Miehen kommentti tisseistä hämmensi
Kerroin miehelleni, että ystäväni oli ottanut silikonirinnat ja että sain kädellä kokeilla minkälaiselta hänen uudet rintansa tuntuu. Mies tuntui innostuvan asiasta ja tokaisi että alkoiko minunkin nyt tehdä mieli ottaa silikonit. Hämmennyin hieman, sillä en ole kokenut rinnoissani olevan vikaa. Toki olen jo yli kolmekymppinen ja kaksi lasta imettänyt, joten eiväthän tissit ole enää niin terhakat kuin ennen. Nyt sängyssäkin mietin, että eikö mies pidäkään enää rinnoistani.
Miltä miehen kommentti teistä kuulosti? Ylireagoinko?
Kommentit (15)
Miesten on vaikea valita sanojaan. Aina menee pieleen.
Vierailija kirjoitti:
Ovat niin jumalattoman yksinkertaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Murr
Älä ota silikooneja minusta pilaa rintojen muodon semmoiseksi epämääräiseksi löllöksi. Ehkä miehesi heitti tsoukilla sen
Päätä nyt mitä sinä itse haluat ja mieti sitten mitä mies ehkä ajattelee. Tai sitten kysäiset suoraan, jos olet kerran niin uskomattoman huonolla itsetunnolla varustettu, että mietit yleensäkään tällaisia asioita. Se vois olla hyvä. Kannattaa siis nostaa miehen kanssa karmea riita tissiesi riittämättömyydestä, niiden roikkuvuudesta ja kaverin tisseistä. Vedät mukaan kaikki miehen aikanaan sanomat kommentit tisseistäsi ja hänen naisten tisseihin luomat katseet. Sellainen riita, että lapsetkin sen kuulevat sana sanalta ja osaavat toimia yhtä ääliösti aikanaan. Hohhoijaa... XD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastakohta on sitten jumalaisen kiero. Siis vastapari. Siis nainen.
No eihän muovitissit ole todelliset tissit. Ne on vain täytetty muovilla.
Jos mies oli tosissaan,hän ei ehkä ole penaalin terävin kynä.Ei silti niin kauhealta kuulosti,tuollaiseen voi vastata että ei ole tarvetta,olen tyytyväinen rintoihin ja unohtaa koko jutun.
Ylireagoit. Ihan omaa tulkintaasi se innostuneisuus oli.
Ehkä se vain innostui mielikuvasta jossa puristelet kaverisi tissejä.
En tosiaan halua itselleni silikoneja. Sanoinkin miehelle, että tuntuivat turhan kovilta käteen vaikka kauniilta näyttivätkin. Silloin mies meni hiljaiseksi.
Ap
Entäs jos miehesi säikähti kun ajatteli mahdollisuutta, että voisit haaskata rahasi johonkin noin turhaan?
Iha normaali kommentti? Sama kuin mun kaveri ostais mersun ja puhuisin siitä miehelleni innoissani ja hän sit kysyis että tekiskö munkin nyt mieli ostaa mersu..
Ylireagoit kuten naiset aina.