Vierailija

Mietin, että tarvitsisin sihteerin avuksi, mutta varaa ei ole kyllä maksaa kuin tuo 1600e/kk ja työaika voisi olla esim. 35t/vko. Työ olisi suht helppoja sihteerin tehtäviä, eli laskujen maksua, tiliöintiä (kirjanpitäjä on), varausten tekemisitä, nettisivujen päivittämistä, asiakasrekisterin ylläpitoa, puhelimeen vastaamista, kokousjärjestelyjä jne.

• ylös 39
  • alas 2

Sivut

Kommentit (64)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Kyllä tuolla luulisi saavan jonkun töihin. Meinasin itse otsikon perusteella kirjoittaa, että tulisin, mutta en mihinkään raatamiseen tai kamalaa vastuuta vaativaan. Mutta nuo luettelemasi työtehtävät kuulostavat melko sopivilta. Ehkä tarvii olla hieman oma-aloitteisuutta, että ihan kädestäpidettävä ei tuo kun päänsäryn molemmille, mutta muuten luulisi joku tuohon hommaan tärppäävän.

• ylös 49
  • alas 0
Vierailija

Sihteerin keskipalkka on 2357 euroa ja haluat muutakin kuin toimistosihteerin työtä

• ylös 58
  • alas 4

Joku osa-aikainen opiskelija varmasti tulisi tuolla hinnalla. Työ kuulostaa kevyeltä eikä kovin sitovalta.

Palkka on työn vastuuseen ja raskauteen suhteutettuna ihan ok. 

Moni lastenhoitaja lastentarhassa, tai siivooja, saa samanlaista liksaa. 

• ylös 24
  • alas 8
Vierailija

Aika tarkkaan kuvailit mun nykyisen työn.😊 Palkka 1668€ ja tunnit 37,5. Eli varmaan löydät jonkun, en usko että olen ainoa jonka mielestä palkka suhteessa työhön on ihan ok.

• ylös 39
  • alas 2
Vierailija

Hahaa, mä teen tolla bruttopalkalla fyysistä yötyötä, joka vaatii tarkkuuta, voimaa ja hermoja. Eli kyllä mä voisin papereita pyörittää ja näyttää nätiltä tolla hinnalla.

• ylös 42
  • alas 5
Vierailija

Voisin tulla, mutten missään nimessä tekisi 35-tuntista työviikkoa noilla roposilla. Sanotaan max 25 h/vko eikä mitään ilta- ja viikonloppujuttuja, niin voidaan ruveta keskustelemaan. 

• ylös 36
  • alas 3
Vierailija

Jos et pysty maksamaan täyttä palkkaa (ks. viesti 4), täytyy palkata osa-aikainen. Varmasti löytyy ihmisiä, jotka mielellään ottavat vastaan tuon työn, kunhan palkka on kohtuullinen nähden työtehtäviin ja työtunteihin.

• ylös 20
  • alas 2
Vierailija

Minä olin 1,5 vuotta vähän tuota pienemmälläkin palkalla sihteerinä 30h/vk ja tykkäsin.

• ylös 15
  • alas 3
Vierailija

Kyllä tulisin, ihan mielelläni. 1600 miinus verot on kuitenkin heittämällä enemmän mitä työttömänä ollessaan saa. Lisäksi saisi sitä kokemusta + kehittävää tekemistä. Tai lisää kehittävää tekemistä, sivutoimisesti opiskelen nytkin työttömänä ollessani.

• ylös 29
  • alas 3
Vierailija

Tulisin ehdottomasti, tällä hetkellä elämme miehen kanssa reilusti alle tuon joten tuollainen palkkahan tuntuisi luksukselta.

Vierailija

Saan 2560 e/kk sihteerin työstä, tunnit 36.15. En tulisi töihin, paitsi ehkä jotain osa-aikaista tekemään.

• ylös 12
  • alas 2
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Jos et pysty maksamaan täyttä palkkaa (ks. viesti 4), täytyy palkata osa-aikainen. Varmasti löytyy ihmisiä, jotka mielellään ottavat vastaan tuon työn, kunhan palkka on kohtuullinen nähden työtehtäviin ja työtunteihin.

Nelosessa puhuttiin keskipalkasta. Osa tienaa tuon alle, osa tuon yli.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.