Miten 10-20 kg nopeasti pois?
Olen siis tilanteessa, jossa painoa olisi pakko saada reilusti alaspäin ihan terveyteni vuoksi (kohdunlaskeuma).
Kaikki vinkit ja dieettiehdotukset käyvät!
Kommentit (13)
Elämäntapamuutos. Ei mitään dieettejä kuin korkeintaan alkusysäykseksi. Muuten päädyt taas pian entisiin mittoihin.
Kasviksia, marjoja, hedelmiä, manteleita, siemeniä, pähkinöitä, kuitua, vettä...
Tsemppiä ja onnistumista 💚
Hassu kysymys, kvg laihduttaminen :)
Rasvat ja hiilarit minimimäärään, jompikumpikin toimii jos et syö liian isoja määriä mutta molemmista kannattaa karsia. Ja liikunta toki nopeuttaa prosessia, jos liikut reilusti niin älä laske hiilareita liian alas. Tsemppiä!
Foreverin c9 ohjelmalla lähtee heti alkuun hyvin kiloja. Ja mulla se auttoi makeanhimoon ja sitä kautta kiloja tippunut nyt tasaisesti kun ei ole enää suklaata joka päivä saatava.
Keskity muihin asioihin kuin syömiseen. Pidä syömisessä selkeät aikataulut ja puolita nykyiset annokset. Lisää veden juontia.
Nauti elämästä, liiku, lue, tee käsitöitä, pelaa vaikka kännypeliä kun napostelutarve iskee.
Tsemppiä! :)
Kiitos vastauksista! Kyllähän mä tiedän, että dieetit eivät yleensä onnistu, mutta nyt on tosi kyseessä. Esimerkiksi virtsankarkailun kanssa on ikävä elää, ja lääkärin mukaan painonpudotus yhdessä lantionpohjan treenaamisen kanssa voi helpottaa oireita. Motivaatio on nyt melkoisen korkealla, koska korjausleikkauskin onnistunee paremmin jos painoa on vähemmän vatsaonteloa kuormittamassa.
AP
Niin ja missään nimessä tarkoitus ei olisi palata vanhalle ruokavaliolle myöhemmin, vaan pyrkiä pysyvään painonhallintaan juurikin edellä mainituista syistä.
AP
Vierailija kirjoitti:
Rasvat ja hiilarit minimimäärään, jompikumpikin toimii jos et syö liian isoja määriä mutta molemmista kannattaa karsia. Ja liikunta toki nopeuttaa prosessia, jos liikut reilusti niin älä laske hiilareita liian alas. Tsemppiä!
Onpas typerä neuvo, ei ap suinkaan halua terveyttään menettää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpas typerä neuvo, ei ap suinkaan halua terveyttään menettää.
Miten niin typerä neuvo?
Superdieetti / gofatgo toimii