Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei kelpaa suomalaisille työ ei...

Vierailija
28.05.2016 |

Minulla on kotisiivousfirma ja olin palkkaamassa työntekijää vakituiseen työsuhteeseen. Vaatimuksena oli ajokortti ja auto, ja toivomuksena koulutus ja kokemus alalta. Palkkaa ilmoitin maksavani yli tessin ja sen päälle vielä kilometrikorvaukset.
Sain 15 hakemusta, joista viisi oli huomioitavissa (loput ulkomaalaisia tai huonoja). Viidestä sovitusta työhaastattelusta kolme teki kokonaan oharit, yksi saapui krapulassa ja yksi ilmoitti heti aluksi milloin hän on kesällä missäkin muualla kun töissä.
Että ei kelpaa työt ei.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitapa tähän sen firman yhteystiedot, jos tuo ei ole keksitty tarina. Varmaan on keksitty, koska ei nimeä tai spostiosoitetta kuulu. Tiedän jo etukäteen, ettei tule, sillä olemattomalla firmalla ei yhteystietoja ole.

Vierailija
2/2 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on kotisiivousfirma ja olin palkkaamassa työntekijää vakituiseen työsuhteeseen. Vaatimuksena oli ajokortti ja auto, ja toivomuksena koulutus ja kokemus alalta. Palkkaa ilmoitin maksavani yli tessin ja sen päälle vielä kilometrikorvaukset.

Sain 15 hakemusta, joista viisi oli huomioitavissa (loput ulkomaalaisia tai huonoja). Viidestä sovitusta työhaastattelusta kolme teki kokonaan oharit, yksi saapui krapulassa ja yksi ilmoitti heti aluksi milloin hän on kesällä missäkin muualla kun töissä.

Että ei kelpaa työt ei.

Eipä kelvannut sullekaan 66% hakijoista. Eli ei kelpaa työntekijät ei.

Sen sanon suoraan, että puhelinmyynti ei kelpaa, mutta noin muuten käytännössä kaikki menisi. Siis olettaen, että tulee vähintään se 1200 e/kk rahaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla