Onko outoa jos vie pitsan evääksi retkelle?
Me mennään huomenna töistä eväsretkelle, jonne jokaisen pitää tuoda joku eväsruoka. Minun veljeni unohti tuoda minulle evästarvikkeita kun hän kävi kaupassa. Voinko viedä huomiselle retkelle pitsan alakerran pitseriasta. Kun haen tänään itselleni iltapitsan voisinko ostaa toisen pitsan retkievääksi? Haluaisitteko te syödä retkellä eilistä pitsaa kylmänä? Mikä täyte sopisi seuraavana päivänä retkellä syötävään pitsaan?
Kommentit (16)
Kaupat on auki joka paikassa tänäänkin.
En pääse kauppaan. Voinko viedä pitsan evääksi. Mulla on keksipaketti kaapissa. Sen voisin viedä kanssa. Ap
Mikset voi viedä tuoretta pizzaa? Tilaa vaikka paikan päälle kuljetuksena.
Hyvin voit. Hae kuitenkin jo tänään niin saat pakatuksi kätevämmin.
Jäis kyllä syömättä. Jos siis nyyttärit? Mutta kukin syököön sit mitä syö. Varmaan jotkut suht yleiset täytteet että sopii mahdollisimman monelle.
Vierailija kirjoitti:
Hyvin voit. Hae kuitenkin jo tänään niin saat pakatuksi kätevämmin.
Niin ajattelin hakeakin, samalla kun haen iltapitsan. Miten se pitsa pitäisi pakata retkelle? Ap
Minä voisin hyvin syödä pitsaa retkellä, mutta sinun tuttusihan voivan olla ihan eri maata.
Leikkaa valmiit palat ja leivinpaperia väliin.
No ei kyllä eilinen, kylmä pizza houkuttelisi. :D Ennemmin tilaat paikan päälle uuden. Tai sitten käyt työpäivän aikana hakemassa pari patonkia, viinirypäleitä yms.
Vierailija kirjoitti:
No ei kyllä eilinen, kylmä pizza houkuttelisi. :D Ennemmin tilaat paikan päälle uuden. Tai sitten käyt työpäivän aikana hakemassa pari patonkia, viinirypäleitä yms.
En ehdi töistä tilata tai käydä missään, kun meillä on niin kauhea kiire. Ja tykkään alakerran pitserian pitsoista. Jauheliha-anjovis-oliivi on minun suosikki. Ap
Jos on noin kauhea kiire, niin vie se pizza ja pakkaa vaikka pizzalaatikkoon. Kylmänä tai kuumana :)
Kylmä pizza on hyvää! Ei eroa mitenkään kylmänä syötävistä suolaisista piirakoista.
Perinteinen kinkku-ananas on ihan ok kylmänä syötäväksi. Leikkaa pizza 6 tai 8 palaan ja laita aina 2 palaa vastakkain ja kiedo folioon. Syöt ne ikäänkuin kerrosleipinä, niin täytteet pysyy hyvin sisällä.
Ihanaa retkipäivää!
En kyllä anjovis-pitsaa ottaisi retkelle, ellei kylmälaukussasi ole jääkaappikylmyys.
Itselläni oli kerran lapsena minipizzoja, mutta tämä tapahtui 80-luvulla.