Hätähousutesttailijan kyssäri??????
Ovulaatiokivut olivat 12 päivää sitten sunnuntaina eli tänään olis sitten tuosta ovulaatiosta 12 päivää :-D Jos siis kova kipu tarkoittaa että se munis irtoaa sillo. Touhuttiin just samana päivänä...Nyt sitten hätäisenä tein tänään mammaksi testin ja ihan puhdastakin puhtaampi nega. Eli onko nyt sitten toivo heitetty, eikö olis pitäny näkyä jo ees haamu jos olis tärpänny???Ei kyllä ole mitään oireital. Ei tunnu mahassa millee tms...
Vehti ja kp 44/?
Kommentit (7)
Tätiä odotan vasta maanantaiksi eli mulla luteaali on ollu aina sen 14 vrk. Su olis vasta niinku viimeinen kp...Eli prosentit on siis aika vähissä että raskaus olis alkanut..
Mulla on aina ollu niin että kova kipu ja sen jälkeen 14 vkr päästä alkaa menkat että sitä en tiä mikä sen aiheuttaa..
Itse en saanut edes Aconin herkemmällä testillä samoihin aikoihin plussaa... Vasta pari päivää myöhemmin, eli kun menkkojen olisi pitänyt alkaa jo... Ei ole toivo menetetty, todellakaan!!!
Miksi tehdä testiä, jos sen tulos ei tule olemaan luotettava, eikä siis sitä halua uskoa?
Itse testaan yleensä hyvissä ajoin, etten ehtisi kehittää mahdottomia pilvilinnoja ennen menkkojen alkua. Kun tulee nega, voi rauhallisin mielin tyytyä odottamaan uutta kiertoa - ja jos sattuukin niin mukavasti että nega on ollut virheellinen, voikin sitten yllättyä iloisesti. ;)
Toivoa ei tietenkään ole menetetty, ennenkuin menkat alkaa (ja jos uskoo tämän palstan ' tietoja' , ei vielä silloinkaan...). Siksi kannattanee testata uudestaan, kun on kulunut se 14 päivää ja menkkojen pitäisi alkaa. Silloin viimeistään luulisi tuloksen olevan luotettava.
Tulethan kertomaan miten käy. Pitelen peukkuja. :)
-v-
Mie oon myös tuolla kannalla että voi ihan hyvin jo valmistautua tulevaan ja testata. Mä en tod usko että sitä plussaa enää tulee testiin, kyselin vain jotta tietäisin onko kellää kokemusta omakohtasta. No onhan sitä, tosin en tullu ns hullua hurskaammaksi. Tavallaan siis vois uskoa että ei sais testata liika aikaisin kun ei vielä näy välttämättä mutta toisaalta nykyisillä testeillä pitäs jo näkyä..Tässä kierrossa on se erikoista että mulla ei kertakaikkiaan ole mitää oireita, ei sen paremmin menkka oireita kuten pms:sää tai kipuja tms kuin taas raskausoireitakaan. Ainoastaan kamala väsymys on oireena mutta se nyt voi johtua ihan muusta että siihen en luota..
NO aikanaan sen näkee sitten millon se täti kurvaa paikalle ja tuun sitten kyllä kertomaan että miten kävi..
Kiitos vastanneille!!!
Melkein samassa veneessä, joten kyllä kiinnostaisi kuulla kuulumiset...
Silti kannattaa kuitenkin odottaa ja testata muutaman päivän päästä jos ei tätiä ala kuulumaan. Tuolla linkissä on hyvä taulukko hcg-tasoista, alkaa tosin vasta 14 päivää ovulaatiosta. :) Toivotaan parasta. bdbdbd Olisiko mahdollista, että kovat kivut olisivat esim munasarjojen kasvukipuja, jolloin ovis olisikin ollut vähän myöhemmin?
http://www.advancedfertility.com/earlypre.htm
-v-
Vehti: