Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kukaan avannut sovituskopin oven / verhon, kun olet paraikaa ollut vaihtamassa vaatteita?

Vierailija
31.05.2016 |

Itselle ei onneksi koskaan näin :D

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin tuhat kertaa. Olen mies ja uskon, että se ei ole naisilta vahinko, että avataan verho.

Vierailija
2/21 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku keski-ikäinen tantta kerran avasi verhon. Ei edes pahoitellut, hetken vaan tuijotti ja sitten verho kiinni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini aina avasi sen ihan pokkana kun olin lapsena hänen kanssaan vaateostoksilla. Ja otti sitten vielä kamalan marttyyriasenteen jos vähänkin loukkaannuin siitä.

Vierailija
4/21 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran eräs pikkutyttö. Sanoi vaan "moi" ja juoksi kikattaen pois... :D

Vierailija
5/21 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus joku mukula leikkinyt ja kurkkinut verhon alta. Meinas päästä suusta et kuules pikkupervo, mut onneksi ajattelin ennenkun sanoin.

Vierailija
6/21 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Mutta itse olen avannut kauppakeskuksessa vessan oven ja vessassa vanhempi rouva istu sitten vessanpöntöllä. Kyseessä tämmöinen yksittäinen vessa, ei mikään koppirivistö. Kannattaisi ovi laittaa lukkoon...

Vierailija
7/21 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs lapsi kerran, kun olin sovittamassa bikineitä - onneksi vasta siinä vaiheessa, kun olin saanut normaalit vaatteet taas päälle. Läväytti verhon kunnolla auki, ja kopeilta oli avoin näkymä koko kauppaan. Koko sovitukseni ajan lapsi siinä jotain palloili, ja jotenkin aavistin etukäteen, että noin kävisi. Aiheutti jo etukäteen epämukavuutta. Äitinsä viereisessä kopissa ei välittänyt yhtään.

Toisen kerran eräs teinityttö, varmasti ajattelematta ja vahigossa. Ei pyytänyt anteeksi, sanoi vaan "oho!" ja sitten kaverilleen, että "mä oon aina käyttäny tota koppia!" No aha, ei se silti ole sinulle yksityisesti varattu. Tuolla kertaa olin oikeasti vähissä vaatteissa.

Itse varmistan aina huolella ennen koppiin menemistä, ettei se ole varattu.

Vierailija
8/21 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesti yli-innokas myyjä on tullut verhonraosta kurkkimaan. Vituttaa myyjät jotka huutelee verhon takana "tarttex apua, tarttex lisää kokoja, miltäs näyttää" kun en ole antanut minkäänlaista signaalia, että tarttisin apua sovituksessa. Nyt varsinkin kun on kolmen lapsen jäljiltä "vähän" ylimääräistä ja löysää siellä täällä niin kierrän kaukaa kaupat joissa on vain joku verho sovituskopissa lukittavan oven sijaan.

Vierailija
9/21 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On käynyt kaksikin kertaa, vaikka käyn kaupoissa superharvoin. Olivat ilmeisesti vahinkoja, vaikka en kyllä ymmärrä, että miten ei muka voi nähdä siitä verhon alta, että kyllä siellä joku on kun jalat näkyvät kuitenkin niin selvästi. Ja se verhokin on tosiaan kiinni, minkä pitäisi jo itsessään olla merkki siitä, että koppi on varattu.

Vierailija
10/21 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran jonkun ulkomaalaisen naisen n. 2-3-v. lapsi ryömi äitinsä sovituskopista minun koppiin. :D Oli niin iso rako lattian rajan ja seinien välissä.

Vierailija
11/21 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran aikuinen nainen ja pari kertaa leikkivä pikkulapsi. Opastin lapsia oikein opettavaan sävyyn, niin että vanhemmat kuulivat. Siis ihan nätisti, mutta mainiten että eikö teille tätä asiaa ole opettu?  Eli viesti oli oikeasti tarkoitettu vanhemmille.

Vierailija
12/21 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran kirppiksellä venäjäksi ystävättärensä kanssa keskustellut ehkä 60-vuotias nainen tempaisi verhon auki. Oli mielestäni outoa, koska verhon alareunasta ihan varmasti näkyivät sääreni. Oikeasti outoa ja ärsyttävää oli kuitenkin se, että sama nainen teki tempun UUDESTAAN noin kahden minuutin päästä. Mihin mä olisin siitä kopista hävinnyt, kun matami päivysti kamoineen siinä heti verhon takana? Ja jalkani paistoivat ihan varmasti edelleen verhon alareunan alta. Ilmeisesti yritti hoputtaa mua, kun olin kopissa ainakin viisi minuuttia parin mekon kanssa. Naisella itsellään oli varmaan metrin korkuinen pino rättejä kärryssään, joten varmaan silläkin meni kopissa joku aika.. Eikä siis ollut ainoa koppi, kyseisellä kirppiksellä on kolme koppia vierekkäin.

Vierailija
13/21 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, se on ihan tavallista miehille. Naismyyjät tekee sitä hieman useammin kuin miesmyyjät tuodessaan sopivamman koon vaatetta tai kurkatakseen sopiiko vaate. Miesmyyjät harvemmin kurkkii, molemmat juttelee verhon tai oven takaa, mutta naismyyjän voi olettaa katsovan sisälle samalla kun antaa vaatetta. Miesmyyjät on hienovaraisepia ja odottaa, että pyytää vaatetta ennenkin ojentaa sitä ja en muista kertaakaan että miesmyyjä olisi oma-aloitteisesti avannut verhon tai oven, saati kurkannut. Miesmyyjä odottaa, että tulet ulos kopista ja kävelet muutaman askeleen ja peilin eteen, samalla kertoen miltä tuntuu.

Syytä käyttäytymisen erolle en ole miettinyt, huomannut vain vuosien mittaan mikään uusi ilmiö, tai paikkakuntakohtainenkaan. Samaan törmää kaikkialla.

Vierailija
14/21 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku keski-ikäinen päivi avasi joskus sovituskopin oven juuri kun olin tissit paljaana pukemassa rintsikoita päälleni. Tuijotti mua hetken, lähti pois ja jätti sen oven auki!?

15/21 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus on lapset kurkkinu verhon välistä, mutta onneks on sattunut niin että lasten vanhemmat on nähny ja laittanu muksunsa ojennukseen niin ei oo tarvinnu ite sanoo tai tehä mitään kun oon niin huono komentelemaan muiden kersoja :D

Vierailija
16/21 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
17/21 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. 😞 Seppälässä oli tätikaksikko, joka heilautti verhon auki ei yksi, kaksi vaan kolme kertaa. Joka kerta olin vähissä vaatteissa ja kyllä tuntui pahalta... Mikseivät lopettaneet siihen ensimmäiseen kertaan, kun huomasivat, että siellä oli joku. :((

Vierailija
18/21 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äitini aina avasi sen ihan pokkana kun olin lapsena hänen kanssaan vaateostoksilla. Ja otti sitten vielä kamalan marttyyriasenteen jos vähänkin loukkaannuin siitä.

Aivan sama kokemus mulla! Aina tosta vaan kiskaisin oven auki, vaikka olin tyyliin ilman paitaa siellä.. Ihan lapsena varmasn ok, mutta muitan et joskus 12v en uskaltanu lähtee ostamaan vaatteita sen kanssa tämän takia.. ja kun asiasta sanoi, niin kuittasi sen lapsellisena kiukutteluna.. kyl mun mielestä lapsellekin pitäisi suoda oikeus yksityisyyteen, jos selvästi ei halua koko Prisman asiakaskunnalle kehittymässä olevia tissejään esitellä...:(

Vierailija
19/21 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole. Mutta itse olen avannut kauppakeskuksessa vessan oven ja vessassa vanhempi rouva istu sitten vessanpöntöllä. Kyseessä tämmöinen yksittäinen vessa, ei mikään koppirivistö. Kannattaisi ovi laittaa lukkoon...

Mulle sattui tämä pari viikkoa sitten huoltiskalla. Ei osannut kuulemma laitaa ovea lukkoon. Siinä oli sellainen työnnettävä juttu...junassa on sattunut itselle. Luulin, että ovi oli lukossa, mutta lukko oli ilmeisesti rikki. Jollekin toiselle kuulosti käyneen sama. 

Vierailija
20/21 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kuusi