Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Valmistujaisjuhla ensi viikolla eikä vieläkään mekkoa (10kg ylipainoa)

pullukka
29.05.2016 |

Lihoin vuoden aikana todella paljon ja nyt minulla on hieman yli 10 kg ylipainoa. Itkettää sillä yritin niin kovasti saada karistettua kilot valmistujaisjuhlaan mennessä, mutta en onnistunut. Olen pyörinyt kaupoilla eikä sieltä löydy ylipainoiselle imartelevia mekkoja ollenkaan. Kaikki on superlyhyttä ja tiukkaa. Olen 178 cm enkä haluaisi pikkuhousujen vilahtavan.
Olen ihan epätoivoinen jo. Odotin tätä päivää niin kauan enkä halua sen menevän täysin pilalle sen vuoksi ettei minulla ole mitään päälle pantavaa. Asun Helsingissä. Apuja, kiitos!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi alapeukku eikä vastausta?

Vierailija
2/7 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

COS, Zalandon isoja kokoja suunnittelevat merkit, Maria Rinaldi... Käyt väärissä kaupoissa. Isoille tytöille on omat suunnittelijat. Älä enää mene nuorisokauppoihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voi näyttää tyylikkäältä vähän ylipainoisenakin. 10kg ei oo paha.

Vierailija
4/7 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksimekot on todella in tällä hetkellä ja löytyy reilusti "juhlavampiakin" versioita, peittää pullotuksia ja ei tarvitse pelätä vilkkumista!

Meinasin linkittää sulle yhden Vero Modassa (tai ehkä Vilan) näkemäni sifonkimaksimekon, oli sellainen puuteripohjainen, jossa oli maltillisesti kukkia. Oli tosi kaunis, mutta nyt en löydä siitä kuvaa netistä. :(

Jos joku tietää nähneensä tämän, niin linkittäkää. :)

Vierailija
5/7 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netistä Miss Windy shop. Mekkoja joissa ei kurvit haittaa, tulevat parissa päivässä.

http://misswindyshop.com

Vierailija
6/7 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaa Zalandosta, siellä on järjetön valikoima mekkoja eri kokoisille ihmisille!

Vierailija
7/7 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

COS, Zalandon isoja kokoja suunnittelevat merkit, Maria Rinaldi... Käyt väärissä kaupoissa. Isoille tytöille on omat suunnittelijat. Älä enää mene nuorisokauppoihin.

Menin heti katsomaan Zalandon valikoimaa. Kiitos :) Kuinka nopeasti tilaus tuolta yleensä tulee jos joku tietäisi? Kerkiääkö torstaihin mennessä jos tänään tilaa?