Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä tiedän että mies on yli eksästään

Vierailija
30.05.2016 |

Olemme seurustelleet yli puoli vuotta, ja olemme muuttamassa yhteen.. Miehen ja hänen eksänsä erosta ei ollut kovin pitkä aika kun aloimme tapailemaan, eivät olleet naimisissa, tai lapsia.. Mutta pitävät paljon yhteyttä edelleen. Tai kuulemma eksä pistää viestiä kovasti ja soittelee. Tämä mulle ihan ok, en ole mustasukkainen, mutta mies ei suostu kertomaan minusta ollenkaan. Ei kuulemma halua loukata eksäänsä mitenkään. Ei kuulemma ole mikään vahva tyyppi.. Sen tiedän että niiden suhde ei ollut mikään helppo, tai mukava, ja mies halusi pitkään erota, mutta.. Puhuu kuitenkin aika paljon siitä naisesta ja heidän suhteestaan.. Hmm. Mitä ajattelisit?

Sanoo kyllä ettei ole koskaan rakastanut ketään näin kun minua, tai ole halunnut naimisiin tai muuttaa yhteen kenenkään mun kun minun kanssa.. mutta jos on oikeasti näin vakavissaan, miksei voi kertoa eksälle?

Auttakaa mua kasaamaan ajatuksia. En halua avautua miehelle tästä. Olen kyllä sanonut miten ei ole kivaa, kun ei kerro, ja ollaan siitä puhuttu, mutta en tiedä mitä pitäisi ajatella....... Olenko vain hölmö, ja annanko olla?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko sä ottaa eksään yhteyttä ja kertoa ja kysyä onko heillä esim vielä jotain vispilän kauppaa?

Missä mies asuu nyt?

Näitä tarinoitahan on usein kun mies lupaa kuun taivaalta ja yhtäkkiä palaa eksän tykö. Viikko sitten viimeksi täällä.

Vierailija
2/12 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, ettei mies kerro sinusta eksälle on väärin paitsi sinua, myös eksää kohtaan. Voi hyvin elätellä turhia toiveita. Sinuna kertoisin tämän miehelle ja pyytäisin tulla esitellyksi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies pyrkii ottamaan exänsä tunteet huomioon. Tuon tyyppistä käyttäytymistä kannattaa ennemmin rohkaista ja tukea kuin vaatia sen lopettamista. Voit jonain päivänä itse olla se exä, jota otetaan huomioon, ja silloin sinun ei tarvitse olla sadan muun kanssa kuorossa valittamassa täällä, miten rumasti se exäsi käyttäytyy.

Vierailija
4/12 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odota vähän sen yhteen muuttamisen kanssa. Sano miehelle ihan ystävällisesti, että hänellä on vielä vähän selvittämättömiä asioita menneisyydestään.

Ja sitten kuulostele ihan rehellisesti, missä tässä oikein mennään.

Sano miehelle että mietit vielä vähän, onko sulla oikeasti paikkaa hänen elämässään. Et halua mitään kolmen kauppaa.

Vierailija
5/12 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies pyrkii ottamaan exänsä tunteet huomioon. Tuon tyyppistä käyttäytymistä kannattaa ennemmin rohkaista ja tukea kuin vaatia sen lopettamista. Voit jonain päivänä itse olla se exä, jota otetaan huomioon, ja silloin sinun ei tarvitse olla sadan muun kanssa kuorossa valittamassa täällä, miten rumasti se exäsi käyttäytyy.

Rehellisyys on kunnioittamista. Exän on varmaankin tarpeen saada tietää ap:sta jotta voi jatkaa omaa elämäänsä haihattelematta menneisyyden perään. Toki ystävällisesti ja ilman mitään lopullista välirikkoa miehen puolelta. Mutta kun fakta on se että miehellä on uusi, ilmeisen vakava ihmissuhde.

Jos mies ei tähän suostu en usko että hänellä on ns. puhtaat jauhot pussissa.

Vierailija
6/12 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mä olen nyt päättänyt lykätä yhteenmuuttoa kyllä. Eihän me voida olla vakavissaan, jos siitä ei kaikki saa tietää. Ja juuri tuo ettei se eksä tiedä meistä, on minusta sille eksälle älyttömän epäreilua! Sehän se roikkuu ja elättelee toivoa turhaan. Ei, en usko, että mitään vispilän kauppaa noilla kahdella enää on. Sitä en murehdi tai pelkää ollenkaan. Kyllä tuo mies ihan kunnollinen on. Todella empaattinen vaan, eikä halua loukata tuota eksää.. mutta hitto soikoon, mut se sai tuosta nyt surulliseksi!

Mitä mä teen? Kai mä vaan sanon tuolle suoraan mikä on... En vain halua kuulostaa että oisin mustis tai mitään sellaista..

Vierailija
7/12 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole päässyt yli, koska roikkuu exässään. Erossa joutuu väistämättä loukkaamaan toista joten on ihan höpö höpöä, että ottaa huomioon exän tunteita.

Vierailija
8/12 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sitten pitää kiirehtiä muuttamaan yhteen? Eikö se olisi paremmin ajankohtaista sitten, kun mitään epäilyksiä ei enää ole.

Vierailija
9/12 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihmeen kiire on muuttaa yhteen? Kenen idea se on? Älä todellakaan lähde nyt muuttamaan tuollaisen tossun kanssa yhteen, mielummin odotat vaikka kaksi vuotta tai vaihdat koko äijää. En olisi edes alkanut seurustelemaan tuollaisen tyypin kanssa ennen kuin tämä on vähän saanut munaa lisää. Mies ei mitä ilmeisemmin edes pärjää yksin, vaan haluaa nyt sinusta uuden mamman hoivaamaan, pesemään pyykkiä, tekemään ruokaa ja huolehtimaan. Äitiä hän tarvitsee, ei muuta. Exän kanssa hänellä on vielä napanuora katkaisematta ja nyt kun aika exästä alkaa olla hiipumassa, hän hyppää suoraan sinun passattavaksi. Mutta itsepähän ratkaisusi teet, älä valita jos olet lirissä kohta miehen kanssa.

Vierailija
10/12 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, mä olen nyt päättänyt lykätä yhteenmuuttoa kyllä. Eihän me voida olla vakavissaan, jos siitä ei kaikki saa tietää. Ja juuri tuo ettei se eksä tiedä meistä, on minusta sille eksälle älyttömän epäreilua! Sehän se roikkuu ja elättelee toivoa turhaan. Ei, en usko, että mitään vispilän kauppaa noilla kahdella enää on. Sitä en murehdi tai pelkää ollenkaan. Kyllä tuo mies ihan kunnollinen on. Todella empaattinen vaan, eikä halua loukata tuota eksää.. mutta hitto soikoon, mut se sai tuosta nyt surulliseksi!

Mitä mä teen? Kai mä vaan sanon tuolle suoraan mikä on... En vain halua kuulostaa että oisin mustis tai mitään sellaista..

Tsiisus... Oletko aikuinen? Sanot, että et halua muuttaa vielä, et ole siihen vielä valmis ja sillä siisti.

Vierailija
11/12 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä eksä homma alkoi vasta nyt tulemaan läpi. Tai en mä ennen sitä ole ajatellut tai muuta, koska mullakin on eksä jonka kanssa välit hyvät ja ollaan pidetty silloin tällöin yhteyttä ja se on ihan OK!

Mutta nyt kun tämä on mennyt vakavemmaksi, ja on tullut pari juttua, mistä huomasin ettei mies halua että eksä tietää meistä, olen alkanut tulla toisiin aatoksiin ettei ehkä olekaan ihan sinut eron kanssa välttämättä...

Ja juuri tämän takia aloitin tämän keskustelun että saisin vähän toisia ajatuksia itselleni että missä mennään!

Ei kai tuo ihan passattavaksi ole tulossa.. Ihan kyllä on aikuinen ja hoitaa omat asiansa, mutta mutta. AAAARGH.

Perse.

Vierailija
12/12 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ap ikinä vastannut missä mues asuu nyt?

Asuuko yksin omassa kodissa? Tiedätkö edes missä asuu?

Oletko varma ettei jopa asu exällään?

Oletko varma ettet tietämättäsi ole toinen nainen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kaksi