Menisitkö puolisosi kanssa naimisiin, jos saisit päättää nyt?
Minä menisin, kun tiedän millainen elämästämme tuli ja millainen ihminen mieheni on nyt. Joskus kuitenkin toivon, että minulla olisi ollut aikanaan rohkeutta olla itsekkäämpi ja katsella enemmän ympärilleni ennen kuin ryntäsin sitoutumaan.
Kommentit (25)
Ihan sama. 16v yhdessä, naimisissa ei olla kun kumpikaan ei avioliittoa arvosta tai jaksa nähdä vaivaa asian eteen.
Mutta en tuosta miehestä suostu luopumaan, tykkään meidän elämästä.
Menisin kyllä. Olimme olleet kaverit jo monta vuotta ennen kuin rakastuimme, joten tunsimme toisemme hyvin. Tottakai olemme molemmat muuttuneet liittomme aikana, mutta sehän on vain hyvä. Muuttumattomuus olisi pelottavaa.
Tottakai menisin. Olemme hyvä tiimi ja meillä on hyvä elämä yhdessä, ei ole koko parisuhteemme eli 8 vuoden aikana tarvinnut katua kertaakaan :)
Menisin. Paras mies ikinä. Olemme niin onnellisia yhdessä, vaikka vaikeuksiakin on ollut. Kävisin kaiken läpi uudestaan.
Olen nelikymppinen. Olin nuori ja kokematon kun aloimme seurustelemaan mutta kuitenkin huolissani siitä että jään yksin ilman kumppania. Mietin joskus mitä kokemuksia olen jäänyt paitsi, kun en uskaltanut seikkailla kun olin nuori.
Ap