Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ajattelin tehdä tänään treffiruuaksi riisiä ja kanaa. Onko liian perusruokaa vai pitäisikö tehdä jotain hienompaa?

Vierailija
29.05.2016 |

Ollaan muutaman kerran miehen kanssa nähty ja olen kutsunut hänet täksi illaksi kotiini syömään. Ajattelin tehdä riisiä ja kanaa ruuaksi, eli keittää riisiä ja paistaa kanaa ja laittaa kermaa kastikkeen sekaan. Onko liian perusruokaa vai pitäisikö tehdä jotain "hienompaa"? Taitoa kyllä löytyy vaikka pihveihin ja lohkoperunoihin sekä pippurikastikkeeseen, mutta kanaa sattuu olemaan kaapissa.

Kommentit (56)

Vierailija
1/56 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan käytät marinoimatonta kanaa ja oikea kermaa, niin ok.

Vierailija
2/56 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäpäs siinä. Kana on turvallinen vaihtoehto, kunhan on hyvin laitettu. Hauskoja treffejä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/56 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko pillu märkänä jo treffien alussa?

Vierailija
4/56 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on aina vaan maustamatonta fileesuikaletta, eli itse maustan kanan aina.

Voi muuten heittää vinkkejä mitä muuta tehdä kanasta. :)

Ap

Vierailija
5/56 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle naisena olisi pettymys, jos mies tarjoaisi kanaa ja riisiä. Vähän tulisi sellainen fiilis, ettei paljon kiinnosta panostaa muhun. Mutta ehkä miehet ei ajattele samalla tavalla. Tietysti sitten on eri asia, jos olet tekemässä kanasta jotain ihanaa intialaista ruokaa ja lisukkeina on raitaa ja naan-leipää. Muuttaa tilanteen täysin.

Vierailija
6/56 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle naisena olisi pettymys, jos mies tarjoaisi kanaa ja riisiä. Vähän tulisi sellainen fiilis, ettei paljon kiinnosta panostaa muhun. Mutta ehkä miehet ei ajattele samalla tavalla. Tietysti sitten on eri asia, jos olet tekemässä kanasta jotain ihanaa intialaista ruokaa ja lisukkeina on raitaa ja naan-leipää. Muuttaa tilanteen täysin.

Ralliraitaa.

Vierailija
7/56 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan se riisi ei ole vain kuivaa valkoista papanaa, vaan jotenkin maustettua. Parasta on kun hyvä kastike imeytetään riisiin.

Vierailija
8/56 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ei. Mitä jos teen kanaa ja lohkoperunoita? Luonnollisesti itse kuorin ja lohkon perunat sekä maustan.

Ap

Vierailija
9/56 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tarjosin aikoinaan Lindströmin pihvejä ja perunamuusia. Jälkeenpäin selvisi, että mies inhoaa punajuurta. Mutta ajoi asiansa: kala kävi pyydykseen ja nyt naimisissa jo 20-vuotta.

Kana käy hyvin.

Vierailija
10/56 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli ei. Mitä jos teen kanaa ja lohkoperunoita? Luonnollisesti itse kuorin ja lohkon perunat sekä maustan.

Ap

Kuulostaa kuivalta. Pitäis miettiä joku kastike tohon. Tee mieluummin kanaburgereita. BBQ-kastiketta ja cheddaria, tomaattia, sipulia. Pekoniakin voisit paistaa. Coleslawta lisukkeeksi. Ja niitä lohkoperunoita. Nam. Juomiksi hyvät oluet tai siiderit.

Vierailija
11/56 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lohkoperunat ja kana tai pihvikin on aika perussettiä, mutta kelpaa varmaan perusmiehelle. Vai millainen mies se treffikumppani on? Kai sulla on jo aavistus siitä, mistä se voisi tykätä?

Vierailija
12/56 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu liian raskaalta jos ajatuksena on harrastaa liikuntaa myöhemmin. Ainakin jos kaikki asennot käydään läpi pitkän kaavan mukaan.

Vierailija
13/56 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta se eka vaihtoehto oli hyvä. Miehet arvostaa "tavallista ruokaa" paljon enemmän kuin naiset. Jos menee liian hifistelyksi, ne syö kiltisti, mutta tykkäisivät vaikka lihapullakastikkeesta ja perunoista mielummin.

Joten tuo kana ja riisi ja hyvä kermakastike on tosi hyvän kuuloista. Laita siihen vielä raikas salaatti. Jälkkäriksi joku kiva jäätelöpallo tai kaksi, niin olet löytänyt tiesi miehen sydämeen.

Vierailija
14/56 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kuulostaa kuivalta. Pitäis miettiä joku kastike tohon. Tee mieluummin kanaburgereita. BBQ-kastiketta ja cheddaria, tomaattia, sipulia. Pekoniakin voisit paistaa. Coleslawta lisukkeeksi. Ja niitä lohkoperunoita. Nam. Juomiksi hyvät oluet tai siiderit.

Raskas ateria ja vielä olutta saa miehen silmän lerpattamaan ja uni tulee jo ennen päänumeroon siirtymistä.

Vierailija
15/56 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No heittäkää ruokaehdotuksia? Mulla on tänään töitä, eli ehkä 1-2h on ruuanlaittoon aikaa (itseäni täytyy laittaa samalla) joten ehdotuksia kehiin. :)

Vierailija
16/56 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee kanaa ja riisiä jos haluat, mutta entä salaatti tai lisukevihannekset? Kyllä ruuan kanssa täytyy olla jompikumpi! Panosta tähän tekemällä jotai muuta kuin perus vihersalaatti. Ja muista jälkiruoka myös.

Vierailija
17/56 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No heittäkää ruokaehdotuksia? Mulla on tänään töitä, eli ehkä 1-2h on ruuanlaittoon aikaa (itseäni täytyy laittaa samalla) joten ehdotuksia kehiin. :)

Mitä mieltä olet vastauksestani (13)? MInusta menit liian nopeasti pois alkuperäisestä ideastasi. Ei ole kyseessä tyttöjen ilta, vaan raavas mies :) Olen varma, että kana ja riisi ja joku kiva salaatti olisi tosi mieluinen.

Vierailija
18/56 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kana ja riisi just hyvä. Sopivan kevyt, niin pystyy mukavasti harrastamaan petipuuhia ilman turvotusta.

Vierailija
19/56 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kas kun ei kanaviillokkia. Tulee kouluruokala mieleen.

Vierailija
20/56 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja kunhan et lado eteen mitään törröttäviä koipireisiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kuusi