Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Valtava riita lasten kuullen

Vierailija
29.05.2016 |

Ja lapsen asiasta. Eli lumipalloefektiä tämä on mutta näin meni. Istuin aamupäivällä p...lla, lukitun oven takana, mies sohvalla katsoen jotain filmiä. Alakoululaistytär oli tiedustellut isältään voiko soittaa kaverilleen ( jonka luo on vietävä autolla). Ja isä fiksuna miehenä totesi, että kysy äidiltä. No tyttö sitten vessan oven takana kyseli, että joko olet valmis, ois yks juttu, kestääkö vielä kauan... Tiesin, mikä aihe oli ja äkäisellä äänellä huusin, että no soita!

Kun sitten Olin asiani hoitanut, tiuskin miehelleni, että eikö ne nyt sellaista asiaa voi keskenään päättää, ilman että mun p...katuokiota ja sen loppumista pitää hoputtaa ja stressata. No tästähän se riita räjähti, kuinka valitan ja vaadin.... No joo. Ilmoitin että vien tytön kaverilleen, ettei tarvii ukon vaivautua jälkikasvunsa asioilla. Autossa vielä tiuskaisin tytölle, että voi isänsäkin kanssa asioita sopia, en halua että hän kyselee mitään, kun olen vessassa ja minäkin olen joskus väsynyt. Nyt tulin kotiin ja mieheni lukittautui makuuhuoneeseen, emmekä ole puheväleissä. Että mukavaa sunnuntaita.

T. Paska äiti, joka halusi istua rauhassa hotelli helpotuksessa

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä tässä ei nyt kesä ole pilalla vielä. Kun miehesi rauhoittuu, niin puhut vastuuasioista ja sun vessarauhasta. Tästä lähtien mies hoitaa oman osansa.

Vierailija
22/37 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on selvää, että en kestäisi tuollaista jatkuvaa rankutusta ja vaatimuksia ja lahkeessa roikkumista. Siksi en ole tehnyt lapsia. Eikö ihmiset oikeasti tunne yhtään itseään ja osaa ennustaa näitä asioita silloin, kun lisääntymisestään päättävät?

Ihan turha tosiaan valittaa näistä asioista kun siemenet on päätetty kylvää. Silloin pitää vaan sietää sitä, että vessarauha on ohi vuosikymmeneksi. Jos ap alkaa yksinhuoltajaksi, niin arvaapa väheneeko vai lisääntyykö oma rauha?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No joo, tilanne jatkuu edelleen mykkäkouluna. Jos kysyn jotain, mies huutaa takaisin. Luulen että tää on askel kohti eroa. Että se siitä, ettei lapset ikinä oo eroon syyllisiä... Vituttaa aivan päättömästi, että koko sunnuntai ja ilmeisesti koko kesä on piloilla tän takia. Siis tommonen juttu ja nyt on suunnilleen asunnon haku edessä. Mukavaa kesää teille.

Ap

Ei yhden paskan takia erota, olisi se jo noloakin!

Kyllä jo koululaisilta saa odottaa tiettyä käytöstä. Meillä kun nuorin 12v. niin on tullut uudet vaatimukset asioiden suhteen.

12v. on niin lapsi aina kun siitä on hyötyä hänelle. Sanoin että on jo pitkä poika niin kyllä sua pidetään jo teininä.

Olisi pitänyt kottikärryissä viedä heinät roskikseen ja kuulemma ei voi, kun kaikki katsoo että lapsi raahaa kottikärryjä.

Ainakin yli 10v. pitää osata antaa äidin paskoa rauhassa.

Vierailija
24/37 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsellista!

Vierailija
25/37 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olisitkaan reagoinut, jos mies olisi suoriltaan antanut tytölle luvan ja asia ei olisi sopinutkaan sinulle?

Liian usein näkee sitä, että akka raivostuu kun mies tekee jotain kertomatta naiselle, kun sitten taas seuraavalla kerralla raivostutaan siitä että mies jättää saman asian tekemättä tai kysyy jotain siihen liittyvää.

Vierailija
26/37 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep aivan todella massiivinen taistelu, lapsenne sai tästä varmasti traumoja loppuiäkseen..

Vierailija
27/37 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkoit tiuskimista turhan pitkään. 

Vierailija
28/37 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säännöt vaan selväksi, vessassa istuessa ym muuta vastaavaa, silloin ei kysellä, tai jos kysellään niin  vastaus tulee vasta kun olet itse valmis. Lapsi ja mies odottakoon, jos ei mies voi kerran päättää-

Vierailija
29/37 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No joo, tilanne jatkuu edelleen mykkäkouluna. Jos kysyn jotain, mies huutaa takaisin. Luulen että tää on askel kohti eroa. Että se siitä, ettei lapset ikinä oo eroon syyllisiä... Vituttaa aivan päättömästi, että koko sunnuntai ja ilmeisesti koko kesä on piloilla tän takia. Siis tommonen juttu ja nyt on suunnilleen asunnon haku edessä. Mukavaa kesää teille.

Ap

Ei yhden paskan takia erota, olisi se jo noloakin!

Kyllä jo koululaisilta saa odottaa tiettyä käytöstä. Meillä kun nuorin 12v. niin on tullut uudet vaatimukset asioiden suhteen.

12v. on niin lapsi aina kun siitä on hyötyä hänelle. Sanoin että on jo pitkä poika niin kyllä sua pidetään jo teininä.

Olisi pitänyt kottikärryissä viedä heinät roskikseen ja kuulemma ei voi, kun kaikki katsoo että lapsi raahaa kottikärryjä.

Ainakin yli 10v. pitää osata antaa äidin paskoa rauhassa.

Jos asiaan mitenkään vaikuttaa, niin 7- vuotiaasta oli kyse.

Ap

Vierailija
30/37 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten olisitkaan reagoinut, jos mies olisi suoriltaan antanut tytölle luvan ja asia ei olisi sopinutkaan sinulle?

Liian usein näkee sitä, että akka raivostuu kun mies tekee jotain kertomatta naiselle, kun sitten taas seuraavalla kerralla raivostutaan siitä että mies jättää saman asian tekemättä tai kysyy jotain siihen liittyvää.

Olisi ollut ihan ok, että mies olisi hoitanut sekä luvan soittamiseen sekä kuljettamisen. Enpä nyt muutenkaan ole kieltänyt lapsia tapaamasta ystäviään ja sen mieheni kyllä tietää.

Vierailija
31/37 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vieläkin meillä mykkäkoulu jatkuu. Eilisen illan hän touhuili ja pelaili lasten kanssa, kohteli mua kuin ilmaa. Itse lähdin tänään töihin jo kukonlaulun aikaan, mies vielä nukkui. Iltapäivästä hän lähti työmatkalle ja tulee loppuviikosta. Että näin. Yhden tekstiviestin laitoin, ei vastausta . Tää oli kai nyt sitten tässä.

Ap

Vierailija
32/37 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Idiootilta sä AP kuulostat. Olisit sanonut lapselle, että ei häiriköi kun olet vessassa. Miehelle sulla ei olisi ollut mitään vinguttavaa. Jos sä kerta alat skitsoamaan tuollaisesta asiasta kuin "kysy äidiltäsi", niin silloin isolla todennäköisyydellä voinut skitsota siitäkin, jos äijä olisi suostunut lapsen pyyntöön, jos sulla vaikka oli jotain muita suunnitelmia tai mitä vaan.

Vierailija
33/37 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Idiootilta sä AP kuulostat. Olisit sanonut lapselle, että ei häiriköi kun olet vessassa. Miehelle sulla ei olisi ollut mitään vinguttavaa. Jos sä kerta alat skitsoamaan tuollaisesta asiasta kuin "kysy äidiltäsi", niin silloin isolla todennäköisyydellä voinut skitsota siitäkin, jos äijä olisi suostunut lapsen pyyntöön, jos sulla vaikka oli jotain muita suunnitelmia tai mitä vaan.

Kiva, ettei teillä muilla ikinä pinna pala lasten kitinän kanssa. Eilen mies olisi toimettomana voinut hoitaa tilanteen, ei ne mua siihen olisi tarvineet. Nyt mykkäkoulua pitää mies, en minä. Jahas. Mutta toki nainen syypää aina on, vaikka kuinka on oman ajan tärkeydestä vaahdottu ja tasapuolista osallistumista perheasioihin penätty.

Ap

Vierailija
34/37 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten tilanne etenee, joko kamat pakattu?

Vierailija
35/37 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

miten tilanne etenee, joko kamat pakattu?

Ei ole pakattu, mutta ei myöskään missään yhteydessä toisiimme olla oltu tänään. Mies ei vastaa tekstariin. Yhden kerran yritin soittaa, eipä vastaa siihenkään. En sitten soita tai muutenkaan yritä ottaa enää yhteyttä. Yksinhuoltajana elelen tän viikon, ehkä tuo työmatkaltaan sitten kotiutuu eropaperit kourassaan.

Ap

Vierailija
36/37 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin riidat lasten hoitamiseen tai vastuukysymyksiin liittyen ovat juuri niitä, joissa liitto natisee. Tosin ilman lapsia en varmaan olisi miehen kanssa yhdessä, tai ehkä korkeintaan on-off -suhteessa tai joinain fuckbuddyina (olettaen, etten saisi todellakaan parempaa seksiä mistään).

Vierailija
37/37 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ah niin tuttua, mutta se on mun mies kun tekee tuota. On niin saatanan kärsimätön. Olin vessassa sitten paskalla, pissalla tai vaikka meikkaamassa jne. niin "millon tuut sieltä?? kestääkö vielä kauan??? ei voi kestää noin kauan..?? mitä sä oikein teet siellä???" Mitä helvettiä.. en voi ymmärtää tällaista käytöstä, kyllä nyt vessassa jumalauta pitää saada olla rauhassa ja olen tästä sen tuhannen kertaa sanonutkin hyvin terävästi, mutta aina se vaan unohtuu. Kun hänellä on kova pissahätä tai pitää saada joku asia sieltä kylppäristä just nyt jne. jne... Olen todennut, että hän on aikuinen ihminen ja osaa varmaan mennä pissalle silloin kun pissittää, eikä alkaa huutelemaan puolisolleen vessaan viime minuutilla :D Minun puolestani voi kusta vaikka kukkaruukkuun, jos hätä voi käydä liian kovaksi. Mutta minuahan ei vessassa hoputeta :D 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yksi