Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olenko ainoa, jolle tuli myötähäpeä tästä Xenian tekstistä?

Vierailija
31.05.2016 |

http://blogit.kaksplus.fi/baby-bear/taiteellinen-tyttareni/

" Lähetin taidetta arvostavalle isälleni ja äidilleni tämän kuvaviestin ja sieltä tuli saman tien vastauksena että kiikutat tuon kehystämöön." x)

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On siis mielestäni ok, että pitää  ja kannustaa oman lapsensa tuotoksia, mutta huvittavaksi homma menee, jos alkaa kuvittelemaan lapsensa olevan joku tuleva Picasso.

Mut eihän hän väitäkään tekstissä niin, että kuvittelee lapsensa olevan Picasso. Hänhän nimenomaan keskittyi siihen, että aikanaan lapsen piirustukset toivat hyvää mieltä hänen vanhemmilleen ja nyt hänen tyttärensä työ samoin hänelle.

Se "taidetta arvostavalle" isovanhempien kuvailussa lähinnä herätti tämän huvittuneisuuden. Tuo taidetta arvostava antaa ymmärtää, että isovanhemmat pitivät lapsen teoksesta nimenomaan tämän taiteellissen arvon vuoksi eikä niinkään siksi, että kyseessä on lapsenlapsen tekemä maalaus.

Jos Xenttu olisi jättänyt tuon taidetta arvostavan pois, niin tämäkin huvittuneisuus olisi poistunut.

Tämä on kyllä aivan uskomatonta miten jotkut jaksaa lukea toisten blogeja kuin piru Raamattua...

Piru raamattua? Siis jos olen lievästi huvittunut tuosta ilmaisusta ja sen ainakin mulla aiheuttamista mielikuvista, niin olen joku paha bloggajien dissaaja? Minusta tuo ilmaisu siis tuotti tuollaiset mielikuvat, eikä näissä mielikuvissa ollut mitään ilkeää taustalla, vaan kuten sanoin, niin huvittuneisuutta.

Xenttu ei ole ainoa vanhempi, joka tuota harrastaa ja saa saman huvittuneisuuden heräämään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla