Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Menisitkö puolisosi kanssa naimisiin, jos saisit päättää nyt?

Vierailija
29.05.2016 |

Minä menisin, kun tiedän millainen elämästämme tuli ja millainen ihminen mieheni on nyt. Joskus kuitenkin toivon, että minulla olisi ollut aikanaan rohkeutta olla itsekkäämpi ja katsella enemmän ympärilleni ennen kuin ryntäsin sitoutumaan.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä menisin, kun tiedän millainen elämästämme tuli ja millainen ihminen mieheni on nyt. Joskus kuitenkin toivon, että minulla olisi ollut aikanaan rohkeutta olla itsekkäämpi ja katsella enemmän ympärilleni ennen kuin ryntäsin sitoutumaan.

Miksi olisit halunnut viivästyttää sitoutumista? Minkä ikäinen olet?

Olen itse ollut saman miehen kanssa 19-vuotiaasta asti (nyt 25 v) ja kaverit huokailevat ja voivottelevat miten mulla on nyt valunut parhaat vuodet hukkaan ja olen menettänyt mahdollisuuden hankkia kokemuksia. Olen kuitenkin itse ihan eri mieltä - olen kokenut paljon asioita, sekä miehen kanssa että ilman miestä, ja jos olisin elänyt sinkkuna nämä vuodet niin olisin menettänyt puolestaan ne kokemukset joita olen saanut parisuhteessa. 

Kaverit vakuuttelevat että katumus kyllä tulee. Siksi kiinnostaisi kuulla kokemuksia.

Olen nelikymppinen. Olin nuori ja kokematon kun aloimme seurustelemaan mutta kuitenkin huolissani siitä että jään yksin ilman kumppania. Mietin joskus mitä kokemuksia olen jäänyt paitsi, kun en uskaltanut seikkailla kun olin nuori.

Ap

Vierailija
22/25 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama. 16v yhdessä, naimisissa ei olla kun kumpikaan ei avioliittoa arvosta tai jaksa nähdä vaivaa asian eteen.

Mutta en tuosta miehestä suostu luopumaan, tykkään meidän elämästä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin kyllä. Olimme olleet kaverit jo monta vuotta ennen kuin  rakastuimme, joten tunsimme toisemme hyvin. Tottakai olemme molemmat muuttuneet liittomme aikana, mutta sehän on vain hyvä. Muuttumattomuus olisi pelottavaa.

Vierailija
24/25 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai menisin. Olemme hyvä tiimi ja meillä on hyvä elämä yhdessä, ei ole koko parisuhteemme eli 8 vuoden aikana tarvinnut katua kertaakaan :)

Vierailija
25/25 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin. Paras mies ikinä. Olemme niin onnellisia yhdessä, vaikka vaikeuksiakin on ollut. Kävisin kaiken läpi uudestaan.