Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset käyvät miesten WC:issä?

Vierailija
28.05.2016 |

Osaavatko naiset lukea vai kokevatko he olevansa miehiä? Onko siis tasa-arvon nimissä ok, että minäkin setämiehenä menen naisten WC:hen?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos haluat jonottaa ikuisuuden,  kun kaikki Irmelit tekevät tarpeidensa lisäksi kopissa jotain aivan muuta, ja käsiä et mahdu pesemään kun 5 Paulaa poseeraa peilin edessä, niin toki, sinne vaan jonottamaan. En minä mielelläni sinne yhtä sottaiseen miesten vessaan tunkeudu, ainakaan peeeniksiä katselemaan, mutta kun on päästävä, nii on päästävä. Pissalle. :D

Vierailija
2/18 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jo se nyt on jos tämäkin vitun epäkäytännöllisyyden aiheuttama haitta haittaakin lopulta miehiä.

Vierailija
4/18 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoitan aina ravintolan henkilökunnalle tai portsareille, mikäli näen naisia miesten vessassa. Väitän jopa stalkanneen kulleja pisuaareilla jos ei muu tehoa.

Vierailija
5/18 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla ei ole mitään asiaa miesten vessoihin. Piste.

Vierailija
6/18 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niillä on epäselvä seksuaali-identiteetti.

Vierailija
7/18 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisilla ei ole mitään asiaa miesten vessoihin. Piste.

Entä jos on kaunis nuori nainen?

Vierailija
8/18 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikea kysymys on, miksi naisilla ja miehillä on erilliset WC:t. Samat tarpeet ovat molemmilla.

Vierailija
9/18 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lääkärintodistus jossa transdiagnoosi taskussa, sillähän se selviää.

Vierailija
10/18 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sukupuoli-identiteetti, tuskin seksuaali.

Vierailija
11/18 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on kaksi vessaa, naisten ja miesten, ja naisten vessan jonossa on 10, niin kyllä mä sellaisessa tilanteessa menen miesten vessaan jos on vapaa. Miksi ihmeessä en menisi? En ylipäätään ymmärrä miksi ns. tavalliset vessat pitää olla määritelty sukupuolen mukaan, kun kuitenkin yksin sinne vessaan mennään. Sellaiset monikopilliset vessatilat kyllä ymmärrän, kun miesten puolella usein pisoaareja. 

Vierailija
12/18 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on kaksi vessaa, naisten ja miesten, ja naisten vessan jonossa on 10, niin kyllä mä sellaisessa tilanteessa menen miesten vessaan jos on vapaa. Miksi ihmeessä en menisi? En ylipäätään ymmärrä miksi ns. tavalliset vessat pitää olla määritelty sukupuolen mukaan, kun kuitenkin yksin sinne vessaan mennään. Sellaiset monikopilliset vessatilat kyllä ymmärrän, kun miesten puolella usein pisoaareja. 

Hyväksytkö myös sen, että setämiehet käyvät naisten wc:issä jos miesten wc:n on jonoa?

Vierailija
13/18 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikea kysymys on, miksi naisilla ja miehillä on erilliset WC:t. Samat tarpeet ovat molemmilla.

Niiden pervojen takia, jotka nauttii naisten tirkistelystä.

Vierailija
14/18 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen takia olen joutunut käymään, kun naistenvessoihin järkky jono ja ämmät vielä levittää meikkipussiensa sisällön lavuaarin vieree, jotta voi puunata naamaansa.

Mun puolesta miehet saa tulla naistenvessaa. Jos vaan sopii sekaan :D

Vierailija
15/18 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla menee minuuttitolkulla siellä kopissa. Ymmärtäisin jos kuuluisi plumpsis-ääniä, että viikon torttu on tulossa ja siksi kestää. Mutta kun se ei ole syy. En tiedä mikä se syy on, mutta siinä on jollekin saakelin sosiologille tutkittavaa - MITÄ naiset tekevät siellä kopissa jos meikkaaminenkin hoidetaan peilin edessä. Olen nainen ja tämä on minulle mysteeri.

Vierailija
16/18 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyväksytkö myös sen, että setämiehet käyvät naisten wc:issä jos miesten wc:n on jonoa?

En ole tuo jolta kysyit, mutta tuskin kukaan paheksuu jos kovassa hädässä oleva mies menee vapaaseen naisten vessaan, kun kyseessä on yksittäisvessa.

Vierailija
17/18 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastaavassa tilanteessa toki! Jos miesten vessan jonossa on monta äijää ja naisten vessaan ei menijöitä, niin ihan reiluahan on "päästää" mies naisten vessaan. 

Vierailija
18/18 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sukupuoli-identiteetti, tuskin seksuaali.

Sama asia. Sexual = sukupuoli-, Sexual intercourse = sukupuoliyhdyntä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä viisi