Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siljan työntekijöilläkin ruokamyrkytys

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tiedät, että kyseessä on ruokamyrkytys?

Vierailija
2/11 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noroa se on!!! Ruotsalaiset itse keksineet ruokamyrkytysteorian. Norovirus leviää tosi nopeasti. Se salibandyjoukkue levitti sen puoleen laivan väestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokamyrkytys se EI OLE, koska laivan henkilökunta ei syö aamupalabuffetin ruokia koskaan.

Vierailija
4/11 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noroa se on!!! Ruotsalaiset itse keksineet ruokamyrkytysteorian. Norovirus leviää tosi nopeasti. Se salibandyjoukkue levitti sen puoleen laivan väestä.

Mä luulen kanssa, että toi vatsatauti on ihan jotain muuta kuin buffasta hankittu ruokamyrkytys. Aika näyttää, löytyykö taudinaiheuttaja buffasta vai ei. Henkilökunta ei edes syö buffan antimia, ellei sitten ole omin lupinensa menneet kuormasta syömään.

Vierailija
5/11 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa laivan vesi on saastunutta? Hammaspesun tai juomisen yhteydessä bakteerit levinneet.

Vierailija
6/11 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jospa laivan vesi on saastunutta? Hammaspesun tai juomisen yhteydessä bakteerit levinneet.

Luulisi silloin, että olisi enemmänkin sairastuneita. Nyt niitä on vain muutamia kymmeniä (ainakin toistaiseksi).

Se vesi kyllä seisoo säiliöissä kun luonnollisestikaan laivalle ei saa Päijänteeltä vesiliitäntöjä, mutta juomakelpoista veden pitäisi anyway olla. Vesitankit täytetään satamissa kaupunkien vesijohtoverkostosta.

Vierailija
7/11 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kyseessä olisi ruokamyrkytys, luulisi että se olisi iskenyt muihinkin kuin salibandyjoukkueeseen ja pariin henkilökunnan jäseneen.

Vierailija
8/11 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruokamyrkytys se EI OLE, koska laivan henkilökunta ei syö aamupalabuffetin ruokia koskaan.

Kyllä me syödään. T. laivatyöntekijä.

9/11 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenkäs toi ruokamyrkytys osasi salibandy-joukkueeseen iskeä ja jättää muut matkustajat välistä?

Vierailija
10/11 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä me syödään. T. laivatyöntekijä.

Ette syö. Teillä on miehistötiloissa omat safkat. T. Toinen työntekijä

Vierailija
11/11 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Putinin trolli yrittää heikentää Virolaista varustamoa :D Tui tui. Mites toi sekopää Backman ja pronssisoturimellakat? Kuka huostaanotetaan seuraavaksi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yhdeksän