Ero mielessä, mistä voimat lähtöön..
Mitä teen? Mies ryyppää useimpina viikonloppuina, myös seuraavan päivän tasottavat on kuvioissa. Ollaan keskusteltu juomisen määrästä ja mies aina kuvannut vähentää.. Yleensä on aina reissuilla bastannut puhelimeensa, viime vkl laittoi puhelimen kiinni ja tuli 630 kotiin. Väitti myös olleensa ihan muualla kuin missä oli ollut.
En tiedä onko tässä rakkautta tai mitään muutakaan, mutta on vain niin helvetin vaikeaa päästää irti.. Meillä on yhteinen lapsi ja miehen lapsi asuu meillä, sekin hankaloittaa asiaa. Olen kuitenkin hyvin kiintymyt tuohon miehen lapseen ja hoitanut monta vuotta varmaan enemmän kuin vanhempansa yhteensä.
Ei tehdä juuri mitään kaksin tai edes perheenä, välillä tuntuu ettei edes tunne toista..
Nyt minulle tarjottiin asuntoa ja mietin että mitäköhän tekisin. Ahdistaa.
Löytyisikö täältä keittiöpsykologia antamaan neuvoa?
Kommentit (5)
Ota se ja lähde. Et ole vastuussa miehen lapsesta. Minä tekisin hänestä lastensuojeluilmon, sen jälkeen kun olet lähtenyt. EI lapsen ole hyvä olla alkoholistin kanssa.
terv. alkoholistin tytär, N46v
Mikään baari ei mene kiinni 6.30, eli äijä on ryyppäämisen lisäksi ollut vieraalla pillulla.
En usko että olen yksin ajatusteni kanssa. Tai toivottavasti en. Sitä haluaa yrittää ja uskoa, huomatakseen että mikään ei ikinä muutu..
Lopullinen päätös on vaan niin saatanan vaikea.
Minäminäminä. Hiton ääliö, sulla on siellä pieniä lapsia, ja sä ruikutat jostain rakkaudesta. Juoppoon! Annat lasten elää päihdeperheessä, koska et itse viitsi tai jaksa tai uskalla ottaa vastuuta omasta ja lastesi elämästä! Mikä paska noin tekee? Mieti nyt vähän.