Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapailimme ennen joulua ja sitten loppui,

Vierailija
31.05.2016 |

kun mies ei enää kiinnostunut. Nyt otti uudestaan yhteyttä hiljaiselon jälkeen ja tavattiin muutama kerta. Kun ehdotan itse tapaamista, on mies aina väsynyt/ masentunut/ sairas. Kyllä on masennustausta, en sitä epäile. Mutta ei kai noin yksipuolista tarvitse olla, että miehen ehdoilla aina menisi. Tosin en tietenkään ole joka kerralla lähtenytkään tapaamisiin. Pitäisikö unohtaa koko juttu?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi tuollaisen tauon jälkeen halunnut nähdä kertaakaan. Miksi annat miehen käyttää sinua jonain varavaihtoehtona?

Vierailija
2/5 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuuko mies Helsingissä?

t. Nainen, joka tapasi miehen joulun välipäivinä ja viime aikoina mies alkanut ottaa etäisyyttä.. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, ehkä viisainta unohtaa koko juttu ja odottaa, josko joskus olisi mies, joka oikeasti kiinnostunut. Olen ollut yksin pitkän liiton päätyttyä ja jotenkin sitten lankesin tuohon mieheen uudestaan.ap

Vierailija
4/5 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asuuko mies Helsingissä?

t. Nainen, joka tapasi miehen joulun välipäivinä ja viime aikoina mies alkanut ottaa etäisyyttä.. :D

Joo

Vierailija
5/5 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asuuko mies Helsingissä?

Joo

Oispa huvittavaa, jos ois sama mies kyseessä. Onko teillä ihan panosuhde meneillään? Itsellä ollut sellainen tilanne, että pelkään satutetuksi tulemista enkä ole siksi halunnut mennä vielä sänkyyn. Viime aikoina (ehkä 1-2 kuukauden ajan) olen alkanut vihdoin miettiä että uskaltaisin ottaa riskin, mutta tapaamisia ei olekaan enää järjestynyt kun miehellä on muita menoja.. Siis arvailen, onkohan hän luovuttanut mun suhteen ja alkanut käydä panemassa jotain toista naista.

t. 2