Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yritän hillitä syömishimoja syömällä mm. kurkkua ja porkkanaa

Vierailija
30.05.2016 |

Ongelmanani on ollut napostelu ja liian suuret annokset. Olen korvannut napostelun vihanneksilla. Tänään olen jo syönyt kaksi isoa kurkkua ja monta porkkanaa. Voiko tästä olla jotain haittaa? Varmaan vihannesten napostelu on kuitenkin parempi, kuin esim leivän mussuttaminen, mitä ennen tein koko ajan.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurkku = vesi.

Porkkanasta tulee pidemmän päälle oranssi naama, mutta sekin on vain kosmeettinen haitta, jos nyt haitta ensinkään.

Olet oikeilla raiteilla, jatka samaan malliin.

Vierailija
2/10 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle toi olis väärä taktiikka. Mulla varsinkin raaka porkkana aiheuttaa hillitöntä ruokahalua ja mässyhimoa. Mulla parhaiten auttaa mielitekojen ehkäisyyn rasva. Esim juustoviipaleita sellaisenaan, meetvurstisiivuja, lusikallinen voita saksanpähkinöiden kanssa, voita tai kookosöljyä kahvissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni ei ole toiminut. Tiedän, että tämä on rasittavaa jankutusta, mutta syömishimon taustalla on aina joku syy. Jos se ei ole aidosti nälkä, se on joku muu. Syyn löytäminen on pitkällä aikavälillä ainoa keino rajoittaa ylensyömistä. Jos taas olet niitä syömishäiriöisiä, jotka yrittävät olla syömättä, koska haluavat laihtua normaalin painonsa alapuolelle, tuhoat tuolla tavalla kehosi taidon kertoa sulle, mitä se tarvitsee.

Vierailija
4/10 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porkkanoissa on niin paljon hiilareita, että niistä tulee vaan pahempi syömähimo.

Vierailija
5/10 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai siitä haittaakaan ole, mutta ei myöskään mitään hyötyä.

Kolmosen kanssa samoilla linjoilla olen.

Vierailija
6/10 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai siitä haittaakaan ole, mutta ei myöskään mitään hyötyä.

Kolmosen kanssa samoilla linjoilla olen.

Ei, kun tarkoitin kakkosen.

Vierailija
7/10 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minun mielestä parempi olisi opetella olemaan napostelematta ollenkaan. Et sä niitä kurkkuja jaksa kovin montaa viikkoa rouskutella, ja sitten palaat takaisin leipään, koska haluat edelleen puputtaa koko ajan jotain. Opettele olemaan kokonaan syömättä aterioiden välillä, muuten et tule onnistumaan painon pitämisessä kurissa.

Vierailija
8/10 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

mmmmm mä voisin syödä sellasen palomiehen ja poliisin pois mun kimpusta!

Vierailija
9/10 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No minun mielestä parempi olisi opetella olemaan napostelematta ollenkaan. Et sä niitä kurkkuja jaksa kovin montaa viikkoa rouskutella, ja sitten palaat takaisin leipään, koska haluat edelleen puputtaa koko ajan jotain. Opettele olemaan kokonaan syömättä aterioiden välillä, muuten et tule onnistumaan painon pitämisessä kurissa.

Ei sitä opi vain jättämällä napostelu. Sen oppii vain syömällä siten, että napostelun tarvetta ei ole.

Vierailija
10/10 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sitä opi vain jättämällä napostelu. Sen oppii vain syömällä siten, että napostelun tarvetta ei ole.

Tietysti, sehän on itsestäänselvää että ruokavalio pitää olla kaikin puolin kunnossa. Ja sitten napostelut ja välipalat pois.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kaksi