Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi sitä huutoa

Vierailija
30.05.2016 |

Eilen kyselin mahdollisuutta rakasteluun, mutta oli taas joku lehti kesken ja telkkarista tuli just "se" sarja. No kaivelin salaa tilaamani tekopimperon sängyn alta ja hoitelin sillä itseni. Voi sitä huutoa.....

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain syystä naisten itsetunto ei kestä sitä, että mieskin voi nauttia leluista eikä olekaan naisesta "riippuvainen".

Vierailija
2/32 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ei ollut eka kerta kun kieltäyty vaimo seksistä.. Ei mitään syytä suuttua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sit pitää siivota,laittaa pyykkejä yms....tekosyitä löytyy aina. Välil tuntuu et joillekin naisille se pillu tuntuu olevan varsinainen Graalin malja,saat saatana tehdä jos jonkinnäköistä urotekoja ja pysäyttää tsunamin ennenkun siivouksen voi siirtää toiseen hetkeen.

Vierailija
4/32 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

syytä katsoa peiliin vaimon ja miettiä miksi sellainen ylipäätään on sängyn alle piilotettuna :D Itsehän tilasin miehelleni moisen ettei tarvitse sitä neljää päivää kuukaudesta olla "ihan ilman"... ja muutenkin ihan vaan iloa tuottamaan :D

Vierailija
5/32 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin miehen kanssa sen lähelle 10v niin meillä oli jo alkujaan seksitarpeet samanlaiset. Aina teki mieli seksiä ja kyllä on nyt hankalaa olla sinkkuna. Mieli tekee, mutta mies puuttuu.

Vierailija
6/32 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

syytä katsoa peiliin vaimon ja miettiä miksi sellainen ylipäätään on sängyn alle piilotettuna :D Itsehän tilasin miehelleni moisen ettei tarvitse sitä neljää päivää kuukaudesta olla "ihan ilman"... ja muutenkin ihan vaan iloa tuottamaan :D

Piteletkö itse vehjettä paikallaan kun mies lykkii ? Vai miten toimii

Vierailija
7/32 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa puuhata yksin, voin olla mukana tai molemmat puuhaa omilla leluillaan samaan aikaan niin kauan kunnes ei enää aidosta malta erossa pysyä 😊

Vierailija
8/32 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eilen kyselin mahdollisuutta rakasteluun, mutta oli taas joku lehti kesken ja telkkarista tuli just "se" sarja. No kaivelin salaa tilaamani tekopimperon sängyn alta ja hoitelin sillä itseni. Voi sitä huutoa.....

The Affair? Ei voi kiihottumatta katsoa.

Miten tekis mieli seikkailua... nykyinen suhde ei tyydytä.

Vierailija
9/32 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä on vissiin menossa joku seksin kartoitus kun kaikki kiinnostaa ko alueella. Olen aikeissa ostaa miehelle tekopimeron ihan käsihommien lisämausteeksi ja tokihan tuo saa sitä itsekin käyttää, kunhan ei sellaista salaa tee :D Parasta olisi jos käyttäisi sitä rouvansa nähden..

Vierailija
10/32 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millä on vissiin menossa joku seksin kartoitus kun kaikki kiinnostaa ko alueella. Olen aikeissa ostaa miehelle tekopimeron ihan käsihommien lisämausteeksi ja tokihan tuo saa sitä itsekin käyttää, kunhan ei sellaista salaa tee :D Parasta olisi jos käyttäisi sitä rouvansa nähden..

Kyllä monen miehenkin mielestä olisi parasta, että naiset käyttäisivät sauvojaan miestensä nähden. Jostain kumman syystä iso osa naisista ei tähän ikinä suostu. Ja nekin ketkä suostuvat haluavat nauttia myös privaatisti.

Vierailija
11/32 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en tiennyt, että ne tekopimperot huutavat.

Ehkä siinä on syy meteliin naapurissa?

Vierailija
12/32 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua aina ärsyttää nää avaukset kun itsellä on pihtarimies, suuttuu kanssa jos koskettelen itseäni..

Vierailija
13/32 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua aina ärsyttää nää avaukset kun itsellä on pihtarimies, suuttuu kanssa jos koskettelen itseäni..

Miten voi suuttua?Luulis hänen innostuvan siitä?

Vierailija
14/32 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No raivostuu, koska ei itse halua ja minä näytän näin että minä taas tahtoisin, eli olen epäreilu kumppani joka ei ota huomioon toisen tunteita.

Vierailija
15/32 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No raivostuu, koska ei itse halua ja minä näytän näin että minä taas tahtoisin, eli olen epäreilu kumppani joka ei ota huomioon toisen tunteita.

Pikku dildo show kun mies astuu kammarii.eiköhä siin ala halut palaamaa.Sehän vois vaikka nuolla sua?

Vierailija
16/32 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut naiset säännöstelevät seksiä ja sitten loukkaantuvat verisesti kun mies harrastaa itsetyydytystä. Siinä on kysymys toisen kontrolloinnista.

Ikävää varmaan, että miesten seksilelut ovat nykyään hyviä ja halpoja. Fleshlight erityisesti...

Vierailija
17/32 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pitelen miehen lelua kun hän lykkii siihen menkkojen aikana.

Kiihottavaa katsella .

Mutta minuun ei saa koskea

Vierailija
18/32 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä pitelen miehen lelua kun hän lykkii siihen menkkojen aikana.

Kiihottavaa katsella .

Mutta minuun ei saa koskea

Kuulostas aika mielenkiintoselta.Hyväiletkö palleja samalla?Onko teillä fleshlight lelu?

Vierailija
19/32 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tämä on ihan loogista. Jos seksi on hyvää nainen haluaa sitä oikeastaan milloin vaan. Jos se taas on huonoa niin siivoaminenkin on mukavampaa. Aika paljon on kiinni siis siitä miten mies naisen huomioi. Seksi on kahden kauppa. Jos ei just yhden session aikana niin ainakin viikkotasolla. En voi kuvitella naista, joka ei halua huomiota, pitkää lämmittelyä ja rakkaudella tehtyä orgasmia.

Vierailija
20/32 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon tehnyt tän homman niin, että aina kun ei saa pillua, niin voi ottaa kaljaa. Kyselen, että miten olisi ja sitten kun ei, niin kävelen jääkaapille ja otan kylmän bissen :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän neljä