Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Noutaako kissasi palloa?

Vierailija
31.05.2016 |

Eli kun on niitä pieniä superlonisia kissan palloja, niin kun heität sen, niin tuoko sen nopeasti sinulle takaisin mistä vaan, tiputtaa sen eteesi ja toistaa samaa vaikka parikymmentä kertaa?
Laita yläpeukku, jos noutaa ja alapeukku, jos ei?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Ei ole ikinä ollut kiinnostunut minkään sortin palloista leluna. 

Vierailija
2/23 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et olisi tuota typerää peukutusta kysymykseesi ympännyt niin olisin voinut vastatakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

hiuspompuloita tuo

Vierailija
4/23 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, mutta käy mun kanssa saunassa.

Vierailija
5/23 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos et olisi tuota typerää peukutusta kysymykseesi ympännyt niin olisin voinut vastatakin.

No voihan tähän vastata muutenkin:)  Älä nyt hikeenny siellä, vaikka hellettä pukkaakin:) ap.

Vierailija
6/23 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitetaas sitten kissasi erityistaidot  -ketju?! ap.

Vierailija
7/23 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat ei, mutta siskon yks kissa noutaa just niin pitkään, kuin joku heittää.

Vierailija
8/23 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mutta maalivahtina tykkäsi olla eli kissa oli tuolin alla ja tuolinjalat oli ne maalitolpat ;) vieritin palloa "maaliin" ja kissa hulluna torjui kaikki pallot. Kissa tykkäsi myös lukea lehteä. Muksuna makasin lattialla ja selailin akuja niin kissa tuli siihen viereen ja tassulla käänteli sivuja ja käänteli päätä vasemmalla ja oikealle kun katseli kuvia.

Kissa ahmi myös teetä+korppuja ja olisi syönyt vaikka pussillisen Hot Rod-shipsejä jos olisi annettu.

Vierailija
9/23 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissa juoksee pallon perässä, ottaa sen kiinni, jää viereen istumaan ja odottaa, että heitän uudelleen. Näin voi jatkaa useamman kerran. Ei sillä ole koiran tapoja!

Vierailija
10/23 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kissa noutaa kans hiusrenksuja kun sille heittää, palloista ei niin välitä.

Vierailija
11/23 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mutta maalivahtina tykkäsi olla eli kissa oli tuolin alla ja tuolinjalat oli ne maalitolpat ;) vieritin palloa "maaliin" ja kissa hulluna torjui kaikki pallot. Kissa tykkäsi myös lukea lehteä. Muksuna makasin lattialla ja selailin akuja niin kissa tuli siihen viereen ja tassulla käänteli sivuja ja käänteli päätä vasemmalla ja oikealle kun katseli kuvia.

Kissa ahmi myös teetä+korppuja ja olisi syönyt vaikka pussillisen Hot Rod-shipsejä jos olisi annettu.

Oliko se joku Ilmestyskirjan peto, kun söi laivoja?

Vierailija
12/23 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kissan erityistaidon takia mun oli pakko asentaa ad block. Kissa nimittäin tykkäs kaikista liikkuvista mainoksista. Joskus oli joku dansukkerin(?) mainos jossa lenteli lintu. Sitä lintua metsästi niin ahkerasti, että muutaman kerran on näytön tiputtanut pöydältä lattialle. Kursoria metsästää myös.

Vierailija
13/23 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienempänä nouti kyllä kun oli vielä sellainen kissalapsen leikkisyys tallella. Nykyään kun heittää sille palloa, katselee sen vierimistä kyllä mutta kääntää sitten katseensa minuun tyylillä "mitä helvettiä sinä nainen oikein yrität?", ja sen jälkeen tassuttelee vaan pois. Leikkiyritysten jälkeen tulee itsellekin aina vähän sellainen olo, että tosiaan, mitä minä nainen oikein yritän :D

Vierailija
14/23 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän kissa noutaa leikkihiirtä kun sitä sille heittelee :)

Vierailija
15/23 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Ottaa kyllä pallon suuhunsa ja kanniskelee sitä ympäriinsä mutta ei tuo minulle. Samaa harrastaa meidän koira :)

Vierailija
16/23 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pallot ollu mun kissan juttu (kuoli vanhuuteen aikoja sitten) mutta hiirilelua se tykkäs riepotella ja sekoilla sen kanssa, se lelun takasintuominen oli vähän niin ja näin jos se vauhtiin pääsi.

Vierailija
17/23 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meijä kissa on nii jääräpää ja laiska joten ei.

Vierailija
18/23 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoksee kyllä noutamaan, muttei tuo takaisin. Yksi naapurin kissa kyllä toi takaisinkin, vaikka kymmeniä kertoja kun vaan jaksoi heittää. Kerran kantoi leluhiiren ruokakuppiin, niin tosissaan metsästi.

Vierailija
19/23 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meijä kissa on nii jääräpää ja laiska joten ei.

Patalaiskojahan ne kissat on, se kuuluu vähän niinkuin niiden luonteeseen, reporankana maataan milloin missäkin :)

Vierailija
20/23 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun edesmenneen kissan lempipuuhaa oli kaikenmaailman ötökät joita se piti pilkkanaan, ihmetellen monet kerrat seurasin kun se läiski kärpäsiä ilmasta tassullaan maahan. Ei kyllä ihmisen refleksit riitä moiseen ei sillä onnistumisprosentilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kahdeksan