Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Katsoin juuri ko. leffan, ja minusta ei ollut. Johnny on näyttelijänä samalla tasolla Matti Nykänen on laulajana. Toivottavasti Amber Heard putsaa tuon ylipalkatun puhelimenviskojan.

• ylös 4
  • alas 9

Kommentit (14)

Vierailija

Tuotantoyhtiö tienasi 100 miljoonaa ekstraa myymällä elokuvaa JD:n nimellä. Eikö hän itse silloin ole ansainnut puolet siitä?

• ylös 12
  • alas 1
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Johnny Depp oli hyvä näyttelijä nuorempana, mutta nykyään vetää jatkuvaa Sparrow-roolia leffasta toiseen, enkä jaksa katsoa sitä vääntelyä yhtään. Skippaan kaikki leffat, joissa on Depp, vain koska niissä on Depp. 

En siis ole nähnyt kumpaakaan Liisa-elokuvaa, enkä aio katsoa. Voin silti vastata aloittajan kysymykseen, että ihan varmasti ei ollut tuon arvoinen suoritus.

Vierailija

JOnny on jännämies. Jännämiehelle anna anteeksi kaikki hairahdukset koska isäni hylkäsi minut lapsena ja nyt tunnen vetoa näihin etäisiin arvaamattomiin renttuihin joilta kaipaan sitä rakkautta, jota en isältäni koskaan saanut. JOnnyy <33 4ever!

Vierailija

Kenenkään roolisuoritus ei ole miljoonien arvoinen, eikä kenenkään futarin pallon potkiminen ole miljoonien arvoista vaativaa toimintaa. Kyse on siitä että markkinatalous ja oheistuotekrääsän valmistajat pyörittävät maailmaa ja näiden laskelmien mukaan sitten joillekin sankareille maksetaan täysin övereitä liksoja. Nekin rahat olisivat paremmassa käytössä jaettuna. Mutta elämme sairaassa kleptokratiassa jossa yksilöitä "palkitaan" täysin suhteettomasti.

• ylös 12
  • alas 1

Black mass ei ollut minusta hääppöinen. Vaikka veti roolin hyvin. Deppin parhaat elokuvat on viime hetkellä, Cry- baby ja Gilpert grape jossa Leonardo di caprio esitti omaa itseänsä.

No more Mr Nice guy

Vierailija

En itse tiedä yhtään tosi hyvää elokuvaa missä olisi Johnny Depp. Siis jos verrataan esim. Al Pacino, Marlon Brando, Robert de Niro, jopa Leonardo di Caprio....

Siis voi olla ihan ok näyttelijä mutta yksikään leffa ei ole jäänyt minun mieleeni erityisen hienona, noista pirates of caribbean - leffoista en välitä pätkääkään.

Vierailija

Donnie Brasco, Pelkoa ja inhoa Las Vegasissa, Ed Wood, Saksikäsi Edward. Siinä Deppin parhaat, imo.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
En itse tiedä yhtään tosi hyvää elokuvaa missä olisi Johnny Depp. Siis jos verrataan esim. Al Pacino, Marlon Brando, Robert de Niro, jopa Leonardo di Caprio....

Siis voi olla ihan ok näyttelijä mutta yksikään leffa ei ole jäänyt minun mieleeni erityisen hienona, noista pirates of caribbean - leffoista en välitä pätkääkään.

Donnie Brasco on yksi minun kaikkien aikojen lempielokuvista. Toivotaan, että saa asiat järjestykseen ja voi kumpikin jatkaa elämäänsä ja eiköhän hän saa, minulle ei ole tullut kuvaa että Depp olisi jotenkin läpeensä paha ihminen, ei vaikuta yhtään sellaiselta.

M40

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
JOnny on jännämies. Jännämiehelle anna anteeksi kaikki hairahdukset koska isäni hylkäsi minut lapsena ja nyt tunnen vetoa näihin etäisiin arvaamattomiin renttuihin joilta kaipaan sitä rakkautta, jota en isältäni koskaan saanut. JOnnyy <33 4ever!
Jännämies jota ex vaimo ja tytär 14v yhdessäolon jälkeen kuvaili ihmiseksi joka ei pystyisi satuttamaan kärpästäkään. Aika erilainen jännämies.