Yllätyin lihavan äidin ostoksista eilen
Oli erittäin lihava, joku 100kg +
Kaksi hyvin käyttäytyvää lasta. Toinen istui kärryn istuimessa ja toinen käveli kärryjen vierellä. Nainen osti vihanneksia, kalatiskiltä lohta, vichy-vettä, uusia perunoita, punasipulia ja appelsiinimehua.
Kun nainen sanoi lapsilleen että saatte nyt valita lauantaiherkut niin vanhempi meni punnitsemaan itselleen banaanin ja nuorempi halusi pienen rasian rusinoita.
Eivät kaikki lihavat syö epäterveellisesti. Ihailen. Ja lapset olivat hoikkia. Äiti max. 30v
Kommentit (33)
1, muuten hyvä mutta jos jo kärryn istuimessa istuu ja toinen kävelee niin eivät ole olleet pitkään aikaan enää vauvoja. Siinä on ollut aikaa pudottaa se (30kg?) mitä tuossa on mahdollisesti liikaa. Paha sanoa tarkemmin ks. ihmistä näkemättä.
Köyhät rutiskoot ja arvostelkoot ihmisiä tasan vain omassa päässään 😃😃
Mulla tuli taannoin päinvastainen tilanne, kun melko tukevassa kunnossa ollut äiti koitti tyrkyttää väkisin pillimehua kahvilassa lapsilleen, jotka olisivat halunneet vettä.. :/
Ostokset ovat muuten hyvät, mutta appelsiinimehussa on paljon kaloreita ja jos onkin lapsille niin ei tee hammaskiilteelle hyvää.
5, minähän olin positiivisesti yllättynyt hänen ostoksistaan, miten tämä viittaa minun mahdolliseen köyhyyteeni? Vai viittasitko minuun?
Ap
Meillä ainakin alle 2v istuu kärryssä ja on jo istunut kauan. Ehkä hän ei ole voinut alkaa heti synnytyksestä laihduttamaan. Ehkä on vasta aloittanut tai aloittanut puoli vuotta sitten ja jo laihtunut jonkin verran. Ehkä eka vauvavuosi on ollut sairastelua, isomman reakointia ja mustasukkaisuutta vauvasta. Että vasta vauvavuoden jälkeen jaksaa keskittyä itsensä. Ehkä ollut muutakin surua ja pyörittänyt arkea yksin. Syitä voi olla monia. Mielestäni voisi sanoa että jos lapset juuri kouluiössö että olisi ollut tarpeekai aikaa laihtua se 30kg.
Vierailija kirjoitti:
Ostokset ovat muuten hyvät, mutta appelsiinimehussa on paljon kaloreita ja jos onkin lapsille niin ei tee hammaskiilteelle hyvää.
Lasillinen appelsiinimehua kerran viikossa lauantaina on syypää huonoihin hampaisiin ja lihavuuteen. Voi kun kaikki olisivat yhtä fiksuja kuin sinä.
Siis tämä alkaa mennä jo naurettavaksi että ylipainoinen ei saa ostaa enää appelsiinimehua ilman jonkun vinkumista :D Coca-cola tai energiajuoma olisi vissiin parempi vaihtoehto.
10, ja varsinkin kun lapset valitsivat karkkien sijaan hedelmän ja rusinoita :DDD
Jos lapsi saa hedelmiä vain lauantaipäivän herkkuna, niin on se aika säälittävää.
Vierailija kirjoitti:
Mulla tuli taannoin päinvastainen tilanne, kun melko tukevassa kunnossa ollut äiti koitti tyrkyttää väkisin pillimehua kahvilassa lapsilleen, jotka olisivat halunneet vettä.. :/
Tampereen prisman kahvila? 😄 Minä se olin!
Muuten hyvä mutta vähän ihmetyttää että ap on seurannat tätä äitiä kalaosastolta vihannes- ja hedelmäosastolle, sieltä hakemaan vichyä ja vielä hyllylle missä on rusinoita. Ja lisäksi kuunnellut keskustelua lauantaiherkuista.
Luulitko, että kaikki lihavat syö sämpylää ja sipsiä? Mene siihen lihavien ruokapäiväkirjat-ketjuun typerys 😂
Mun mielestä tuossa taas ei ollut mitään yllättävää. Mitä te oikein kuvittelette meidän isokokoisten syövän??
17, lue näitä ketjuja täällä. Aika moni on havainnut lihavien ostavan nakkeja, ranskalaisia, sipsejä, ranskanleipää, limsaa yms.
Vierailija kirjoitti:
Muuten hyvä mutta vähän ihmetyttää että ap on seurannat tätä äitiä kalaosastolta vihannes- ja hedelmäosastolle, sieltä hakemaan vichyä ja vielä hyllylle missä on rusinoita. Ja lisäksi kuunnellut keskustelua lauantaiherkuista.
Todennäköisesti ap kertoi tarinan itsestään.
Miksei täällä koskaan paheksuta sitä, ettei laihat osta mitään, mistä saisi vähän lihaa luiden päälle??
Niin mitä sitten? Ehkä koittaa saada raskauskilot pois nyt kun vauvat kasvaneet.