Olen 19-vuotias tyttö ja seksisuhteessa 40-vuotiaan miehen kanssa.
Teemmekö mielestäsi moraalisesti väärin? Emme kuitenkaan petä ketään, sinkkuja molemmat.
Kommentit (14)
Miten sä pystyt? Noin vanhat on niin rumia, ettei niitä pystyis ees hyvällä tahdollakaan haluamaan.
Teet moraalisesti väärin kun tehtailet näitä aloituksia tänne av:lle! Hus pois!
Ette, ihan perus seksisuhde silmissäni.
Mikä tuossa on moraalitonta?Itse olen 26-vuotias ja kahdeksatta vuotta suhteessa 43-vuotiaan miehen kanssa.
En ymmärrä, miksi naiset laittavat pisteen otsikkoon. Mitä ihmettä te yritätte sillä pisteellä viestiä?
Ikis taas spämmäämässä, paska provo keksi jotain uutta, oikeesti näitä tulee sata per päivä tänne vauvalle. Pikkusen jo väsyttää nää samat horinat siis.
Mies käyttää sinua seksuaalisesti hyväkseen. Suojaikäraja 18 ikävuoteen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Miksi ihmeessä kun on tarjolla terhakkaa oman ikäistäsi?
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä kun on tarjolla terhakkaa oman ikäistäsi?
Ap eli Ikis on kyllä jo lähempänä 40-vuotta.
Tehtailee näitä ikäeroaloituksia useita päivässä.
Googlaa Ikis
Onneksi olkoon. Iän puolesta olet löytänyt juuri oikean ikäisen miehen. Hänet voi jo ottaa vakavissaan, 4 x päiväpanojen lisäksi, joita hän kiimoissaan sinun sisällesi laskee.
On se varmaan 40-v miehelle upeaa päästä ihan ilmaiseksi jyystää noin nuorta tyttöä. Kohtaatteko henkisellä tasolla? Miksi et katso samanikäisiä poikia? Mut tää varmaan provo. Mun silmissä ton ikäisenä 40-v olivat jotain melkein eläkeläisiä.
Syyllistyt vanhuksen hyväksikäyttämiseen.