Mies ei tahtoisi minun kiihottuvan kunnolla, kun "muutun liian löysäksi"
Tahtoisi aloittaa yhdynnän niin, etten ole ehtinyt kunnolla kiihottua, kun kuulemma niin on paljon tiukempi. Ja varmasti onkin, kun sattuu, jos sinne alkaa väkisin työntymään. Eli seksi on huonoa joko minulle tai miehelle... Vaan eipä sitä nyt ole ihan kamalan usein viime aikoina ollutkaan, kun ei päästä yhteisymmärrykseen asiasta. En oikein tiedä millä asian saisi korjattua. Suu- tai käsiseksikään ei kummallekaan riitä korvaamaan yhdyntää, vaikka jonkun verran niitä harrastammekin. Olen yrittänyt jumpata lantionpohjanlihaksia, mutta ei ole auttanut juurikaan. Jos keskityn yhdynnän aikana käyttämään näitä lihaksia, niin oma nautinto jää saamatta, kun joutuu koko ajan pinnistelemään. Ja äkkiä tulee myös tunne vessahädästä.
Kommentit (9)
Vierailija kirjoitti:
Kuuluisi seksipalstalle tämä.
Eikä aihe vapaa tarkoitakaan, että aihe on vapaa? Seksipalstalta ei saa juurikaan vastauksia, täältä paljon paremmin. Ohis
Vaihtoehtoina siis:
a) mies ei tykkää tarpeeksi
b) mies tykkää ja sinuun sattuu
Jos minä olisin tuossa tilanteessa, kysymyksessä olisi huomattavasti isompi ongelma kuin vain seksiongelma.
No lienee sanomattakin selvää ettei kenenkään tarvi suostua kipuun. Nauttiiko miehesi vaikka sinuun sattuu? Kuulostaa kyllä hankalalta tilanne. Sinulla on oikeus kieltäytyä seksistä joka satuttaa. Jos miehelle ei riitä se mitä voitte yhdessä tehdä niin eihän siinä paljon vaihtoehtoja jää.
Tyhmänä kysymys oletko siis todella kostea jos kiihotut? Auttaisiko jos "kuivaisit" enimmät kosteuden välillä pois?
Onko teillä noin niin kuin muuten lämmin, empaattinen, ymmärtävä ja elämäänne lisäarvoa tuottava suhde?
Kannattaa kokeilla erilaisia asentoja, itselläni toimii parhaiten takaapäin jos olen "turhan kostea". Kipuun ei pidä suostua. Ostin myös ebaysta aquaflexin, tuntuu olevan parempi kuin tavalliset kuulat jumppaa ajatellen.
Ehdota sille penisrengasta? Tai eikö ole jotain sellaisia joilla saa penikseen lisää pituutta. Mutta kannatan myös jättämään hänet, jos hän oikeasti pystyy nauttimaan kun suhun sattuu 😳😦
Kuinka olet treenannut? Ilman geishapalloja monen voi olla vaikea treenata niitä.
Kuuluisi seksipalstalle tämä.