Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Jos miehet haluaisi niin he voisivat laittaa naiset nyrkin ja hellan väliin vaikka väkisin ja viedä ihmisoikeudet heiltä. Miksei naiset tai joku naisia edustava ryhmä, esim. joku feministien järjestö ole esittänyt kiitosta miehille siitä, että miehet ovat myöntäneet vapauden ja yhtäläiset oikeudet?

• ylös 8
  • alas 36

Sivut

Kommentit (27)

Vierailija

En ole nainen niin en voi heidän puolestaan puhua, mutta itse ajattelisin, että miksi heidän pitäisi? Yhtä hyvin voisi kysyä sellaisen kysymyksen, että pitäisikö miesten pyytää anteeksi, että ovat ylipäätään alistaneet naisia sukupuolen vuoksi? Ei se nykymiesten vika ole, joten mun mielestä ei. Ja alkuperäiseen kysymykseen myös ei, koska ei naisilta alun alkaenkaan olisi pitänyt vapautta riistää. 

Tavallaan ymmärrän toisenlaisenkin vastauksen, koska "eihän kukaan miehiä pakottanut antamaan naisille tasa-arvoista kohtelua", mutta kuitenkin olen sitä mieltä, ettei naisilla ole mitään velvollisuutta kiitellä. Varsinkaan tämän päivän miehiä.

• ylös 29
  • alas 5
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Itse olen ihmetellyt, miksi valkoisia syytetään rasismista, orjuudesta yms. Kaikki rodut harjoittivat orjuutta ja olivat rasistisia, mutta valkoiset lopettivat sen. Ja silti nykyään pelkästään valkoisia syytetään siitä.

• ylös 15
  • alas 2
Vierailija

Femakoiden mielestä valkoisella heteromiehellä on vain syntejä sovitettavana. Eivät suostu myöntämään että lähestulkoon missään Euroopan ulkopuolella femistien avoin toiminta ei olisi edes mahdollista koska se hajotettaisiin yhtä vahvalla vastarinnalla kuin ISIS Euroopassa.

• ylös 5
  • alas 16
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ne vapaudet voidaan vielä ottaa pois, jos ei ala kiitosta kuulumaan.

Lienet trolli, mutta kun valitettavasti ei voi varmaksi tietää, niin vastataan. Miksikä pitäisi ottaa vapaudet pois? "Hieman" ottaisi yhteiskunta takapakkia. 

• ylös 10
  • alas 4
Vierailija

Kysyn sinulta vastakysymyksen: jos joku varastaa autosi ja antaa sen takaisin vasta kun olet anellut tarpeeksi kauan, lähetätkö ylistävän kiitoskirjeen autosi palauttamisen johdosta?

• ylös 19
  • alas 4
Vierailija

Jos joku ottaisi ap:n orjakseen ja pitäisi kellarissa vaikkapa 30 vuotta ja sitten päästäisi vapaaksi niin ap varmasti kyyneleet silmissä kiittäisi tuota orjuuttajaansa?

• ylös 13
  • alas 4
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kysyn sinulta vastakysymyksen: jos joku varastaa autosi ja antaa sen takaisin vasta kun olet anellut tarpeeksi kauan, lähetätkö ylistävän kiitoskirjeen autosi palauttamisen johdosta?

Ei ne vapauden riistäjät ole samoja ihmisiä jotka ne vapaudet myönsi. Ja koska tahansa voitaisiin viedä vapaudet pois teiltä, mutta eipä olle viety. Missä kiitos?

• ylös 3
  • alas 14
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Femakoiden mielestä valkoisella heteromiehellä on vain syntejä sovitettavana. Eivät suostu myöntämään että lähestulkoon missään Euroopan ulkopuolella femistien avoin toiminta ei olisi edes mahdollista koska se hajotettaisiin yhtä vahvalla vastarinnalla kuin ISIS Euroopassa.

Ja yhteiskunnassa on edes jonkun näköinen tolkku kun naisilla on tasa-arvon tapainen, voiko stä päätellä kumpi on älykkäämpi sukupuoli?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ei ne vapauden riistäjät ole samoja ihmisiä jotka ne vapaudet myönsi. Ja koska tahansa voitaisiin viedä vapaudet pois teiltä, mutta eipä olle viety. Missä kiitos?

Ja mä voisin puhkoa autostasi renkaat joten alapa kiitellä etten puhko.

• ylös 11
  • alas 2
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ja yhteiskunnassa on edes jonkun näköinen tolkku kun naisilla on tasa-arvon tapainen, voiko stä päätellä kumpi on älykkäämpi sukupuoli?

Ja siksi tieteen nobelistit on melkein aina naisia. Eiks niin?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Et vastannut kysymykseeni.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ja mä voisin puhkoa autostasi renkaat joten alapa kiitellä etten puhko.

Kiittäisin vain jos sinä olisit sen auton minulle hankkinut.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Jos miehet haluaisi niin he voisivat laittaa naiset nyrkin ja hellan väliin vaikka väkisin ja viedä ihmisoikeudet heiltä. Miksei naiset tai joku naisia edustava ryhmä, esim. joku feministien järjestö ole esittänyt kiitosta miehille siitä, että miehet ovat myöntäneet vapauden ja yhtäläiset oikeudet?

Britanniassa on jo sata Shariatuomioistuinta, joilla lähinnä pidetään musliminaiset kurissa. Mutta kehitys kehittyy siihen suuntaan että naisen asema ei musliminakin ottaa takapakkia.

Vierailija

Naiset voisi yön aikana leikata miespuolisilta kumppaneiltaan munat, missä viipyy kiitos siitä ettei näin tehdä???

• ylös 10
  • alas 2
Vierailija

Kellarilassukan voimafantasiat. Palstailun kutistamilla narukäsillä et edes teinityttöä saisi hellan väliin

• ylös 13
  • alas 1

Sivut