Vaihdatteko tosiaan yhteystietoja yhdenillanjuttujen kanssa?
Siis sellaisten, joiden seurassa lähdetään baarista kännissä. Mä en koskaan ole antanut numeroani sellaisessa tilanteessa.
Kommentit (11)
Vierailija kirjoitti:
Joskus
No oletko ottanut yhteyttä yhteenkään?
Yleensä miehet ovat ehdottaneet itse fb-kavereiksi lisäämistä ja/tai numeroiden vaihtoa jo baarissa. En myöskään käsitä miksi.
Miks antaisin numeron pelkkkä pano.
Joo, annan. Väärän numeron. Sillä pääsee parhaiten yli siitä tilanteesta.
Joskus. En yleensä etsi yhden illan juttua tietoisesti vain yhtä iltaa varten, vaan saatan päätyä punkkaan jonkun illan aikana kohtaamani kivan ihmisen kanssa ja aamulla jutellessa päättää, haluanko vielä nähdä sitä vai en. En siis rajaa noita juttuja vain siihen yhteen iltaan lähtökohtaisestikaan.
Joskus myös tulee facebookin kaveripyyntö yhden illan jutulta. Toisinaan ihan vuosiakin myöhemmin! Nämä hyväksyn, mutta harvemmin kiinnostaa nähdä kuitenkaan - kyllä sitä vaihdetaan ihan numerot ekalla kerralla, jos kemiaa on.
Vierailija kirjoitti:
Näin teen minäkin. Olis aika karua, jos joku yhdenyönjuttu alkais terrorisoimaan.
Vierailija kirjoitti:
Minulla jokainen mies on pyytänyt ensin nron ja antanut minulle omansa soittamalla puhelimeen :D Siinä jäisi heti kiinni väärästä nrosta.
Kaks kertaa olen numeron antanu. Ekalla kerralla tuloksena 7 vuoden avoliitto ja nykyiselle avomiehelle annoin numeron n. 1 1/2 vuotta sitten.
Kyllä, viimeksi 1,5 vuotta sitten. Nykyään asumme avoliitossa, siinä samassa asunnossa, jossa olin tuolloin jatkoilla.
No miksei vaihtaisi numeroita? Jos löytyy kivaa panoseuraa, niin onhan sitä kiva panna toistekin. Eri asia tietty jos pano oli huono.
Joskus