Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi suojaikäraja pitäisi olla 18?

Vierailija
31.05.2016 |

Koska se nyt vain on tosiasia, että suurimman osan mielestä 18-vuotias on liian nuori päättämään seksielämästään itse. Puhumattakaan jos kumppani on huomattavasti vanhempi.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi yläpeukutatte? Oletteko oikeasti sitä mieltä, että täysi-ikäinen ei kykene päättämään itse kenen kanssa sekstailee? 18v on siihen ihan varmasti tarpeeksi kypsä. 

Vierailija
2/8 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi yläpeukutatte? Oletteko oikeasti sitä mieltä, että täysi-ikäinen ei kykene päättämään itse kenen kanssa sekstailee? 18v on siihen ihan varmasti tarpeeksi kypsä. 

Koska mammat vihaavat nuoria naisia. Se on vastaus aika moneen asiaan täällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suojaikärajan pitäisi olla 30. Siinä iässä lähes kaikki ovat varmasti jo tarpeeksi kehittyneitä. Pelataan mieluummin varman päälle kuin otetaan riskejä.

Vierailija
4/8 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hv Ikis. 

Vierailija
5/8 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta nuoria pitäisi ohjata aloittamaan seksi myöhemmin kuin nykyään tapahtuu.

Siinä pelataan kuitenkin niin isoilla panoksilla, jos jokin meneekin vikaan. Koulussa voisi aivan hyvin lopettaa tuon seksiin kannustavan "terveystiedon" ja ohjata ennemmin seksi-iän myöhentämiseen.

18-vuotiaalla on sentään vähän enemmän elämänkokemusta kuin jollain 15-vuotiaalla. Kouluissa pitäisi.neuvoa, että seksi on asia, joka kuuluu täysi-ikäisille. (Osa toki silti alottaisi aiemmin, mutta ohjaus saisi olla konservatiivisempaa)

Vierailija
6/8 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
7/8 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

18-vuotias on täysi-ikäinen. Voisiko joku aloitukselle yläpeukkuja antaneista ystävällisesti perustella, miksi sen ikäinen ei saisi päättää asioistaan itse? Jos haluaa harrastaa seksiä vaikka 50-vuotiaan kanssa, siitä vaan. 

Vierailija
8/8 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up