Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä ihmeen "sateenkaarisilta"?!

Vierailija
31.05.2016 |

Kun joltain kuolee koira (tai jopa gerbiili!), facepäivityksessä lukee "Sessu lähti sateenkaarisillalle" ja itkuhymiöt perään.

Kuka on keksinyt tuon sanan? Eikö se "taivaaseen" riitä, jos ei voi sanoa suoraan, että se on kuollut?

En tiedä, miksi se nyt alkoi niin suivauttaa, kun seinä taas täynnä sateenkaaren kuvia ja tippasilmäemojeja.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi oksennus, mitä lässytystä. Pienille lapsille voi asioita vähän pehmitellä, mutta jos aikuiset välttelevät elämän tosiasioita tuollaisella kiertoilmaisulla, jotain on vialla.

Vierailija
22/25 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mä olen ihmetellyt ihan samaa. Meillä lemmikit lähtevät taivaaseen.  Koirien taivaaseen.

Minusta toi sateenkaarisilta on ärsytävä sananakin. Ei mun lemmikki mikään homo ole. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Leyser-Kopran mukaan surullisinta Sohvin kohtalossa on se, että emo antoi periksi siinä vaiheessa, kun poikaset olivat kasvaneet niin paljon, että jaksoivat jo elää ilman emoaan.

– Minun mielestäni se jotenkin käytti itsensä loppuun näiden viimeisten pentujen kanssa. Sitten kun pennut rupesivat pärjäämään, niin sitten hän vissiin antoi itselleen luvan lähteä pois."

No siinä oikein kissa-asiantuntija. Joo, kissa vissiin antoi itselleen luvan lähteä pois.

Vierailija
24/25 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Leyser-Kopran mukaan surullisinta Sohvin kohtalossa on se, että emo antoi periksi siinä vaiheessa, kun poikaset olivat kasvaneet niin paljon, että jaksoivat jo elää ilman emoaan.

– Minun mielestäni se jotenkin käytti itsensä loppuun näiden viimeisten pentujen kanssa. Sitten kun pennut rupesivat pärjäämään, niin sitten hän vissiin antoi itselleen luvan lähteä pois."

No siinä oikein kissa-asiantuntija. Joo, kissa vissiin antoi itselleen luvan lähteä pois.

Kyllä se on ihan mahdollista. Ei siis se, että tietoisesti antaa luvan itselleen lähteä, mutta luovuttaa tärkeän tehtävän hoidettuaan. 

Myös toisin päin moni tarhakoira alkaa sairastaa ja oireilla vasta kun pääsee koiratarhalta kotiin. Siellä on vaan pakko pärjätä ja sinnitellä ja peitellä oireita. 

Vierailija
25/25 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kanat menee sinne, missä spagetti ja madot ei koskaan lopu <3

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä neljä