Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä reilu 30-vuotias mies näkee 20-24-vuotiaassa naisessa?

Vierailija
30.05.2016 |

Siis jos kyseessä parisuhde, ei seksiin perustuva. Eikö aikuinen mies löytäisi tasokkaampaakin seuraa ikäisistään?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

joo no olen 30-vuotias nainen ja yli 30-vuotiaat mieskaverit puhuvat rumasi naisista ja siis parikymppisistä. en nyt tiedä haluaisinki olla miehen kanssa, joka on vain kokemattomuuden takia ja yleensä helpommin taivuteltavissa miehen tahtoon ja nuoren iän takia minun kanssa. no kaikki on ollut joskus 20-vuotiaita ja nyt ne 20-vuotiaat myös vanhenevat. en itse uskaltaisi kuvitella yli viiden vuoden ikäeroa, aivan liikaa. mutta toki jos aidosti ikärosta huolimatta haluavat olla yhdessä, niin mikäs siinä. olisin  vain naisena vain varovainen, haluaako mies vain nuoren pillun, kun niin kohkaavat siitä että _pitää_olla 20-vuotias. silloin tuskin on kyse sielujen sympatiasta. ja niin yliopistossa on todella harvassa kaveriporukoissa suuret ikäerot, yleensä kaikki haluavat samanhenkisen, joka yleensä on suunnilleen samanikäinen.

Näin. Ketä 30v kiinnostaa mitä 20v tytön päässä liikkuu? Siellä kun harvoin liikkuu yhtään mitään, ainakaan fiksua ja älykästä. 

Vierailija
22/22 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä eroa on reilulla 30v miehellä ja vähän vajaalla 40v miehellä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla