19-20-vuotiaat kollit on ihania. :) t. N25
Ihana ottaa kiimaisia poikia just kuten tykkään. Valkkaan niistä parhaimman ja opetan sen antamaan mulle kunnolla ja sitten mennään naimisiin ja tehdään yksi baby. ❤️😘💕
Kommentit (15)
Onpa suloinen aloitus! 😃 Samaa ikäluokkaahan te olette, ei tuossa mitään pahaa. Tosin älä kiirehdi sen babyn suhteen...
Itsellä ikää sua 15 vuotta enemmän ja parikymppiset on kyllä auttamatta liian nuoria, mut 25-27 on oikein hyvä. Gidiap. 😉
Tääl on jo kyrpä kovana. Mikä on osote?
25-vuotiaat mirrit on ihania. Ihana ottaa kiimaisia tyttöjä just kuten tykkään. Valkkaan niistä parhaimman ja opetan sen antamaan mulle kunnolla ja sitten mennään naimisiin ja tehdään yksi baby. M35
Vierailija kirjoitti:
25-vuotiaat mirrit on ihania. Ihana ottaa kiimaisia tyttöjä just kuten tykkään. Valkkaan niistä parhaimman ja opetan sen antamaan mulle kunnolla ja sitten mennään naimisiin ja tehdään yksi baby. M35
Pappa jatkaa haaveiluaan.
N25
Taas jotakin jormaa vedätetään kunnolla
Vierailija kirjoitti:
Ihana ottaa kiimaisia poikia just kuten tykkään. Valkkaan niistä parhaimman ja opetan sen antamaan mulle kunnolla ja sitten mennään naimisiin ja tehdään yksi baby. ❤️😘💕
Mummo jatkaa haaveiliaan. M19
Kollit elävät keskimäärin 12 vuotta
Leikattuna toki pidempään. Tulevat sukukypsiksi jo noin vuoden ikäisinä, että ottavat siinä toki kiinni.
Kukapa ei karvaisesta kollista tykkäisi.
25 v. puuma on hyvä hauskanpitoon ja iso sulka hattuun kaveriporukassa, mutta seurustelukumppaniksi haluan itseni ikäisen.
M18
Vierailija kirjoitti:
25 v. puuma on hyvä hauskanpitoon ja iso sulka hattuun kaveriporukassa, mutta seurustelukumppaniksi haluan itseni ikäisen.
M18
25-v. puuma... 😂😂😂
Sen ikäiset kissat ovat kyllä jo aika harvinaisia, olivat ne sitten kolleja tai narttuja (vai millä nimityksellä tyttökissoja sitten kutsutaankin).
Paljon ihanampia kuin 30+ äijän käppänät ❤
Toinen n25