Pulssista
kyselen että kuinka paljon teillä muilla on lepopulssi näin raskaana ollessa? Minulla on muutaman viikon ajan ollut lepopulssi n.100 ja ylikin. Neuvolassa tänään oli 125 kun verenpainetta mitattiin. Ei ole helppo olla muutenkaan kun tuntuu että happi loppuu ja muitakin raskausajan kremppoja on. Esim.päänsärkyä on ollut neljä viikkoa joka päivä. Lääkärillekkin olen puhunut näistä mutta ei se oikein selityksiä löydä. Fysikaaliseen määräsi vaikka ei itsestäni tunnu että hartiat/niskat ole erityisen jumissa. Minulla siis nyt rv 31+2.
Kommentit (2)
vaan sanoi mulle tuosta tykyttelystä että " kylläpä tosiaan tykyttelee vauhdilla" ja käski sanomaan lääkärille siitä. Mut jospa tämä tästä, kaikki on otettava vaan vastaan tykytyksineen ja muine mukavine juttuineen. :-) Ja sitä huolestuu vielä herkemmin tässä " tilassa" ..
Hei!
Mullakin on jo jonkin aikaa näyttänyt lääkärikäynneillä pulssi yli 100 joka
kerta, oon kysellytkin että mistä se oikein johtuu ja onko joku vialla, mutta selityksiksi keksittiin vaan se, että olin just kulkenut raput ylös tai jännitin mittausta (!!!!) - en kyllä tiedä miksi nyt yhtäkkiä alkaisin moista mittausta jännittämään. Ei mulle ainakaan sanottu, että olisi normaalia, että pulssi laukkaa kamalaa vauhtia - enkä tiedä miten yleistä vaiva on...viikkoja huomenna 33. Hengästyn kanssa nyt raskaana älyttömän helposti, se vissiin on ihan normaalia ;) - yritetään kestää pulssin kanssa!