Kolme vuotta vaikeasta erosta,
Ja nyt alkaa tuntua siltä, että voisi olla kiva tavata joku uusi ihminen :)
Mukava tunne.
Kommentit (8)
Tein varmaan itse sen virheen, etten antanut aikaa toipua. En kyllä ole seurustellut eron jälkeen (vuosi aikaa),mutta olen tapaillut muutamaa miestä, ilman seksiä kyllä.
Mulla puoli vuotta ja sellainen olo ettei koskaan enää. Elämältä ei ole enää mitään odotettavaa. Vaellan hartiat lysyssä aamusta iltaan, päivästä toiseen. Lapset kun muuttavat pois niin muumioidun tänne ja kuolen pois.
Mä olen eron jälkeen tajunnut että elämä on aika ihanaa... Siis mies oli väkivaltainen alkoholisti. En jotenkin pysty luopumaan tästä onnesta, siksi että pelkään uudenkin miehen osoittautuvan ääliöksi...
Mulla on erosta kohta 3 kk. Olen käynyt useilla treffeillä ja jonkun kanssa useamminkin! Paljon hauskoja iltoja ja hauskempia aamuja.
Elämäni kevät! Ja todellakin aion löytää jonkun tai ainakin nauttia huomiosta ja mukavasta treffiseurasta kunnes se oikea tulee vastaan.
Taisi ero olla kohdallani oikea ratkaisu :)
Mä tein eroa niin pitkään jo suhteen aikana, että kun mies vihdoinkin muutti pois - olin samantien valmis treffeille ja aloittamaan elämän! Olin miehen kanssa aina lukossa kotona, eikä tehty mitään, ja ahdistus piinasi joka päivä.. Ai että mä olin onnellinen kun se vihdoinkin lähti!! Että ei kaikki tartte pitkää ero-aikaa :) Mutta hyvä sulle, nokka kohti uusia juttuja! :)
Hyvä hyvä :) Erosta pitääkin toipua rauhassa, sitten sitä on valmis uuteen suhteeseen :) Minulla tais mennä reilu pari vuotta, sitten törmäsin mieheen ja se oli menoa :D