Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi P###LE, S####NA, H####TTI!

Vierailija
24.02.2006 |

Mulla hajoo pää!!!!! Olen nimittäin lopettanut tupakin polton reilu viikko sitten ja tää on suorastaan HELVETISTÄ!!!!!!!!! Tekis mieli hajottaa koko kämppä. Lyödä päätä senää. Huutaa nii et keuhkoihin sattuu. Ja heittää pihalle hankeen kaikki ku edes kattoo mua päi. Mä itken, parun, huudan nauran, revin hiuksii päästä. Tärisen kun heinä mies. Mä kiroon kyl sen päivän kun aloin polttaan! Kiroon joka ikisen ku tulee mun eteen rööki huules. Kiroon joka ikisen ku edes mainittee sanan rööki! Mä en onnistu tekeen yhtään mitään ku hermot ei yksin kertasesti riitä. Ruoka palo pohjaan, meni hermot pölypussin kans ku ei suostunu lähteen kunnol irti imurist, sillä seurauksella et pölyä ja paskaa on eteinen täynnä. Mies ei jaksa mun kiukutteluita yhtää, läks anopille viikonlopuks evakkoon ja JÄTTI MUKSUT MULLE! KIVA!!! Ensin valitta et lopeta tupakointi ja sitku teen niin, ni ite luikkii karkuun eikä auta yhtään.

Laastareist ei oo apua ja purkat maistuu saissel. Ite saan itteäni syyttää et oon nyt täsä kunnos.................. toivottavasti helpottaa pia. en jaksais olla enää olla tälläne. Oon ku luola nainen, nuija vaa puuttuu.

Onko jollain muulla ollu myös tupakin lopettaminen näin kamalaa? Unelmissani kuvittelin vaa et hiukan on hermot kireellä mutta muute ok. ja paskat.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
24.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

en oikein taida kuitenkaan hakea kaupasta niitä sipsejä, suklaata ja suolaisia. Ne nimittäin lihottavat ja ovat epäterveellisiä. Mun tarkoitus on tästä lähtien elää mahdollisimman terveellisesti että myöskin voisin olla energisempi ja enenkaikkea saisin säilyttää terveyteni. Mutta tuo lenkille lähtö ei ole mitenkään hassumpi idea sinänsä, mutta kun täytyisi joko odottaa että ukko tulee takas kotio tai hankkia lasten vahti. Muksuja en aijo mukaan ottaa. On tarkoitus ettö saisin lepyytellä hermojani.

AP

Vierailija
2/15 |
24.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo sipsit ja muut ovat vain ensiapuna. Siihen asti, että pahin tärinä ja raivoaminen on mennyt ohi. Kompensoit syömisiä sitten sillä ulkoilulla. Viikon verran meni minulla, että sain jättää syömiset pois.

Terveellisempää syömistä: porkkanoita, kukkakaalia, paprikaa, herneitä, tuorekurkkua, jne. Toimii.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
24.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmän kuuloinen mutta hyvä apu oli tämä minulle: kävin aina välillä " röökillä" eli menin parvekkeelle ja rouskutin siellä palan porkkanaa tai join vettä. Istuin siis pari minuuttia niin kuin olisin ollut tupakalla. Rutiini rauhoitti hermoja vaikkei nikotiinia saanutkaan.

Vierailija
4/15 |
24.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei kestä erkkikään siinä tilassa. Kaiken tuon sun kokeman lisäksi en pystynyt nukkumaan, kun joka paikka kutisi helvetisti.

Voimia sulle, ole mua vahvempi!!!

Vierailija
5/15 |
24.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistelisin, että mun miehellä tuota pahinta kiukuttelua kesti n. viikon.

Vierailija
6/15 |
24.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaman käytön? Eikö sun mielikuvitus parempaan pysty?

AP

Vierailija
7/15 |
24.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee oma linkki kerää säälis siellä. Mulla on nyt tällänen tilanne elämässäni ja sillä siisti!!!!!!!

AP

Vierailija
8/15 |
24.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, juuri tuollaista oli minullakin. Mutta helpotus on jo matkalla: lupaan ja vannon, ettei tuo kestä enää kauan. Kahden viikon kohdalla on paljon parempi olo ja kiristys lähtee. Älä kuuntele näitä jotka eivät ole kokeilleet itse.

Pahuksen paljon tsemppiä. Muista, että jos otat nyt savut, kärsit aivan turhaan ja sitähän et halua?

Yritä välillä käydä rauhoittumassa vaikka vessassa tjtn. Tuo on muutamassa päivässä ohi, on on.

Vierailija
9/15 |
24.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaat varmasti itsekin, ettei kaikesta ruuan pohjaanpalamisesta lähtien kannata mesoa, kun elämässä voi tapahtua paljon pahempaakin. Ajattelisit varmasti itse samoin, jos verrokkina olisi esimerkiksi lapsesi kuolema. Ihmiset valittaa kaikesta, vaikka elämä olisi loppujen lopuksi ihan hyvin. Ongelmia on joskus syytä arvottaa.

Vierailija
10/15 |
24.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kasi jatkaa, että meni sitten viikko pyydellessä anteeksi käytöstään kaikilta, kun oli viikon ollut raivohulluna :D

No mutta siis ohi se menee ja maailmaan mahtuu kiroilua. Pääasia että lopetit.

Vierailija
11/15 |
24.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kestä pari päivää niin vitutus menee ohi, pure purkkaa, kato telkkaria, syö sisua yms.

Vierailija
12/15 |
24.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jätä tosiaan tuon yhden ulinat omaan arvoonsa. On selvää, ettei hän tiedä riippuvuuksista ja niistä pääsemisestä mitään ja etsii vain jotakuta jolle vittuilla.

Vierailija
13/15 |
24.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mieli tekis nii pirusti mennä sauhuille. mut en mene. Olen päätäänyt lopettaa ja niin myös teen. Mä mussutan aina kun tekee ihan mielettemösti mieli tupakkii, ni näkkäriä. Se helpottaa ku saa nakertaa jotain. =) Kuulostaa varmaan hölmöltä mutta mulla se ainakin helpottaa oloa..=)

AP

Vierailija
14/15 |
24.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

a kuolee lapsi. Jälkimmäinen pitää ekan kriisiä pienenä omaansa verrattuna jne.

Tupakanpolton lopetus voi siinä tuskasessa hetkessä olla todellakin maailman kamalinta. Tai mikä vaan muu ns " pieni" murhe. Toki hyvä ymmärtää kaikki se hyvä mitä itellään on, mutta sekään ei poista sitä etteikö välillä ne pienet jutut olis isoja. Eikä tarvi lukea tälläsiä alotuksia, jos ei sitä kestä.

t. ei ap

Vierailija
15/15 |
24.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka kerta ku tekee mieli tupakkaa, laita suklaanpala kielelle ja ime sitä. Joka kerta kun meinaa mennä hermot, istahta hetkeksi ja syö pari suolaista välipalaa. muina aikoina syö KAIKEN AIKAA purkkaa. Toimii ainakin ensiapuna.

Kun mies tulee takaisin kotiin, pue päälle ja lähde lenkille metsään. Saat huutaa, kiljua ja juosta niin paljon, kuin sielu sietää ja sen jälkeen olet niin poikki ja nälkäinen, ettei mielesi tee edes mieli tupakkaa.

Toimi mulla. Toivotaan et toimii sullaki, jos päätät koittaa.

TSEMPPIÄ!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yksi