Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapurit kävelee pihan läpi

Vierailija
30.05.2016 |

Olenko outo, kun minua ärsyttää että naapurimme kävelevät pihamme läpi esimerkiksi ruohonleikkurin kanssa. Pihamme päättyvät "pudotukseen"(on kyllä aita mutta kumminkin), ja näin ollen naapurit ei pääse omalle takapihalleen ulkokautta muuta kuin meidän ja toisen päätyasunnon takapihan kautta.Mutta on kurjaa näilläkin helteillä ottaa aurinkoa kun naapurin pena menee siitä leikkurin kanssa. Äh. Eikö heillä voisi olla muuta tapaa

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko on toinen tapa tai ei. Itse sanoit että ei ole.

En nyt ihan tajua mitä haet tällä. Valitusta valituksen vuoksi?

Vierailija
2/28 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja minä taas en tiedä mitä sinä haet tällä kommentillasi. Negatiivisuutta negatiivisuutesi vuoksi?

Haluaisin tietää, onko minulla mahdollisuus estää näin käyvän esimerkiksi rakentamalla aita, vai onko se sallittua edes. Ole hyvä

-aloittaja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakenna aita, sillähän asia on ratkaistu.

Vierailija
4/28 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja minä taas en tiedä mitä sinä haet tällä kommentillasi. Negatiivisuutta negatiivisuutesi vuoksi?

Haluaisin tietää, onko minulla mahdollisuus estää näin käyvän esimerkiksi rakentamalla aita, vai onko se sallittua edes. Ole hyvä

-aloittaja

Eli estäisit aidalla naapureita pääsemästä omalle pihalleen? Sanoit ekassa viestissä että he pääsevät pihalleen vain sinun pihasi kautta. Joku tässä kuviossa ei nyt toimi, enkä usko että se on minun ymmärrys.

ei ollut tarkoitus olla kielteinen, mutta puhut arvoituksin.

Vierailija
5/28 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rivitalossa piha-alue on hyvin harvoin asukkaan hallinnassa. Asuinneliöt on, piha ei.

Vierailija
6/28 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis naapuri ei pääse lainkaan pihalleen ulkokautta, jos sekä sinä että se toinen päätynaapuri rakennatte aidat? Onko ihmisellä joku oikeus päästä ulkokautta takapihalleen, en tiedä.

Vierailija
7/28 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttujeni talossa sama ongelma. Siinä talonyhtiössä talon päissä on nurmialuetta jontka päätyasujat ovat omineet, mutta kuulemma päädyt on yhteistä aluetta. Eli ainakin siinä Pena saa kulkea.

Vierailija
8/28 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-aloittaja

Eli estäisit aidalla naapureita pääsemästä omalle pihalleen? Sanoit ekassa viestissä että he pääsevät pihalleen vain sinun pihasi kautta. Joku tässä kuviossa ei nyt toimi, enkä usko että se on minun ymmärrys.

ei ollut tarkoitus olla kielteinen, mutta puhut arvoituksin.

Takapihalleen. Sanoin monta kertaa pihalleen, hups, ja kerran takapihalleen ja sitä meinasin!

-ap

Vierailija
9/28 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrostalossa ja rivarissa et voi kieltää. Omakotitalossakin aitaan tarttee naapurin luvat

Vierailija
10/28 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuttujeni talossa sama ongelma. Siinä talonyhtiössä talon päissä on nurmialuetta jontka päätyasujat ovat omineet, mutta kuulemma päädyt on yhteistä aluetta. Eli ainakin siinä Pena saa kulkea.

Tottakai saa päädyissä oleskella ja olla ja vaikka mitä mutta ei ole kyse siitä vaan meidän piha-alueesta.

Vierailija
11/28 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai naapurin tulee päästä takapihalleen

Vierailija
13/28 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se mitä luulet pihaksesi ei oo sun piha

Vierailija
14/28 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äh olenko tälläistä väittänyt?! Sisäkautta nyt varmasti pääsee

Vierailija
15/28 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatiiko yhtiö nurtsin hoidon? Joo leikattava on Penankin.

Vierailija
16/28 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos laittaisit aidat (tai jotkut kukkaruukkuhässäkät tms.) pihasi molempiin sivuihin rajaamaan alueesi siten, että ne rajaukset eivät yltäisi ihan siihen taka-aitaan. Tämä ainakin ohjaisi Penan kulkuväylän kulkemaan mahdollisimman kauan sinun takaoveltasi; Pena kulkisi taka-aidan viertä eikä suoraan keskeltä pihan poikki.

Vierailija
17/28 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äh olenko tälläistä väittänyt?! Sisäkautta nyt varmasti pääsee

Älä ole tyhmä. Kenenkään ei tarvitse suostua ruohonleikkuuta hoitamaan sisäkautta. Idiootti

Vierailija
18/28 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita kuva niin kerron

Vierailija
19/28 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taloyhtiö ilmeisesti kyseessä. Mitenkäs piha-alueiden hallinta? Ylensä se ei ole osakkaalla vaan yhtiöllä, joten kaikkiin pihoihin on kaikilla osakkailla periaattessa yhdenvertainen oikeus.

Vierailija
20/28 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenenkään takapihan kautta ei edes rivareissa saa kulkea. Pena tekee nyt väärin. Pena ei jaksa kiertää, joten pena oikoo. Ja pena on näinollen mulkku tiirailija. Mutta ei kai se joka päivä ruohoa aja?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kolme