Vierailija

Siten, etten to del la kaan halua yrittää miellyttää miestä seksuaalisesti millään tavalla. Jaksoin noin puolitoista vuotta lapsen syntymän jälkeen mutta nyt tuli stoppi, enää en yritä olla millään tavalla seksikäs miehen takia, en tee aloitteita enkä todellakaan panosta koko asiaan. Mies saa panna lahnaa jos haluaa, minua ei voisi vähempää kiinnostaa yrittää suorittaa ja miellyttää miestä seksuaalisesti.

• ylös 1
  • alas 1

Kommentit (6)

Vierailija

Sama homma täällä myös! Oon ihan vitun väsyny siihen, että mun pitää tehdä aloite niissä hommissa. Omituiseksi on muuttunut toiminta muutenkin..enää kerran viikossa riittää miehelle, vaikka itse olisin valmis useammin per viikko. En jaksa miehestä lypsää enää mitään hellyydenosoituksia tms..ei tule enää haleja tai kehuja mistään. Mies vaan narisee ja vittuilee vaan painosta.

Vierailija

No oletkos sanonut asiasta miehellesi? Että jos ottaisi enemmän vastuuta lapsesta ja saisit hieman omaakin aikaa, niin voisit kiinnostua esim. seksistäkin? Tuohan on varsin normaalia, ja itsekin pikkulapsiarjessa usein ne arjen vastuut painaa sen verran, ettei tosiaankaan ole helppo niistä irtautua ja lastenhoidosta, mutta sitten kun sanoo asiasta, toivoo mieheltä että hoitaisitko tuota kersaa että minäkin saan hetken tehdä ihan mitä lystään, niin mielikin virkistyy ja saattaapa tulla erotiikkakin mieleen helpommin. Jos mies ei osallistu, vaikka pyydät, niin silloin joutaa ollakin ilman, kahden kauppa ja silleen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No oletkos sanonut asiasta miehellesi? Että jos ottaisi enemmän vastuuta lapsesta ja saisit hieman omaakin aikaa, niin voisit kiinnostua esim. seksistäkin? Tuohan on varsin normaalia, ja itsekin pikkulapsiarjessa usein ne arjen vastuut painaa sen verran, ettei tosiaankaan ole helppo niistä irtautua ja lastenhoidosta, mutta sitten kun sanoo asiasta, toivoo mieheltä että hoitaisitko tuota kersaa että minäkin saan hetken tehdä ihan mitä lystään, niin mielikin virkistyy ja saattaapa tulla erotiikkakin mieleen helpommin. Jos mies ei osallistu, vaikka pyydät, niin silloin joutaa ollakin ilman, kahden kauppa ja silleen!

Sanoin viimeksi äsken. Mutta ei se ole helppoa koittaa pärjätä ilman ulkopuolista lastenhoitoapua ja onhan sitä miljoona muutakin kotihommaa kuin lapsen vahtiminen, joka monesta syystä on pääasiassa ajautunut mulle ja miehelle sitten muita hommia. Eikä sitä ilman olo haittaa yhtään niin paljon kuin minua. Ja saisihan se panna jos haluaisi, itse en vain enää edes halua jaksaa mitään viettely-yrityksiä. Ap

Vierailija

No niitä kersoja on vaan yks, joten sen kans on helppoa mennä mihin vaan. Ja sen miehenkin on helppo jo noin ison kanssa olla, osaa kävelläkin ite, jopa jotain puhua, voi syödä mitä vaan. Pistät sen miehen olemaan kakaransa kanssa. Vaihdatte välillä töitä, voi se olla että ukkoakin elämä tympii.

Äläkä vaan sitä virhettä tee, että jos se mies alkaakin olemaan perillisensä kanssa, että teette toisen kersan sille ekalle kaveriksi. Siitä se helvetti sitten alkaa ja avioero tulee, se on nähty.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No niitä kersoja on vaan yks, joten sen kans on helppoa mennä mihin vaan. Ja sen miehenkin on helppo jo noin ison kanssa olla, osaa kävelläkin ite, jopa jotain puhua, voi syödä mitä vaan. Pistät sen miehen olemaan kakaransa kanssa. Vaihdatte välillä töitä, voi se olla että ukkoakin elämä tympii.

Äläkä vaan sitä virhettä tee, että jos se mies alkaakin olemaan perillisensä kanssa, että teette toisen kersan sille ekalle kaveriksi. Siitä se helvetti sitten alkaa ja avioero tulee, se on nähty.

Ei ole, vaan kaksi. Yhden kanssa tilanne ei koskaan päässytkään näin pahaksi. Ap

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.