Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi olet netissä

Vierailija
28.05.2016 |

... tähän aikaan kesäisenä lauantai-iltana?

Minä siksi, että olen jalkapalloleski. Ihan omasta suostumuksesta, kyllä mies olisi ollut valmis jättämään pelin katsomattakin, mutta ulkona istuskellessa tuli jo viileää ja siellä on hyttysiä. Hän katsoo nyt telkkaria, minä suunnittelen kesälomareissua ja siinä välissä surffailen täällä.

Entä sinä, mitä iltaasi kuuluu ja miksi olet täällä nyt?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli vähän rasittava viikko ja pikkuisen terveysharmia. Raadoin eilen kotityöt ja olen total poikki. Levytän tänään ja nukun toivottavasti hyvin, huomenna sit taas jaksaa. Tälle viikonlopulle ei ollut kyllä seuraa tai sen ihmeellisempää tekemistä tarjolla.

Vierailija
2/6 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama vika, mies katsoo jalkapalloa. Tosin muiden kanavien tarjonta oli vielä surkeampaa tai 100x nähty. Jospa tuo kohta lähtis peiton alle...kovin yritin vihjata että keksittäis mukavampaa tekemistä :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan ulkoiltu ihan koko päivä. Auringon polttama nenä ja olkapäät, ja jalat muusina kävelystä. Nyt tulin koneelle ja laittamaan huushollin kuntoon, kohta kokeilen josko kone toimisi aitassa, missä meinaan nukkua ensi yön.

Ihana kesä =)

Vierailija
4/6 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin katsomaan keskustelut.

Olisi jo ollut syytä mennä nukkumaan. Uniaika taitaa jo olla mennyt ohi, voih 😔

Vierailija
5/6 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä kannata edes telkkaria katsella kun sieltä ei tule mitään hyvää. Mieluummin täällä ennen kuin nukkumartta heittää hiekat silmille

Vierailija
6/6 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ExoPol kirjoitti:

Ollaan ulkoiltu ihan koko päivä. Auringon polttama nenä ja olkapäät, ja jalat muusina kävelystä. Nyt tulin koneelle ja laittamaan huushollin kuntoon, kohta kokeilen josko kone toimisi aitassa, missä meinaan nukkua ensi yön.

Ihana kesä =)

Olen kateellinen! Minäkin haluaisin nukkua aitassa. Konetta en kyllä sinne ottaisi mukaan :-)

ap