voisi poistattaa noita huulten ympärillä olevia möykkyjä. Eikös se ole melko yksinkertainenkin toimenpide nykyaikana? Vai nauttiiko hän elämästään juuri tuon näköisenä? Itse tuskin nauttisin, mutta vaikea sanoa kun ei ole kokemusta tuollaisesta.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omituista on se, että en ole koskaan pitänyt itseäni rumempana, mutta muut pitävät.

Vierailija
4/9 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omituista on se, että en ole koskaan pitänyt itseäni rumempana, mutta muut pitävät.

Ketkä sinua pitävät rumana? Miten he ovat asian ilmaisseet?

Ap

Vierailija
5/9 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisessa videossa nainen kertoo että vaikka poistaisi huulten möykyt, niin 5 vuoden kuluttua ne olisivat samanlaiset koska täyttyvät verellä+ leikkauksesta jäisi arpi. Kertoi myös eläneensä hyvän elämän, on aviomies, lapsia ja lapsenlapsia eikä epämuodostumat ole kivuliata, joten miksi vaivautua vain ettei muut ihmiset kauhistelisi..

Vierailija
6/9 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisella on oikeus subjektiiviseen rumuuden kokemukseen. En ymmärrä, miksi minun pitäisi pitää itseäni kauniina vain siksi, että joku muu saisi siitä paremman mielen. Ei se hyvää mieltä halajavakaan pidä.

Vierailija
7/9 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen eniten niitä miehiä, joilla on ollut pokkaa haukkua minua, ei edes epämuodostunutta naista rumaksi. Koska ihmiset oppisivat sen, että jos ei ole mitään myönteistä sanottavaa voisi olla hiljaa?

Vierailija
8/9 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisessa videossa nainen kertoo että vaikka poistaisi huulten möykyt, niin 5 vuoden kuluttua ne olisivat samanlaiset koska täyttyvät verellä+ leikkauksesta jäisi arpi. Kertoi myös eläneensä hyvän elämän, on aviomies, lapsia ja lapsenlapsia eikä epämuodostumat ole kivuliata, joten miksi vaivautua vain ettei muut ihmiset kauhistelisi..

Selvä. Ymmärrettävä syy. Saa olla aika henkisesti jälkeenjäänyt aikuinen ihminen joka jää suu auki toljottamaan tai kauhistelee kaverilleen toisen epämuodostumia.

Täytyy olla myös kiitollinen siitä ettei itse joudu elämään tuollaisten kasvojen kanssa. Ihana nähdä ettei kyseinen nainen häpeä itseään vaan esiintyy videoissa niin kuin kaikki muutkin.

Ap

Vierailija
9/9 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin kauan (koko yläaste + lukion ekat vuodet), että olen hirveän ruma. Minulla oli ruman ihmisen identiteetti ja käyttäydyin sen mukaan. En todella kovin paljon panostanut ulkonäkööni. Jotenkin ajattelin, että minun kuuluukin näyttää tietynlaiselta. Ei sopinut kaunistautua tai käyttää hyvännäköisiä vaatteita. Pojat hyytelivat hyi yök tai "Painu v...n pallinaama", kun kävelin koulun käytävällä ohi. Jossain vaiheessa, kun aloin kulkea muuallakin kuin koulun käytävillä, tajusin että ihan tavallisen näköinen tyttö olen ja kauniskin kun laittaudun. Että se rumuuskin voi olla oman pään sisälle syntynyt rooli ja tavallaan itseään toteuttava kierre.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme viisi