Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Järkyttävä ihmissuhdemorkkis

Vierailija
31.05.2016 |

Mitä voi tehdä kun on kaksi vuotta antanut kaikkensa ihmiselle joka paljastuu aivan toisenlaiseksi kuin oli luullut? Kun tajuaa olleensa vain helppoa seksiä varten vaikka itse on jakanut synkimmät salaisuutensa. Kun on tiennyt jo etukäteen tyypin epäluotettavaksi, ailahtelevaiseksi ja holtittomaksi ikuiseksi lapseksi. Kun kuvittelee että MINÄ olen se joka hänet saa muuttumaan. Ja kun lopulta on niin rikkonut itsensä kaiken jälkeen ja kertoo sen suoraan toiselle, avaa sydämensä ja kertoo että sattuu enkä pysty enää olemaan yhteydessä. Niin toinen suuttuu ja ivaa että mitäs olen tulkinnut kaiken niin väärin. Olen sentään nelikymppinen kolmen lapsen äiti, kukaan tuttu ei ikinä uskoisi minkälaiseen ihmiseen lankesin ja miten matelin hänen edessään että hän rakastaisi. Ja kaiken lisäksi voin häntä joutua vielä kaveripiirissä tapaamaankin. Loppuuko tämä itseinho, häpeä ja tuska ikinä?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen ollut toisella puolella, mutta tilanteessa jossa uskon synnyttäneeni samoja fiiliksiä. Nautin tämän toisen ihmisen seurasta ja läheisyydestä mielettömästi. Tosin oli alusta asti kertonut että minulla on mt-ongelmia, jotka vaikeuttavat omaa tunneilmaisuani. Olin kuin pohjaton kaivo. Otin mutta en antanut mitään takaisin. Tiesin että tämä mies luotti minulle hyvinkin intiimejä asioita. Ja surujaan. Kaikin puolin hieno ihminen. Jossain kohtaa kuitenkin tämä kaikki päättyi. JA halusinkin sitä koska huomasin mitä olin tehnyt. Muistan kuitenkin todenneeni että hänhän tiesi minun olleen mt-ongelmainen ja kykenemätön normaalin suhteeseen/tunteisiin. Hävettää kyllä. Koska tuolla minä vain yritin vierittää oman syyllisyyteni pois omilta niskoilta. Hänen edellinen kumppaninsa oli pettänyt häntä ja silti hän uskalsi rakastaa minua. Vahvuutta parhaimmillaan, vaikkakin kohde ei ollut sen arvoinen.

Pyysitkö koskaan anteeksi?

Tavallaan, mutta en laske sitä sellaiseksi. Koska juuri sen yhteydessä mainitsin hänen tienneen mt-taustani eli hieroin vain suolaa haavoihin. Vasta myöhemmin tajusin virheeni, mutta en nykyään ole hänen kanssaan tekemisissä, koska näin sen ainoana mahdollisuutena.

Vierailija
22/27 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen ollut toisella puolella, mutta tilanteessa jossa uskon synnyttäneeni samoja fiiliksiä. Nautin tämän toisen ihmisen seurasta ja läheisyydestä mielettömästi. Tosin oli alusta asti kertonut että minulla on mt-ongelmia, jotka vaikeuttavat omaa tunneilmaisuani. Olin kuin pohjaton kaivo. Otin mutta en antanut mitään takaisin. Tiesin että tämä mies luotti minulle hyvinkin intiimejä asioita. Ja surujaan. Kaikin puolin hieno ihminen. Jossain kohtaa kuitenkin tämä kaikki päättyi. JA halusinkin sitä koska huomasin mitä olin tehnyt. Muistan kuitenkin todenneeni että hänhän tiesi minun olleen mt-ongelmainen ja kykenemätön normaalin suhteeseen/tunteisiin. Hävettää kyllä. Koska tuolla minä vain yritin vierittää oman syyllisyyteni pois omilta niskoilta. Hänen edellinen kumppaninsa oli pettänyt häntä ja silti hän uskalsi rakastaa minua. Vahvuutta parhaimmillaan, vaikkakin kohde ei ollut sen arvoinen.

Pyysitkö koskaan anteeksi?

Tavallaan, mutta en laske sitä sellaiseksi. Koska juuri sen yhteydessä mainitsin hänen tienneen mt-taustani eli hieroin vain suolaa haavoihin. Vasta myöhemmin tajusin virheeni, mutta en nykyään ole hänen kanssaan tekemisissä, koska näin sen ainoana mahdollisuutena.

Arvostan rehellisyyttäsi, vaikka toimintasi on ollut todella ikävää hyväksikäyttöä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lankesit siis jännämieheen eli se tavallinen tarina. Perhekeskeinen, kiltti ja kunnollinen mies ei taida kiinnostaa. No ainakin sait hyvää jännäseksiä.

Vierailija
24/27 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme pilkkaa Ap:tä kohtaan tässä ketjussa. Ei voi ymmärtää.

Vierailija
25/27 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on enemmän merkinneet tsemppiviestit tässä ketjussa. Parempi mieli vähitellen. Muistan miten huonosti voin kun yritimme tapailla, odotin koko ajan häneltä tunteiden osoitusta mutta jouduin pettymään jatkuvasti. Enemmän kai surin sitä mitä kuvittelin meille voivan tulla kuin mitä meillä oli. Monta kertaa yritin lopettaa aiemminkin mutta aina hän lirkutteli minut takaisin koukkuunsa. Jännämies - nojaa - myönnän että siinä vähän sitäkin viehätystä oli mutta paljon muutakin minun puoleltani.

Yritän olla ylpeä tunteistani vaikka toivonkin että olisin voinut arvokkaammin jutun lopettaa.

Ap

Vierailija
26/27 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
27/27 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritä löytää asiasta ne puolet, mitkä lujittaa sinua jatkoasi ajatellen