Torjuin minusta kiinnostuneen miehen - hän pilkkasi epämuodostumaani
Eli, tapailin erästä miestä kymmenisen kertaa. Syömässä, leffassa, keilaamassa ja sen sellaista. Sain kuitenkin työtarjouksen jonka takia minun täytyy muuttaa toiselle puolen Suomea. Näin puoli vuotta sitten lomautettuna paikka todellakin kelpaa ja otin sen vastaan. Palkkakin on parempi. Tämä tapahtui tässä viidensien treffien kohdalla. Varoittelin jo sitä ennen että olen sitten lähettänyt hakemuksia myös muihin kaupunkeihin. Hän otti sen ihan neutraalisti.
Myös sen, kun ilmoitin että sain sen paikan. Vähän nurisi etten kysynyt häneltä ensin, mutta "ymmärsi" kun selitin että tuollaiset paikat ovat kiven alla. Nyt viime treffeillä kun kysyin tuleeko hän auttamaan muutossa kun lähtö on pian, niin hän pillastui. Sanoi että eikö se työpaikkajuttu ollut vain vitsi (??) Ja että miten olen sitten pyöritellyt ja nöyryyttänyt häntä jos olen oikeasti lähdössä.
Haukkui että miten pystyn edes vammani takia sitä työtä tekemään, kuinka tulen saamaan potkut ensimmäisellä viikolla ja että olen "hevosia paneva kampurajalkainen narttu" Kyllä, meinasi itseltänikin tippua leuka maahan. Uusi työ on siis hevosten parissa. Minulla on siis synnynnäinen epämuodostuma jalassa ja lantion seudulla ja esim. kävelyni ei ole niin nopeaa ja saattaa näyttää erikoiselta jos ei tiedä mistä on kyse.
En ymmärrä mitä tekemistä vammallani on tämän asian kanssa. En edes uskalla avata facebookia arvaten mitä siellä on. Näkeekö joku muu näillä asioilla mitään yhteyttä? En tiedä miksi tein tämän keskustelun, yritän kai selvittää päätäni, mistä tässä on kyse?
Kommentit (52)
Ehkä ajatteli, kun sinulla on jalassa vikaa et voi häntä hylätä, koska et saa parempaa.
On erikoisia miehiä, joita viehttävät vammat ym. Jotkut on ihan ok haluavat huolehtia, mutta toisille se naisen vamma on vallankäytön väline.
Hyvä että sait työn. Kuvittele, kun tuo haukkuminen ois selvinny vasta kun olisitte muuttanu yhteen. Ukko on luuseri.
Vierailija kirjoitti:
Ei tämä nainen siis varmaan kelpaa kenellekään muullekaan. Aika moni ei kelpaa.
Kyllä se taitaa olla joku muu, joka ei kelpaa. Ainakin tuo mielisairas äijä!
Seksiin voi kelvata mutta siihen riittää pillu ja siedettävä ulkonäkö.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä että sait työn. Kuvittele, kun tuo haukkuminen ois selvinny vasta kun olisitte muuttanu yhteen. Ukko on luuseri.
Yleensä tuollaiset asiat selviää jo ennenkin jos vain osaa lukea muitakin merkkejä, esim. itsekkyyden määrä jne ja muutenkin mitä sitten? Sitä muutenkaan ole pakko heti yhteen muuttaa. Mä muuttaisin vasta kun haluaisin olla jonkun kanssa vakavissani, enkä mitenkään seksin takia tai huvikseni.
Ei ap välttämättä saa keitään tasokkaita miehiä, vaan just tämmöisiä.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä ajatteli, kun sinulla on jalassa vikaa et voi häntä hylätä, koska et saa parempaa.
On erikoisia miehiä, joita viehttävät vammat ym. Jotkut on ihan ok haluavat huolehtia, mutta toisille se naisen vamma on vallankäytön väline.
Ei välttämättä saakaan parempaa, jos siis hänellä on itsellään yhtään mitään kriteereitä miehelle, muita kuin että on mies. Itse en luultavasti huolisi miestä, jolle joku vamma on ihan okei, herää heti kysmys, miksei se mies ota parempaa vai eikö saa?
Nuorempana minäkin olisin ajatellut, että asia pitää jotenkin selvittää. Mutta sittemmin olen oppinut, että tuollaisissa tilanteissa se selvittäminen johtaa vain jankkaamiseen ja inttämiseen. Se ei johda mihinkään eikä siinä ole voittajia.
Mulla on samankaltainen vika kuin ap.llä ja mietin miten sinä ap pystyt fyysisesti raskasta työtä tekemään? sitähän hevosenhoitajan työ on.
Et tietenkään ota yhteyttä ja poistat FB-kontakteista. Tuon aleksityymisen naisvihaajalassukan, joka pilaa joka ketjun, voit myös jättää täysin omaan arvoonsa.
Vierailija kirjoitti:
Et tietenkään ota yhteyttä ja poistat FB-kontakteista. Tuon aleksityymisen naisvihaajalassukan, joka pilaa joka ketjun, voit myös jättää täysin omaan arvoonsa.
Ei kannata jättää, olen nainen. Tiedän mistä ap puhuu ja millaista on kun ei kelpaa omana otsenään. Ei ap:kään tule kelpaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata jättää, olen nainen. Tiedän mistä ap puhuu ja millaista on kun ei kelpaa omana otsenään. Ei ap:kään tule kelpaamaan.
Jos noin uskoo, niin pitää ensin parantaa oma itsetuntonsa. Muutoin vetää loppuelämän puoleen ihmisiä, joille ei kelpaa.
Maailma on täynnä ihmisiä, joilla ei ole edes niitä jalkoja, ja silti ovat hyvin kelvanneet.
Tunnen itseni ja vammani, se on ollut oireilematta niin pitkän aikaa että uskon pystyväni tähän. Työhöni kuuluu tosin paljon muutakin kuin fyysistä hommaa.
Jos se alkaa oireilla, sitten alkaa ja mennään sen mukaan. En voi elää koko elämääni varoen "mitä jos" Ei se olisi elämää ainakaan minulle.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos noin uskoo, niin pitää ensin parantaa oma itsetuntonsa. Muutoin vetää loppuelämän puoleen ihmisiä, joille ei kelpaa.
Maailma on täynnä ihmisiä, joilla ei ole edes niitä jalkoja, ja silti ovat hyvin kelvanneet.
No ei sitä itsetuntoa millään paranneta, kun sen on kerran menettänyt, enkä ole siinä suhteessa edes ainoa. Muista ihmisistä se on kiinni, kun kohtelevat huonosti; mitäs olette niin helvetin ilkeitä, että huonoitsetuntoisiin sattuu aina vain uudestaan? Pitäisi teidän muiden opetella käytöstapoja ja huomaavaisuutta ja toisten hyvää kohtelua, eikä vain syyttää omista mokistanne eli ilkeistä sanoistanne suuttuvia heikkoitsetuntoisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei sitä itsetuntoa millään paranneta, kun sen on kerran menettänyt, enkä ole siinä suhteessa edes ainoa. Muista ihmisistä se on kiinni, kun kohtelevat huonosti; mitäs olette niin helvetin ilkeitä, että huonoitsetuntoisiin sattuu aina vain uudestaan? Pitäisi teidän muiden opetella käytöstapoja ja huomaavaisuutta ja toisten hyvää kohtelua, eikä vain syyttää omista mokistanne eli ilkeistä sanoistanne suuttuvia heikkoitsetuntoisia.
Tietysti on meidän vastuulla kohdella sinua hyvin ja kunnioittavasti, olit sitten millainen tahansa.
Minä kuitenkin uskon tietyiltä osin vetovoiman lakiin, eli ajattelen sinullakin olevan vastuuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
... Milla! Sinäkö se olet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos sinä et kelpaa niin se on sun ongelma. Mun toinen korva on kuuro JA mulla on lonkkavamma ja oon silti saanut tosi rakastavan ja komean miehen, hyvän työpaikan ja pari lasta. Ne vammat määrittelee sut vain, jos sinä ihan itse marttyyrinä pienessä mielessäs annat niiden määritellä itsesi ja sabotoit suhteet, kun "en mä voi kelvata".
Itse en ole koskaan ymmärtänyt, että miksi torjumisen jälkeen ryhdytään haukkumaan ja muutenkin olemaan vittumaisia toiselle. Jos ei kiinnosta tai ole halua mihinkään vakavampaan, niin tough shit, ei muuta kuin uusi yritys jonkun muun kanssa. Itse en koskaan ottaisi nokkiini siitä, että minut torjutaan. Sille vaan ei itse mahda mitään, että toista ei kiinnosta. Idiootteja valitettavasti maailma on täynnä.
T: Mies 28
Oletko koskaan nainut jääkiekkoilijan kanssa, tai nainut ihmisen kanssa, jota luulit jääkiekkoilijaksi?
Halusi vain pillua. Oletteko te naiset oikeesti näin sokeita? Mies haistaa nuo pillua haikailevat kilpakosijat jo kaukaa.
Mä en huolis edes anteeksipyyntöä tuollaiselta.