Chisu - onko kaunis vai ei?
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Chisu on kaunis ja ne rinnat, aivan mahtavat.
T: Mies 28
Tuon lausunnon nyt sinulta saisi aivan kuka tahansa isotissinen nainen.
Niin? Miksen saisi pitää isorintaisista naisista?
Senkun pidät,mutta ei niillä ja niiden luontaisella ,myötäsyntyisellä kasvulla mitään laulutaitoa kukaan itselleen saa,eikä saavuta.
Sinullehan taas riittää kun on vain ne isot ryntäät,koska itse olet ilmeisesti ns.'tissimies'.
Niin,miksen siis saisi todeta sitä ? (Sehän oli kuitenkin se ainoa asia minkä tuosta laulajasta huomasit ja panit merkille.)
Et taida osata lukea? Mainitsin, että hän on kaunis JA ne rinnat ovat mahtavat. Käsittääkseni kauneudella ja rintojen koolla ei kuitenkaan ole korrelaatiota. Suosittelisin sinulle lukutaidon kehittämistä!
T: Mies 28
Ja tässäkin ketjussa piti alkaa Jennille vitthuilemaan vaikka kysymys koskee Chisua...
Enpä tiedä, onko kaunis, mutta hyvää musiikkia tekee.
Ihan perusnätti tuo Chisu on, mutta "Sama nainen" videossa ihan opiskeluaikojen exäni näköinen ja oli kyllä aika spooky fiilis kun muistin viimeisen kerran tavatessamme exän itkeneen "mä oon se sama nainen..." (exän vaikean luonteen vuoksi tuli ns bänät mutta seuraavana keväänä tavattiin kerran, jumalaisen upeaa eroseksiä joka sai hänet itkemään enkä itsekään ihan olankohautuksella jatkanut)
Asiasta vaihteeksi ihan toiseen:mitä mieltä olette siitä ,että taas meitä estettiin keskustelemasta ajankohtaisesta tärkeästä aiheesta, kun ketju siitä hukkuneesta pakolaislapsesta poistettiin ?
(Täällä voin sanoa vapaasti,koska mode ei todennäköisesti heti huomaa tätä tähän ketjuun piilottamani kysymystä . )
Emmekö siis saa keskustella mistään oikeista, maailmalla tapahtuvista todellisista asioista, jotka ylittävät uutiskynnyksen ja ovat ajankohtaisia ja joista myös puhutaan kaikkialla ?
Saammeko vain keskustella nimistä ja ihastella kuninkaallisten perhetapahtumia,vaihtaa pikkuleipäreseptejä ym. taatusti harmitonta 'naisten puhetta' ?
Tätäkö ovat meille tämä tarjottu 'naiseuden malli' (ja sen sallitut rajat) ? Naiset,nouskaamme vihdoin julkiseen kapinaan tätä median meihin kohdistamaa holhoamista vastaan todellisen sananvapauden ja äänivaltaisuuden puolesta !
Vierailija kirjoitti:
Ihan perusnätti tuo Chisu on, mutta "Sama nainen" videossa ihan opiskeluaikojen exäni näköinen ja oli kyllä aika spooky fiilis kun muistin viimeisen kerran tavatessamme exän itkeneen "mä oon se sama nainen..." (exän vaikean luonteen vuoksi tuli ns bänät mutta seuraavana keväänä tavattiin kerran, jumalaisen upeaa eroseksiä joka sai hänet itkemään enkä itsekään ihan olankohautuksella jatkanut)
Kiviäkin kiinnostaa sinä ja exäsi... Luepa aloitus uudelleen, että mikä tässä ketjussa on aiheena.
Jotenkin kameleontti, välillä aivan tajunnan räjäyttävän upee ja seuraavaksi taas ihan peruspirkko..
Ei mielestäni mikään superkaunis, mutta jotenkin… aistillinen.
Joo ei niinkään klassinen kaunotar, mutta todella vetävä, hyvännäköinen ja seksikäskin.
Vierailija kirjoitti:
Kauniimpi ku Vartiaisen Jenni? http://im.mtv.fi/image/1191132/landscape16_9/1024/576/fa8565ad18266d296… Linkissä molemmat vertailtavaks.
Vartiaisesta harvinaisen epäedullinen kuva ja Chisusta oikein imarteleva, eivät vertailukelpoiset keskenään.
Ilman meikkiä Jenni Vartiainen on ehdottomasti kauniimpi, meikattuna Chisu on upea. Jenni myös.
Vierailija kirjoitti:
Meikattuna joo, ilman meikkiä ei. http://www.seiska.fi/images/upload/cms/files/admin/chisu_0.JPG
Samaa mieltä. Luonnontilassa jopa keskimääräistä ankeamman näköinen kuin naiset yleisesti ottaen mutta isosti pisteitä siitä että julkaisee itsestään tuollaisia kuvia, antaa terveen itsetunnon mallia nuorille naisille -ja miehille.
Upea nainen siis sisäisesti.
Joo samaa mieltä, vaikka ei ollut kaikkein kukkeimmillaan tuossa au naturel kuvassa, niin antoi Chisusta itsestään todella hyvän kuvan julkaista se! Siis just sisäisesti. Ihanan itsevarma.
Varsinkin kun nykyään meikittöminä postatut kuvat voi toki olla meikittömiä, mitä nyt valju vaikutelma peitetty kestovärjätyillä kulmilla, ripsipidennyksillä, piikitetyillä huulilla...
No mitä alapeukutusta? Aika moni suomalainen on aika valju näky ilman meikkiä. Tekee paljon siihen värjäykset, pidennykset ja hapot.
Minä en täysin ymmärrä, miksi Chisun ns.kauneutta täytyy yliarvostaa jatkuvasti. Tottakai hän on lahjakas ja hyvä muusikko, muttei silloin automaattisesti ole kaunis. Tavistallaaja joka saadaan nätiksi järkyttävällä 5cm pakkelikerroksella. Ja kuten moni sanoikin, ilman meikkiä tavallista rumempi. Myönnetään toki, että Chisu on varmaan ainoa joka laittaa Faceen täysin meikittömiä kuvia; Jenni Vartiainen pääsee aika lähelle vaikka onkin kestovärjätyt kulmakarvat:
http://www.seiska.fi/images/upload/cms/files/admin/chisu_0.JPG
https://scontent-arn2-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/13241348_1015374915817440…
Vierailija kirjoitti:
Ruma on.
Ai hitto kun pistää ärsyttämään tämä toisten ihmisten arvostelu. Oletko sinä kaunis/komea, joka kuvassa edukseen. Pistä nyt oma kuvasi, niin saadaan oikeen ihmetellä. Minulle sanoi poika diskossa, kun kävelin hänen ohitseen," toi on toi ruma". 10 vuoden päästä tuli iskemään yökerhossa. En ollut unohtanut, ja myös kerroin sen. Kovasti pahoitteli, sanoi vielä että ei muista sanojaan ja sanoi minun olevan kaunis. Tai siis olin ollut vasta teininä raakile. Mutta muistin ne sanat vuosia, ja kun myöhemmin minun sanottiin kaunistuneen, niin en meinannut uskoa. Kauneus/komeus on katsojan silmissä. Niin on silmissäni se komein mies muuttunut rumaksi, huonon käytöksen takia. Pätee myös meihin naisiin. Miksi pitää pahoittaa toisen mieltä näillä kasvottomilla kirjoituksilla. Onko sinulla itsellä niin paha olla? Mitä saat tästä. Käytkö nyt heti vessan peilin edessä ihailemassa kasvojasi? Tiedätkö, että sinäkin vanhenet ja rypistyt. Mahdollisesti sairastut ja alat lihota. Toivottavasti kasvat ja ymmärrät typeryytesi. Ihanaa kevättä kaikille ja hymy kaunistaa 😊
Toki on. Näyttäisi olevan aika huono iho, mutta se on sivuseikka.
Näistä sun linkittämistä kyl lähtee pisteet Chisulle vaikka Jenni on mun mielestä kauniimpi.