Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä olette abortista?

Vierailija
29.05.2016 |

Minun mielestäni sikiö ja alkio ovat jo ihmisyksilöitä, joten minun mielestäni abortti on murha siitä hetkestä lähtien, kun siittiö ja munasolu yhdistyvät. Ymmärrän kyllä, että abortista on suuria käytännön hyötyjä, mutta olen silti ehdottomasti sitä vastaan kaikissa raskauden vaiheissa.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta abortin tulisi olla ensisijainen vaihtoehto kaikissa raskauksissa ainakin viikolle 20 asti. Raskautta tulisi jatkaa vain, jos asialle on erittäin painavat perusteet.

Vierailija
2/4 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta abortin tulisi olla ensisijainen vaihtoehto kaikissa raskauksissa ainakin viikolle 20 asti. Raskautta tulisi jatkaa vain, jos asialle on erittäin painavat perusteet.

Millä perusteella abortti on mielestäsi moraalisesti hyväksyttävää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihoviimeinen vaihtoehto. Ymmärrettävä, jos nainen on raiskattu tai hengenvaarassa raskauden takia.

Vierailija
4/4 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihoviimeinen vaihtoehto, ei todellakaan verrattavissa jälkiehkäisyyn. Ymmärrän että joskus kaikille osapuolille parasta.

Silti olen sen verran vanhanaikainen että minusta abortti on murha, viedään uudelta ihmisyksilöltä mahdollisuus kehittyä aikuiseksi. Sama asia onko kyseessä lapsi, vauva, täysiaikainen sikiö tai alkio. Kyllä, ymmärrän että naisen oikeus vartaloonsa mutta näköjään sillä lapsella ei ole pitkään aikaan oikeutta omaan kehoonsa.

Toisen abortin kohdalla pitäisi viimeistään laittaa piuhat solmuun ihan vakitoimenpiteenä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän neljä