Mistä hankitte koiran kuivamuonan?
Koira syö Royal Canin sapuskaa. Saako jostain halvemmalla kuin Zooplussasta? Hintaero Mustiin ja Mirriin 15kg säkissä kuitenkin vain noin 10€, joten ei pääse rikastumaan, netistä tilaamalla.
Kommentit (9)
Tiesitkö muuten että osa Royal Canin ruuasta tehdään Kiinassa?
Niin luki joskus muinoin omassa paketissani.
Zooplussasta tilataan. Ei se välttämättä ole halvempaa kuin kaupasta, mutta autottomalle ilmainen kotiinkuljetus on pop. Joskus hyviä tarjouksia, silloin kannattaa.
Mun koira ei syö mitään royal canineja vaan laaturuokaa, britt carea ja taste of wild. Annan myös joka päivä raakaa kananrintaa. Näkee aika hyvin koiran olemuksesta mikä syö sontaa kun kävelee kadulla.
Zooplus on halvin, mutta en minä sieltä Royal Caninia osta vaan jotain ihan muuta.
Meidän koira syö 50/50 raakaa lihaa ja nappulaa sekaisin. Zooplussalta tilaan kuivaruoat, kun tilaan samalla kissoillekin ruokaa ja hiekkaa, sekä naapurin piskillekin eväät. Saan sieltä aika isot alennukset, kun minulla on se viiden prosentin säästöohjelma ja tilaus on usein parin sadan euron luokkaa. Jos kaiken tilaisi mustista ja mirristä tms. olisin jo varmaan ihan pa.
Lihat ostan sieltä mistä halvimmalla saa, joskus se on ihan kaupan tarjouksesta, joskus hirvimiehiltä jämäpaloja, joskus maanviljelijältä kotiteurastettua, joskus rehurekasta ostettua.
Niillä zooplussan pisteillä tilaan aina ruokaa ja/tai puruluita, en tuhlaa niitä mihinkään saksiin, kärrypoletteihin, vihkoihin tai ruokakuppeihin.
Agrimarketista, koira syö Jahti&Vahtia
Pieni koirani saa Acanaa tai Orijenia , eli laaturuokia, Megaeläimestä tai Faunattaresta. Näissä on hyvä koostumus ja puhtaat raaka-aineet. Lisänä itsetehtyä ja mm. Best in Kotikeittiön Härkä/Kanarisottoa tai muuta herkkua. Tuskin söisi niin terveellisesti pelkällä itsetehdyllä.
Ostan vain luomuruokaa koiralle. Ruohonjuuresta saa luomuruokaa kuivaruokana.
zooplus.fi voi tilata netistä luomuruokia koiralle. Laajat valikoimat. Sekä kuiva- että säilykeruokia luomuna.