Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Musertavaa! Minulla ei ole enää mitään haaveita tai tavotteita

Vierailija
31.05.2016 |

Vuosien varrella olen luopunut monesta itselleni tärkeästä asiasta perheen eduksi. Samalla sovimme, että myöhemmin mies joustaa omistaan. Nyt olisi miehen vuoro niin ei käy! Olen hämmentynyt. Miten yhtäkkiä mies ilmoittaakin ettei aiemmin sovittu pädekään enää. Hänen mielestään kaikki on nyt hyvin, joten miksi muuttaa mitään. Lapsetkin ovat tyytyväisiä, mutta minä en ole! Suututtaa, että tein yksipuolisia kompromisseja saamatta itse mitään.Jos olisin tiennyt tämän, olisin pitänyt kynsin ja hampain kiinni haaveistani! Mies tiesi miten tärkeistä asioista on kyse! Pelkään katkeroituvani. Avioliiton jatkaminen miehen kanssa tuntuu vaikealta, koska en voi arvostaa tuollaista oman edun tavoittelijaa, mutta en haluaisi rikkoa lasten perhettäkään. Eroamalla en kuitenkaan saa menetettyjä haaveita takaisin. Jopa itsemurha on käynyt mielessä...

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Been there, done that. Ei miehet halua perhettä samalla tavalla kuin naiset, ja nainenhan siitä maksaa. Itse otin eron ja aloin opiskella uutta tutkintoa kun vanhat haaveet olivat käyneet jo vanhoiksi.

Vierailija
2/17 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei elämää vo rakentaa sen varaan, että joku toinen suostuu joskus vuosien päästä toimimaan tietyllä tavalla. Se on yksnkertaisesti tyhmää. Kyllä täytyy ottaa elämä omiin käsiin ja tehdä niitä juttuja, jotka kiinnostavat, vaikka sitten perheen perustamisen kustannuksella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sano, että rakensin mieheni varaan. Minusta nyt olisi jotenkin järkevää, että avioliitossa tehdään yhteisiä suunnitelmia vuosiksi eteenpäin eikä toinen luista heti, kun mahdollista. Miksi edes olla yhdessä, jos toiseen ei voi luottaa? Jos olisin edes hieman epäillyt, että näin tapahtuu, olisin tosiaankin pitänyt kiinni haaveistani kaksin käsin tai vaihtanut miestä.

Vierailija
4/17 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alat toteuttamaan niitä urpon mielihaluista välittämättä. Jos ei käy, ota rakastaja tai ero. Eikä sun tarvii lasten takia yrittää väkisin. Pimahdat vain päästäsi kun katkeroidut. Mikä sika sulla on.

Vierailija
5/17 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin monelle naiselle voi tulla tämä yllätyksenä? Ettekö te ole oppineet mitään miehistä ennen perheen perustamista?

Vierailija
6/17 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa kamalalta :( Koita keksiä joku ratkaisu, kaikilla on oikeus onnelliseen elämään.

Vierailija
7/17 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä se tunnut olevan se ongelmaosapuoli, kun noin väkisin yrität jotain hömppäunelmia toteuttaa. Olet itsekäs henkilö, ehkäpä jopa narsisti? Oletettavasti.

Vierailija
8/17 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lol, mitä nämä naisten mystiset haaveet ja tavoitteet oikein ovat?

Onko miehillä haaveita ja tavoitteita? Itselläni ei ole ollut sitten lapsuuden. Eikä kukaan kaverikaan ole ainakaan kertonut omistaan.

Vierailija
9/17 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaas, miksi naisten haaveet ovat hömppää, mutta miehen haaveet ja tavoitteet ovat tärkeitä?

Vierailija
10/17 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lol, mitä nämä naisten mystiset haaveet ja tavoitteet oikein ovat?

Onko miehillä haaveita ja tavoitteita? Itselläni ei ole ollut sitten lapsuuden. Eikä kukaan kaverikaan ole ainakaan kertonut omistaan.

Ei siinä mitään mystistä ole, että on kiinnostunut luomaan itselleen uraa. Kaikille ei riitä elämänsisällöksi se lastenteko ja sossun/miehen elättinä oleminen.

Lol.

Vierailija
11/17 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda nimeksesi Tyko. Tykoilla on elämä paljon helpompaa.

t. Tyko

Vierailija
12/17 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raahen Ykä!

Vierailija
13/17 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen lähipiiristä tällaisen tapauksen. Nainen koki uhranneensa taideuransa perheensä vuoksi eikä päässyt katkeruudesta yli koskaan. Nyt sairastaa suht nuoresta iästä huolimatta alzheimeriä, joten nyt nuo unelmat jäävät varmasti toteutumatta. Naiset, jos jotain haluatte niin ne pitää ottaa, niin ne miehetkin tekevät.

Vierailija
14/17 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertokaas, miksi naisten haaveet ovat hömppää, mutta miehen haaveet ja tavoitteet ovat tärkeitä?

Ohis, mutta veikkaisin naisten unelmien olevan hömppää yksinkertaisesti koska niistä ei ole miehille iloa. Aika moni mies tuntuu vieläkin ajattelevan naisia objekteina jotka ovat tällä pallolla lähinnä joko miesten tai lasten tarpeita varten.

Vierailija
15/17 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ohis, mutta veikkaisin naisten unelmien olevan hömppää yksinkertaisesti koska niistä ei ole miehille iloa. Aika moni mies tuntuu vieläkin ajattelevan naisia objekteina jotka ovat tällä pallolla lähinnä joko miesten tai lasten tarpeita varten.

Taidat olla harvinaisen oikeassa. Moni mies tuntuu taantuvan luolamiehen tasolle, kun lapsia syntyy. Tasa-arvo ja lupauset unohtuvat saman tien, kun on saatu nainen sidottua kotiin.

Vierailija
16/17 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä haave sulla on ollut? Mikset voi toteuttaa?

Vierailija
17/17 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä haave sulla on ollut? Mikset voi toteuttaa?

Liittyi työaikajärjestelyihin ja ammattihaaveisiin. En voi toteuttaa, koska lapset ovat liian pieniä olemaan keskenään kotona. Kun lapset ovat isompia, olen itse liian vanha lähtemään uusille urille. Miehellä ei ole mikään perustoimistotyöaika, mutta hän voisi halutessaan muuttaa sitä milloin vain.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kuusi