Miksei naiset ole koskaan kiittänyt miehiä että saivat vapautensa?
Jos miehet haluaisi niin he voisivat laittaa naiset nyrkin ja hellan väliin vaikka väkisin ja viedä ihmisoikeudet heiltä. Miksei naiset tai joku naisia edustava ryhmä, esim. joku feministien järjestö ole esittänyt kiitosta miehille siitä, että miehet ovat myöntäneet vapauden ja yhtäläiset oikeudet?
Kommentit (27)
Ne vapaudet voidaan vielä ottaa pois, jos ei ala kiitosta kuulumaan.
Itse olen ihmetellyt, miksi valkoisia syytetään rasismista, orjuudesta yms. Kaikki rodut harjoittivat orjuutta ja olivat rasistisia, mutta valkoiset lopettivat sen. Ja silti nykyään pelkästään valkoisia syytetään siitä.
Vierailija kirjoitti:
http://www.hs.fi/kulttuuri/a1451970357965
Ai miehet antoi?
Niin. Suffragetit ruikutti ja pimppirageili (siitähän se nimitys tulee) aikansa, niin miehet myönsi vihdoin että saivat kitinän loppumaan. Eikä kiitosta kuulu.
Femakoiden mielestä valkoisella heteromiehellä on vain syntejä sovitettavana. Eivät suostu myöntämään että lähestulkoon missään Euroopan ulkopuolella femistien avoin toiminta ei olisi edes mahdollista koska se hajotettaisiin yhtä vahvalla vastarinnalla kuin ISIS Euroopassa.
Vierailija kirjoitti:
Ne vapaudet voidaan vielä ottaa pois, jos ei ala kiitosta kuulumaan.
Lienet trolli, mutta kun valitettavasti ei voi varmaksi tietää, niin vastataan. Miksikä pitäisi ottaa vapaudet pois? "Hieman" ottaisi yhteiskunta takapakkia.
Kysyn sinulta vastakysymyksen: jos joku varastaa autosi ja antaa sen takaisin vasta kun olet anellut tarpeeksi kauan, lähetätkö ylistävän kiitoskirjeen autosi palauttamisen johdosta?
Saadaanhan me kuulla palkinnoksi "Miehet on sikoja"- mantraa.
Jos joku ottaisi ap:n orjakseen ja pitäisi kellarissa vaikkapa 30 vuotta ja sitten päästäisi vapaaksi niin ap varmasti kyyneleet silmissä kiittäisi tuota orjuuttajaansa?
Vierailija kirjoitti:
Kysyn sinulta vastakysymyksen: jos joku varastaa autosi ja antaa sen takaisin vasta kun olet anellut tarpeeksi kauan, lähetätkö ylistävän kiitoskirjeen autosi palauttamisen johdosta?
Ei ne vapauden riistäjät ole samoja ihmisiä jotka ne vapaudet myönsi. Ja koska tahansa voitaisiin viedä vapaudet pois teiltä, mutta eipä olle viety. Missä kiitos?
Vierailija kirjoitti:
Femakoiden mielestä valkoisella heteromiehellä on vain syntejä sovitettavana. Eivät suostu myöntämään että lähestulkoon missään Euroopan ulkopuolella femistien avoin toiminta ei olisi edes mahdollista koska se hajotettaisiin yhtä vahvalla vastarinnalla kuin ISIS Euroopassa.
Ja yhteiskunnassa on edes jonkun näköinen tolkku kun naisilla on tasa-arvon tapainen, voiko stä päätellä kumpi on älykkäämpi sukupuoli?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ne vapauden riistäjät ole samoja ihmisiä jotka ne vapaudet myönsi. Ja koska tahansa voitaisiin viedä vapaudet pois teiltä, mutta eipä olle viety. Missä kiitos?
Ja mä voisin puhkoa autostasi renkaat joten alapa kiitellä etten puhko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja yhteiskunnassa on edes jonkun näköinen tolkku kun naisilla on tasa-arvon tapainen, voiko stä päätellä kumpi on älykkäämpi sukupuoli?
Ja siksi tieteen nobelistit on melkein aina naisia. Eiks niin?
Mikä tasa-arvo? Naisen euro on yhä vain 80 senttiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et vastannut kysymykseeni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja mä voisin puhkoa autostasi renkaat joten alapa kiitellä etten puhko.
Kiittäisin vain jos sinä olisit sen auton minulle hankkinut.
Vierailija kirjoitti:
Jos miehet haluaisi niin he voisivat laittaa naiset nyrkin ja hellan väliin vaikka väkisin ja viedä ihmisoikeudet heiltä. Miksei naiset tai joku naisia edustava ryhmä, esim. joku feministien järjestö ole esittänyt kiitosta miehille siitä, että miehet ovat myöntäneet vapauden ja yhtäläiset oikeudet?
Britanniassa on jo sata Shariatuomioistuinta, joilla lähinnä pidetään musliminaiset kurissa. Mutta kehitys kehittyy siihen suuntaan että naisen asema ei musliminakin ottaa takapakkia.
Naiset voisi yön aikana leikata miespuolisilta kumppaneiltaan munat, missä viipyy kiitos siitä ettei näin tehdä???
Kellarilassukan voimafantasiat. Palstailun kutistamilla narukäsillä et edes teinityttöä saisi hellan väliin
En ole nainen niin en voi heidän puolestaan puhua, mutta itse ajattelisin, että miksi heidän pitäisi? Yhtä hyvin voisi kysyä sellaisen kysymyksen, että pitäisikö miesten pyytää anteeksi, että ovat ylipäätään alistaneet naisia sukupuolen vuoksi? Ei se nykymiesten vika ole, joten mun mielestä ei. Ja alkuperäiseen kysymykseen myös ei, koska ei naisilta alun alkaenkaan olisi pitänyt vapautta riistää.
Tavallaan ymmärrän toisenlaisenkin vastauksen, koska "eihän kukaan miehiä pakottanut antamaan naisille tasa-arvoista kohtelua", mutta kuitenkin olen sitä mieltä, ettei naisilla ole mitään velvollisuutta kiitellä. Varsinkaan tämän päivän miehiä.