Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yllätyin lihavan äidin ostoksista eilen

Vierailija
29.05.2016 |

Oli erittäin lihava, joku 100kg +

Kaksi hyvin käyttäytyvää lasta. Toinen istui kärryn istuimessa ja toinen käveli kärryjen vierellä. Nainen osti vihanneksia, kalatiskiltä lohta, vichy-vettä, uusia perunoita, punasipulia ja appelsiinimehua.

Kun nainen sanoi lapsilleen että saatte nyt valita lauantaiherkut niin vanhempi meni punnitsemaan itselleen banaanin ja nuorempi halusi pienen rasian rusinoita.

Eivät kaikki lihavat syö epäterveellisesti. Ihailen. Ja lapset olivat hoikkia. Äiti max. 30v

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihannesosastolle ja kalatiskille satuin samaan aikaan ja menin hakemaan unohtuneita banaaneja kun mieheni oli jo lastaamassa ostoksiamme kassalle, siellä kuulin kun antoi lasten valita herkut. Pienemmän toive "lusinat" ei jäänyt kovin epäselväksi kun tulivat jälkeemme kassalle. (Missä näin ne loput ostokset)

Ap

Vierailija
22/33 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkea te kanssa ihmettelette. Hyvin monella lihavalla on vuosia erilaisia laihdutusprojekteja päällä ja jos ei ole, lihavuus ei mitenkään estä tekemästä myös terveellisiä ruokaostoksia.

Itse olen aina syönyt keskivertoa terveellisempää kotiruokaa, myös silloin 30 kiloa ylipainoisena. Ja tottahan aloitin laihdutuskuuria melkein kerran viikossa muutenkin. Ylipaino kertoo vain sen, että henkilö on varmuudella joskus aikaisemmin saanut liikaa energiaa kulutukseen nähden. Ette tiedä sitäkään, tulivatko ne nopeasti vai hitaasti. Se normaalipainoinenkin shoppailija on voinut syödä niin paljon, että on lihonut edelliskuusta kuusi kiloa.

Liikakiloni tulivat makeiden herkkujen liiallisesta syönnistä muuten, tiedoksi, niin ei kulu kenenkään kesäpäivä miettiessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

5, minähän olin positiivisesti yllättynyt hänen ostoksistaan, miten tämä viittaa minun mahdolliseen köyhyyteeni? Vai viittasitko minuun?

Ap

Voi pyhä yksinkertaisuus! Kirjoittaja viittasi siihen, että varakkaammalla henkilöllä on varaa ostaa terveellisiä vaihtoehtoja, kuten lohta ja uusia perunoita. Roskaruoka on edullisinta. Tietysti voi olettaa, että oman elämän täytyy olla harvinaisen köyhää ja sisällötöntä, jos on energiaa kytätä ihmisten ostoksia noin ylipäätään.

Vierailija
24/33 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vitun huono provo!

Vierailija
25/33 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muuten hyvä mutta vähän ihmetyttää että ap on seurannat tätä äitiä kalaosastolta vihannes- ja hedelmäosastolle, sieltä hakemaan vichyä ja vielä hyllylle missä on rusinoita. Ja lisäksi kuunnellut keskustelua lauantaiherkuista.

Todennäköisesti ap kertoi tarinan itsestään.

Kaunistellun tarinan. Lohi = suolakaloja, uudet perunat = sipsejä jne.

Vierailija
26/33 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läski taitaa kertoa itsestään kauniin stoorin tänne, jätit kertomatta kuitenkin puolet ostoksista ja sen, miten hait pitsaa poismennessäsi. Röyhh.

Vierailija
27/33 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei varmaan uskaltanut ostaa sitä mitä oikeasti olisi halunnut ostaa (eli epäterveellistä mässyä, koska kyllähän jostakin syystä se on ylipainoinen) kun vaistosi, että kyttäävä av-ämmä oli lähistöllä kiikarit tanassa....

Vierailija
28/33 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Appelsiinimehu on kyllä matalan GMO:n juoma, eli pistearvoltaan 52. Muistaakseni se raja "hyvän ja pahan" (eli korkean ja matalan) on 65 pistettä.

Matala-arvoiset ruuat ja juomat ovat terveellisempiä.

Vierailija
29/33 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En enää ikinä uskalla käydä kaupassa :D Minulla ei ole edes lapsia mutta tapana on että käyn siskonpoikani kanssa joka lauantai ostamassa jotain pientä herkkua, kun hänellä karkkipäivä on. Kai ne tuolla Siwassa ajattelee että taas tuo läski tulee ostamaan mässyä ja vielä lapselle.

Vierailija
30/33 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan vitun huono provo!

No niin oli! Ja erityistyhmä siksi, että mielikuvitus ei riitä muuhun kuin lihavien kyyläämiseen. Sitten yritetään vielä muka olla "yllättyneitä" Voi viddu miten näppärää taas!

Mä istutin just kesäkukkia, siistin takapihan, juon tässä nyt pikakaffet ja lähden sitten hurtan kans ulos. Tee sinäkin ap jotain mielenkiintoista. Sunnuntaipäivä kuluu jonkun ylipainoisen eväksen muisteloissa? :o voi voi.

Jk. Ei kalahtanut, en ole rasisti, köyhä, syömme terveellisesti, eikä muutakaan ongelmaa ole.

Vierailija
31/33 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä ainakin alle 2v istuu kärryssä ja on jo istunut kauan. Ehkä hän ei ole voinut alkaa heti synnytyksestä laihduttamaan. Ehkä on vasta aloittanut tai aloittanut puoli vuotta sitten ja jo laihtunut jonkin verran. Ehkä eka vauvavuosi on ollut sairastelua, isomman reakointia ja mustasukkaisuutta vauvasta. Että vasta vauvavuoden jälkeen jaksaa keskittyä itsensä. Ehkä ollut muutakin surua ja pyörittänyt arkea yksin. Syitä voi olla monia. Mielestäni voisi sanoa että jos lapset juuri kouluiössö että olisi ollut tarpeekai aikaa laihtua se 30kg.

Jep. Minun painoni nousi enemmän vauvavuonna kuin raskausaikana. Itseasiassa kaikki raskauskilot jäi synnärille ja hiukan ylikin. Vuoden päästä olin +12kg. Meillä oli vaivana pahat allergiat ja uniongelmat. Vauva ei nukkunut päivisin käytännössä ollenkaan ja öisin 15min pätkiä joiden välissä huusi ja huusi. En siis nukkunut itsekään juuri ollenkaan. Joten söin. Ja söin.

Tietenkin olisi voinut olla syömättä eli itsehän olin se joka ruokaa tunki suuhun, mutta silloin tuntui että herkut oli ainoa selviytymiskeino.

Vierailija
32/33 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisi olla minunkin ostoskärryni ja silti yksi kolmesta lapsestani on pullea ja ylipainoinen. Kirjoitinkin aiheesta joskus tänne mutta lopputulema oli yksiselitteisesti se että kotona syödään kaksin käsin suklaata ja sipsejä, muuta vaihtoehtoa ei suostuttu edes analysoimaan.

Vierailija
33/33 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä piiloprovo.