Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mennäkö kuntouttavaan vai ei, huomenna?

Vierailija
31.05.2016 |

Nyt on ristiriitaa. Pieni katkos kuntouttavassa papereiden mukaan eli huomenna ei olisi työtoimintaa.
Soitin paikan esimiehelle ja se sanoi että tule vaan, päätös on kuulemma vanha.
No, eipä se taida olla vanha päätös.
Eli noudatanko päivämäärää mikä on kirjeessä vai pomon kutsua?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa vastata mutta kerrotko miten kuntouttavaan toimintaan pääsee? Lapseni (nuori aikuinen) on vaan kämpässään, ei kunnolla yritä mitään. Jatkuvasti valittaa tylsyyttä ja tyhjyyttä. Kaikki on yeitetty antaa, auttaa ja neuvoa mutta ei tartu mihinkään. Pari kertaa kävi psykiatrilla kun käskin, lääkkeitä vaan, joita ei aloittanut.

Vierailija
2/6 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En osaa vastata mutta kerrotko miten kuntouttavaan toimintaan pääsee? Lapseni (nuori aikuinen) on vaan kämpässään, ei kunnolla yritä mitään. Jatkuvasti valittaa tylsyyttä ja tyhjyyttä. Kaikki on yeitetty antaa, auttaa ja neuvoa mutta ei tartu mihinkään. Pari kertaa kävi psykiatrilla kun käskin, lääkkeitä vaan, joita ei aloittanut.

Onko työkkärin kirjoilla? Sieltä varmaan voisi kysäistä pääsisikö työtoimintaan. Itse en ensin ollut kelpaava työkkäriin ollenkaan lukiokoulutuksellani, mutta muita reittejä pitkin pääsin työtoimintaan ja aloin saada työmarkkinatukea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työvoimatoimiston sosiaalityöntekijän tai virkailijan kautta joka tietää kuntoutusasioista.

Itse jouduin pois tavallisesta työkkäristä erityistyökkäriin ja sieltä tuo lähti.

Nyt ajat nuoresi asiaa!

Vierailija
4/6 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se muuten piristää ja antaa tsemppiä elämään.

Suosittelen.

Vierailija
5/6 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista t.2 olen ajanut lapseni asioita, oikeasti se on kiinni vain hänestä itsestään. Olen auttanut ja venynyt äärimmilleni, saan vaan haukkuja, nyt olen loppu ja rikki. En haluaisi luovuttaa mutten vaan jaksa enää. Tuhoudun itsekin.

Vierailija
6/6 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se muuten piristää ja antaa tsemppiä elämään.

Suosittelen.

Riippuu siitä, onko jaksamista ja millaiseen paikkaan ja millaista työtoimintaa joutuu/pääsee tekemään. Kyllä se monelle on parempi kuin kotona homehtuminen, jos ei minkäänlaista muuta ole (työtä/opiskelua).  Saa myös vähän enemmän rahaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kahdeksan