Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Reisien hiertyminen kesällä. Vinkkejä pyöräilyshortsien tapaisista hameen alle?

Vierailija
31.05.2016 |

Taas tämä jokakesäinen aihe… mutta tahtoisin löytää hyvät, ei liian hiostavat, mieluusti hieman muotoilevat shortsit hameen alle estämään reisien hiertymistä. Tiedoksi vittuilijoille, että olen normaalipainoinen, mutta silti tämä ongelma eikä kiinnosta laihduttaa alipainoiseksi sen takia. Minulla on Lindexiltä ostetut mutta niissä on liian lyhyet lahkeet, jotka nousevat kävellessä, ja liian matala vyötärö, josta tulee ikävä makkara. Olisiko jollain antaa hyväksi havaittua vinkkiä?

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakonestopuikkoa olen hieronut sisäreisiin 

N30

Vierailija
22/36 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suosittelen apteekin rasvatalkkia.

Ripotan talkkia kämmenelleni ja laitan sitä molempiin käsiin. Taputan talkilla reisien sisäsivua roskiksen yläpuolella eli pienet talkinjämät putoavat roskakoriin. Loppu talkki lähtee pesemällä käsistä.

En tarvitse pyöräilyhousuja, koska reidet eivät hankaa.

Toimii! Luin saman nettivinkkinä ja kokeilin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei auta laihdutukset eikä lihastreenit, kun vika on rakenteellinen. Eli minulla lähtee jalat pihtiin jo lonkista alkaen ja polvista alaspäin vasta levenee.

Löysin ihan Halpa-hallista sellaiset puoleen reiteen asti pitkät pyöräilyhousut, sellaista puuvillaista kangasta mitä legginseissäkin on. Oli eri värejä ja heti hamstrasin joka väriä. Sitä ennen käytin semmosia mummojen pitkäpunttisia alushousuja, mutta ne ei ollu mukavat kun niissä oli kova pitki lahkeen suissa. Olen joskus nähnyt sukkahousukankaisiakin, mutta kuvittelisin, että ovat yhtä epämukavat mitä sukkiksetkin.

Vierailija
24/36 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIllaiset reidet oikein pitää olla että ne kävellessä hiertyy haitallisesti yhteen?

Vierailija
25/36 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antiperspiranttideodoranttia reisiin. Tuntuu hyvältä, kun reidet ovat oikeasti KUIVAT, ja kun ei ole lahkeellisia alushousuja niin ilma pääsee kiertämään.

Vierailija
26/36 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita kuva :)

Vierailija
27/36 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Chub rub nimellä löytyy esim. youtubesta vinkkejä. Jotkut vannovat mm. deodoranttien nimeen, eli sitä sisäreisiin ja reidet eivät hankaudu yhteen. Tosin sitten ei toimi jos haluaa oikeasti lisävaatteen, joka muotoilisi.

deodoranttiko poistaa ne reisiläskit, kun eivät käytön jälkeen enää hankaudu yhteen :D :D Juuh

Itse suosittelen läskireisille aerobista liikuntaa, joka vain laihduttaa, eikä kehitä jalkoihin ainakaan lisää lihasta.

Vierailija
28/36 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen iloinnut, ettei minulla vielä hierrä. Joskus on hiertänyt. Syömisten kanssa skarppaaminen ja jalkalihastreeni. Sisäreisille taitaa nykyään olla vähän treeniä, kun ne tuppaa löystymään...

On inhottavaa, jos tuon takia tarvii käyttää jotain sukkiksia tai pyöräilyshortseja.

Ei se aina kaikilla ole kyse kiloista tai treenistä. Minä painoin joskus aikanaan 130kg ja siitäkään huolimatta reidet eivät hinkanneet yhteen niin, että siitä olisi jotain haittaa ollut. Edelleen olen laskennallisesti noin 7 kg ylipainoinen ja reidet hädin tuskin enää koskevat toisiaan.

Vierailija
29/36 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko laihdutus?

Vierailija
30/36 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oisko laihdutus?

Ei auta jos ongelma on rakenteellinen. Eli jos jalat eivät lähde suoraan alaspäin vaan pihtiin, niin vaikka olis vaan luu ja nahka, niin hankais silti.

Vierailija
31/36 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvatalkki. Toimii.

Vierailija
32/36 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihdutusvinkit ovat turhia, koska a) olen normaalipainoinen ja b) jos alan nyt laihduttaa, kesä on ohi siinä mennessä kun olen saanut itseni sen verran alipainoiseksi, että reidet eivät osuisi enää yhteen. Minua ei kiinnosta teidän laihdutusvinkkinne vaan haluan tietää, mistä saan NYT, TÄNÄÄN tuollaiset pyöräilyhousut. Ei kiinnosta kulkea pitkissä housuissa koko kesää laihtumista odotellen, vaan haluan käyttää hametta TÄNÄÄN. AArgh! ap

Vierailija
33/36 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oisko laihdutus?

Lue viestit uudelleen ja tee vaikka muistiinpanoja, niin mahdollisesti ymmärrät tilanteen paremmin.

Vierailija
34/36 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Antiperspiranttideodoranttia reisiin. Tuntuu hyvältä, kun reidet ovat oikeasti KUIVAT, ja kun ei ole lahkeellisia alushousuja niin ilma pääsee kiertämään.

Miten se KUIVUUS estää hiertymistä? Eikös päinvastoin jokin voiteluaine estä hiertumistä?

Vierailija
35/36 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laihdutusvinkit ovat turhia, koska a) olen normaalipainoinen ja b) jos alan nyt laihduttaa, kesä on ohi siinä mennessä kun olen saanut itseni sen verran alipainoiseksi, että reidet eivät osuisi enää yhteen. Minua ei kiinnosta teidän laihdutusvinkkinne vaan haluan tietää, mistä saan NYT, TÄNÄÄN tuollaiset pyöräilyhousut. Ei kiinnosta kulkea pitkissä housuissa koko kesää laihtumista odotellen, vaan haluan käyttää hametta TÄNÄÄN. AArgh! ap

Hyvä ap! Joidenkin on näemmä aivan mahdotonta ymmärtää, että ihmisillä on erilaiset ruumiinrakenteet. Surullisiakin osa noista neuvoista on: esim. toi, jossa suositellaan nimenomaan aerobista liikuntaa. Tottahan nimittäin on, että monilla reidet vaan paksuuntuu normaalista tasapainoisesta treenaamisesta. Mutta jättää nyt siitä syystä jumppaamatta! :(

Vierailija
36/36 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MIllaiset reidet oikein pitää olla että ne kävellessä hiertyy haitallisesti yhteen?

Tavalliset.