Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä tutustua uusiin ihmisiin?

Vierailija
29.05.2016 |

Olen 23v nainen eikä minulla ole kuin pari ystävää. Minne voisi mennä että tapaisi uusia ihmisiä ja saisi kavereita/ystäviä? Olen ujo uusien ihmisten kanssa mikä vaikeuttaa tätä asia en osaa vain mennä juttelemaan vieraille

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muakin kiinnostaisi.

Vierailija
2/12 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastukset, vapaaehtoistyö? FB:ssä on jotain ryhmiä käsittääkseni myös mistä voi etsiä kaveria? Ainakin täällä HElsingissä oli joku tosi suosittu ryhmä, en tiedä onko vielä olemassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mietin ja olen 50v. nainen. Olen muuttanut useita kertoja ja sen tähden monet ystävät ovat jääneet ja uusia on vaikea löytää.

Vierailija
4/12 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurakunta,uusi harrastus ehkä?

Vierailija
5/12 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdistystoiminta

Vierailija
6/12 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan noi harrastukset? Sit tietty täällä av:lla paheksuttu paikka nimeltä baari! Vähän ku on alkoo veressä niin uskaltaa avata suun ja jos huomaa toisen yksinäisen siellä niin menee rohkeasti puhumaan. Puhuminen on taitolaji joka suomalaisilta puuttuu, kannattaa opetella se niin avautuu moni ovi elämässä! Puhumaan oppii puhumalla.

Vierailija
7/12 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa mietin ja olen 50v. nainen. Olen muuttanut useita kertoja ja sen tähden monet ystävät ovat jääneet ja uusia on vaikea löytää.

Miksi et ole pitänyt vanhoihin kavereihin yhteyttä etenkään jos et ole löytänyt uusia?

Vierailija
8/12 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutustu poikaystävän kautta hänen kaveripiiriin.

Vierailija
9/12 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baarii kannattaa mennä varsiski jos haluu pilluu. Tinderis on kans helppoi muijii jolt voi saada pilluu

Vierailija
10/12 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liity jehoviin - vitun moisii pellei mut ainaki tutustuu kaikkii melkee pakolla

Vierailija
11/12 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netis saa helposti seuraa ne jotka ei uskalla mennä juttelee ihmisille talon ulkona

Vierailija
12/12 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin ehdottaa toisessa ketjussa, että laittakaa postia osoitteeseen ujonainen1@gmail.com niin minä yritän järjestää jokaiselle yksinäiselle uusia ystäviä. Ei muuta kuin sähköpostiosoitetta tekemään ja lähetäkään minulle jonkinlaista tietoa itsestänne, jotta voin tutustuttaa teitä toisiinne. Elämä on liian lyhyt hukattavaksi turhaan yksinäisyyteen.