Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi luulen että Amber Heard valehtelee?

Vierailija
29.05.2016 |

Voihan se olla tottakin,mutta jälki minkä Depp ois tehnyt paiskaamalla iphonella naamaan,ei kyllä näyttänyt aidolta. :D miettikääpä jos joku paiskaa puhelimen naamaan niin kovaa että näytön lasi hajoaa, niin vähän olisi turvonnut pärstä sen jälkeen.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amber vaan liukastunut kokapäissään uima-altaalla.

Tai sitten Jack Sparrow löi häntä oikeasti.

En ole ollut kärpäsenä katossa niin en tiedä.

Vierailija
2/14 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tekisi mieli paiskata nyrkillä naamaan tuota deppiä,mutta on niin hintelä ja pieni tyyppi että varmaan kuolisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustakin tuntuu siltä, vaikka tottakai tunne voi myös olla väärässä.

Syitä miksi en oikein luota tuohon Amberiin:

- kerrotaan yrittäneen eristää Deppiä perheestään

- empaattisesti pisti avioerohakemuksen vireille 3 päivää Deppin äidin kuoleman jälkeen

- Deppin lähipiiri on lehtijuttujen mukaan pitänyt Amberia kauheana ihmisenä

Toisaalta en pitäisi mahdottomana sitäkään, että Deppillä on huumeongelma ja mustasukkaisuutta, jonka vuoksi olisikin ollut väkivaltainen.

Vierailija
4/14 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja pari juttua unohtui:

- Deppistä ei aiemmin ole tällaisia juttuja liikkunut

- oli ollut bilettämässä oletetun pahoinpitelyn jälkeen

http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/news/7180987/Pictured-Amber-Heard-…

Kuitenkin oikeudessa vaikutti näin kurjalta

http://www.iltalehti.fi/viihde/2016052821638767_vi.shtml

Tulee vähän sellainen teatterin maku tästä, sori vaan. Enkä ole niin valtava Depp-fani ettenkö voisi hyväksyä myös sen, jos Depp on tässä se jutun pahis.

3

Vierailija
5/14 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti mitä väliä? Pariskunta nyt joka tapauksessa eroaa, ja kun avioehtoa ei ole, Amber saa joka tapauksessa hyvän siivun. Johnny Depp voi tässä vähän ryvettyä, mutta ei hän mikään kiltti poika ole imagoltaan ennenkään ollut.

Toki toivon, että Amber puhuu totta, koska jos hän narahtaa valheesta, se kostautuu kaikille niille tavisnaisille, jotka miettivät pitäisikö kertoa kokemastaan väkivallasta vai ei.

Vierailija
6/14 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti mitä väliä? Pariskunta nyt joka tapauksessa eroaa, ja kun avioehtoa ei ole, Amber saa joka tapauksessa hyvän siivun. Johnny Depp voi tässä vähän ryvettyä, mutta ei hän mikään kiltti poika ole imagoltaan ennenkään ollut.

Toki toivon, että Amber puhuu totta, koska jos hän narahtaa valheesta, se kostautuu kaikille niille tavisnaisille, jotka miettivät pitäisikö kertoa kokemastaan väkivallasta vai ei.

Saako lie mitään, jos ja kun osoitetaan että on feikannut pahoinoitelyjäljetkin.

Vierailija
7/14 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä teitä vaivaa? Ette ole varmasti ikinä itse kokeneet parisuhdeväkivaltaa, tai sitten olette niitä vaimonhakkaajia. Ihme tarve syyllistää uhria ja puolustella väkivaltaista miestä.

Vierailija
8/14 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä teitä vaivaa? Ette ole varmasti ikinä itse kokeneet parisuhdeväkivaltaa, tai sitten olette niitä vaimonhakkaajia. Ihme tarve syyllistää uhria ja puolustella väkivaltaista miestä.

Mä ainakin vaan spekuloin. En siis pidä mahdottomana tuotakaan, että Amber feikkaisi, mutta en myöskään sitä, että Depp olisi oikeasti ollut väkivaltainen.

Vierailija
9/14 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itseasiassa olen kokenut. Mutta silti, tässä kuviosaa haisee vain ja ainoastaan raha.

Vierailija
10/14 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itseasiassa olen kokenut. Mutta silti, tässä kuviosaa haisee vain ja ainoastaan raha.

Niin. Johnny pisti rahahanat kiinni Amberilta. Tulee köyhä olo, joten jotain tarttee tehdä.

Vierailija
11/14 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amber Neverheard - kuuluisa siitä, että on kaunis ja biseksuaali.

Kaikki on varmaan huomanneet, että Johnnyn alamäki ja aineisiin repsahdus tapahtui yllättäen heti kun alkoi olemaan Amberin kanssa? Se on helppo riippuvaista ihmistä juoksuttaa miten haluaa.

Vierailija
12/14 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä sua vaivaa? Et ole ilmeisesti ikinä itse kokenut manipuloivan ihmisen metkuja ja lavastuksia, tai sitten olet itse tällainen manipuloija?

Vierailija
14/14 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tiesi oikein. Minäkin epäilin samaa kun näin ne ruhjekasvoiset kuvat netissä. Amber näytteli niissä niin yliampuvan "kärsivältä". Silmistä paistoi kuitenkin täysin tunnekylmä psykobitch.